Skocz do zawartości

Zawieszenie z newage do classica imprezy


lucza

Rekomendowane odpowiedzi

Sorry za nowy temat,wiem że było wałkowane ale naprawdę nie mogę znaleść :( . Chcę gwint z newage wsadzić do classica i wiem że będzie problem z tyłem,gdzieś był temat o sposobie przerobienia ale zaginął w czeluściach forumowych.Jakby komuś się chciało opisać zagadnienie albo może wskazać zagubiony temat to będę wielce zobowiązany :) ,pozdro.

Edytowane przez lucza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przód wymieniasz bez problemu a na tył w poduszce  trzeba przerobić jedna śrubę porostu wybić i wywiercić na nią miejsce w innym i będzie pasować wiem bo zakładałem do gt 97 zawieszenie z sti niu ale szybko wróciłem do starego sti gc bo na tym z niu nie dało się jeździć za twarde do klasyka i auto skakało jak piłka jeżeli masz gc i użytkujesz  na co dzień poszukaj oryginalnego z sti lub same sprężyny oryginalne z sti gc i amortyzatory nowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat ogarnięty,przód p&p. Tył zawieszenie gwintowane isc nie da sie wymienić górnych poduszek (top mount) ponieważ nie pasują, inna technologia.Sterowanie wysokością zawieszenia odbywa się niezależnie od twardości zawieszenia.Pomogło nawiercenie nowych otworów w górnym aluminiowym mocowaniu zawieszenia do budy.Boże broń wykorzystać jeden z istniejących otworów!!!!!!! nie zachowamy wtedy symetrii zawieszenia.Trzeba wywiercić trzy nowe otwory na podstawie starego zawieszenia,to tyle pokrótce ,jak coś to pytać,pomogę,pozdro.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...