lucza Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 (edytowane) Sorry za nowy temat,wiem że było wałkowane ale naprawdę nie mogę znaleść . Chcę gwint z newage wsadzić do classica i wiem że będzie problem z tyłem,gdzieś był temat o sposobie przerobienia ale zaginął w czeluściach forumowych.Jakby komuś się chciało opisać zagadnienie albo może wskazać zagubiony temat to będę wielce zobowiązany ,pozdro. Edytowane 20 Sierpnia 2017 przez lucza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 przód wymieniasz bez problemu a na tył w poduszce trzeba przerobić jedna śrubę porostu wybić i wywiercić na nią miejsce w innym i będzie pasować wiem bo zakładałem do gt 97 zawieszenie z sti niu ale szybko wróciłem do starego sti gc bo na tym z niu nie dało się jeździć za twarde do klasyka i auto skakało jak piłka jeżeli masz gc i użytkujesz na co dzień poszukaj oryginalnego z sti lub same sprężyny oryginalne z sti gc i amortyzatory nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 A bez wiercenia i kombinowania. To wymienisz poduszkę amora z tyłu w zawiasie z GD na poduszkę z GC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 z tego co pamietam nie pasuje coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAYCO Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Sprezyny sa inne dlatego nie pasuja gorne poduszki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 no wlasnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Wsztstko da sie dostosowac by pasowalo do auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 temat ogarnięty,przód p&p. Tył zawieszenie gwintowane isc nie da sie wymienić górnych poduszek (top mount) ponieważ nie pasują, inna technologia.Sterowanie wysokością zawieszenia odbywa się niezależnie od twardości zawieszenia.Pomogło nawiercenie nowych otworów w górnym aluminiowym mocowaniu zawieszenia do budy.Boże broń wykorzystać jeden z istniejących otworów!!!!!!! nie zachowamy wtedy symetrii zawieszenia.Trzeba wywiercić trzy nowe otwory na podstawie starego zawieszenia,to tyle pokrótce ,jak coś to pytać,pomogę,pozdro. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil263 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 zdecydowanie łatwiej było dorobić mocowania górne niż wiercic otwory i osłabić konstrukcję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się