Jump to content

Zgrzytająca czwórka w GTku


radnor
 Share

Recommended Posts

Pacjent to seryjna Impreza turbo, MY00, 150tyś kilometrów. Kilka tygodni temu czwórka kilka razy zgrzytnęła delikatnie przy redukcji, od tego czasu jeździł dobrze. Wczoraj zgrzyt wrócił już konkretniej, przy niskich obrotach do ok. 2k jest dobrze, powyżej bieg jest troche trudniej wrzucić i chrupie. Dzieje się tak wyłącznie podczas redukcji z piątki, zmiana 3-4 jest jak masło.

Dobrze zgaduję, że to synchro? Olej w skrzyni był zmieniony jakieś 20kkm temu na Comma 75W90. 

 

Warto zalewać jakimś Motulem Gear 300 albo mieszanką (jeśli tak, to jaką), czy od razu nastawiać się na rozbieranie skrzyni?

Link to comment
Share on other sites

Olej nigdy nie uleczy uszkodzenia mechanicznego.. mialem podobnie w pierwszym forku. Na chwile pomaga 80w90, doslownie na 10tys, pozniej wraca i lepiej kupic pewna uzywke. Za trzecia sztuka udalo sie kupic sprawna

Link to comment
Share on other sites

80w90 kiedyś miałem zalany przez pomyłkę warsztatu przy zmianie, na zimnym ledwo wrzuciłem rano bieg żeby dojechać z powrotem do mechanika na poprawkę, ale może to kwestia producenta oleju? Jaki wlałeś swojemu?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...