radnor Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Pacjent to seryjna Impreza turbo, MY00, 150tyś kilometrów. Kilka tygodni temu czwórka kilka razy zgrzytnęła delikatnie przy redukcji, od tego czasu jeździł dobrze. Wczoraj zgrzyt wrócił już konkretniej, przy niskich obrotach do ok. 2k jest dobrze, powyżej bieg jest troche trudniej wrzucić i chrupie. Dzieje się tak wyłącznie podczas redukcji z piątki, zmiana 3-4 jest jak masło. Dobrze zgaduję, że to synchro? Olej w skrzyni był zmieniony jakieś 20kkm temu na Comma 75W90. Warto zalewać jakimś Motulem Gear 300 albo mieszanką (jeśli tak, to jaką), czy od razu nastawiać się na rozbieranie skrzyni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kookazoo Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Olej nigdy nie uleczy uszkodzenia mechanicznego.. mialem podobnie w pierwszym forku. Na chwile pomaga 80w90, doslownie na 10tys, pozniej wraca i lepiej kupic pewna uzywke. Za trzecia sztuka udalo sie kupic sprawna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 80w90 kiedyś miałem zalany przez pomyłkę warsztatu przy zmianie, na zimnym ledwo wrzuciłem rano bieg żeby dojechać z powrotem do mechanika na poprawkę, ale może to kwestia producenta oleju? Jaki wlałeś swojemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kookazoo Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Elf teanself 80w90, a na zime motul gear300 75w90. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się