mati Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Leszek, jeśli będziesz miał ochotę przejechac się GT'kiem z wymienionymi kilkoma rzeczami w zawieszeniu, żeby zobaczyć czy Ci to odpowiada, to zapraszam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Leszek, jeśli będziesz miał ochotę przejechac się GT'kiem z wymienionymi kilkoma rzeczami w zawieszeniu, żeby zobaczyć czy Ci to odpowiada, to zapraszam. Dziękuje i bardzo chętnie. :smile: Tylko z tego co pamiętam Ty masz D2 zawiechę, to jednak masz trochę więcej wymienione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Gwoli ścisłości mam: Przód: Stabilizator Whiteline 22mm + łączniki Whiteline Anti Lift Kit Whiteline rozpórka górna STi rozpórka dolna Whiteline tył: Stabilizator Whiteline 24mm + łączniki Whiteline rozpórka tylna górna Whiteline + gwint D2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Bez kitu bardzo ciekawa konfiguracja ale bez d2 może przy jakimś następnym poznaniu będę miał okazję Mam ciągle kłopoty ze zlokalizowaniem stabilizatorów w samochodzie, to jest pod spodem :roll: :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Mam ciągle kłopoty ze zlokalizowaniem stabilizatorów w samochodzie, to jest pod spodem .jpg' alt='default_cool.png' alt='B)'>.jpg'> Z przodu masz przy łącznikach stabilizatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Krzysiek_WAWA, dziękuje , tak się zastanawiam czemu jeszcze tego nie mam :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Leszek, niemasz w ogóle stabilizatorów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Leszek, niemasz w ogóle stabilizatorów? eee znowu se jaja ze mnie robisz :roll: :roll: :roll: eee jaka powinna być odpowiedź :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemon prince Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Leszek, niemasz w ogóle stabilizatorów? eee znowu se jaja ze mnie robisz :roll: :roll: :roll: eee jaka powinna być odpowiedź :roll: leszek jak masz serie to wyglada to tak jak u mnie no chyba, ze zle zaznaczylem stabilizator :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Leszek, niemasz w ogóle stabilizatorów? Cóż za głupie pytanie oczywiście mam, ja nie wiem co Ty wogóle za dziwne pytania zadajesz dzięki lemon prince, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Czy miał ktoś z Was do czynienia z spręzynami Jamex. Mają dość atrakcyje ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Czy miał ktoś z Was do czynienia z spręzynami Jamex. Mają dość atrakcyje ceny. Miałem, choć jeszcze za czasów Hondy, szybko przeszły ze stanu sprężystego w plastyczny...za szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Posumowując: gwint jest twardy, nie na ulicę i w ogóle. Bullshit. MegaBullshit. A w ogóle to moje auto o tym nie wie i nie istnieje. Gwint jest tak twardy, jak jest ustawiony. U mnie auto stoi na twardym amortyzatorze (,,nagwintowane'' B6 na grubej ladze) i sprężynie około 20N/mm na kole (taki seryjny kodomik z wózka na zakupy dla grzecznych panienek). Nie jest twardo -- chociaż nie jest komfortowo (można by zrobić superkomforcik przestrajając amortyzator, ale jakby nie taki był cel ćwiczenia). Poprzednio było coś niskiego, progresywnego i w ogóle fajnego (wszystko co czerwone, musi być fajne, prawda?), na równym auto jeździło jak przysłowiowy go-kart, ale po przejażdżce po dziurwach trzeba było sobie na nowo posortować narządy wewnętrzne. Wróciłem tedy na zwykłą sprężynę -- pstryk, jest super. Pełnokrwisty gwint tu wygrywa -- można sobie dobierać sprężyny co 5-10N/mm o różnych długościach, można składać zestaw dwóch sprężyn. Długa, miękka sprężyna i mocno tłumiący amortyzator to jest recepta na nasze gówniane drogi -- na twardym będzie się bujać jak zużyty kondom Entombeta (Wilq #8), chyba że wspomożemy zestaw twardszymi stabilizatorami, ale da się szybko jechać po naszych dziurwach. r lekko znudzony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 U mnie auto stoi na twardym amortyzatorze (,,nagwintowane'' B6 na grubej ladze) i sprężynie około 20N/mm na kole (taki seryjny kodomik z wózka na zakupy dla grzecznych panienek). Nie jest twardo... Otóż to! wcale nie trzeba od razu zakładać 90-tek i potem narzekać, że to gwint jest be! Nagwintowane B6 z dobranymi springami jest fest na nasze drogi, inna rzecz, że taki customowy zestawik (nie ma B6 do SI) kosztuje całkiem sporo, chyba blisko gotowych PSSów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Ogólnie nagwintowane B6 kosztuje (a przynajmniej kosztowało jakieś 2 lata temu) raptem około 1200 za jedną lagę... Ale jak do wyboru było tylko B4? r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi