Skocz do zawartości

Zawieszenie gwintowane do Imprezy...


Blue76

Rekomendowane odpowiedzi

Blue, znam takie osoby, które uważają, że nie ma czegoś takiego jak za twarde zawieszenie. Tak więc coilover w Twoim przypadku też nie będzie przesadą tym bardziej, że będziesz w stanie go wykorzystać.

 

Mojego seryjnego zawiasu nie można było porównywać nawet do serii w nowych WRX'ach, a co najwyżej do kaczuszki. Dlatego właśnie zdecydowałem się na AGX'a, na którym śmigam od dzisiaj i jestem mega zadowolony ("jeśli mogę tak grzecznie powiedzieć").

Pokrętełka ustawione na 3/4 i jak na razie jest twardo, po prostu jeszcze się nie przyzwyczaiłem :lol: , ale na 4/4 to chyba nie ustawię :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 114
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

wszystko seria, tylko agx'y.

Abt, co myślisz n/t połączenia AGX'ów i serii sprężyn z GL'a? Nie będzie za miękko? Na sprężyny z GT nie bardzo chciałbym przechodzić z powodu troszkę za małego ET. Już wolałbym zainwestować w stabilizator tył, niż w sprężyny od GT, no i wtedy komplet AGX. Będzie oka?

 

pzdr

Seb@

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam takich doswiadczen, ale poprawa prowadzenia powinna byc odczuwalna w podobnym stopniu jak w gt

(czyli warto, bo cena znosna). wersje n/a subiektywnie sa duzo mieksze, ale nie wiem czy to glownie przez sprezyny

czy jednak amortyzatory.

wyciagajac wnioski z doswiadczen innych forumowiczow z zawiasem gt, predzej widzialbym agx + seria sprezyny + grubszy stab

niz agx + twardsze (i nizsze sprezyny) + stab seryjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy kto czego oczekuje, ale na seryjnych sprężynach to dalej kaczucha, tylko taka szybko reagująca :wink: do codziennej jazdy ideał, ale do wygłupów stanowczo za miękko.

Stabilizator na pewno poprawi sprawę i będzie dobrym półśrodkiem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy chcesz przez to powiedzieć, że rozwiązanie zaproponowane przez Abt'a jest lepsze?

Chodzi mi oczywiście o zachowaniu samochodu podczas nagłych zmian kierunku jazdy albo przy hamowaniu/przyspieszaniu, a nie o komfort jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KWIATEK, po co krótsze sprężyny?

 

Chodziło mi o twardsze o progresywnej charakterystyce ( a sądziłem, że jedno z drugim się wiąże). A tak bajdełej czy zna ktoś numer katalogowy tych sprężyn Eibacha Pro KIT. Wszedłem na ich stronę ale ni cholery nie mogę znaleźć tych numerów. Kuba może Ty jako kumaty i oblatany w obcych stronach i witrynach byś mi pomógł. Chodzi o springi do mojej Babci :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja też myśle aby na wiosnę przejść na AGX, bo ostatnio coraz bardziej patrze na inne koszty, a nie na koszty auta, tylko zastanawia mnie jeden drobiazg, jaki będzie się AGX spisywał przy twardych spręzynach czerwonych H&R -50mm. Czy nie będzie to za bardzo hardcorowy zawias jak na warszawskie ulice??

 

Według H&R jest to model RACE:For the discerning enthusiast that wants the ultimate in performance and an aggressive look, H&R Race Springs are the perfect solution. H&R Race Springs will lower your vehicle approximately 1.75-2.5 inches (depending on the make and model of your vehicle) and should be matched with high-quality, sport-tuned shock absorbers. Camber correction may be necessary, for H&R camber solutions check H&R's Triple C Camber Adjustment Bolt application guide.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy chcesz przez to powiedzieć, że rozwiązanie zaproponowane przez Abt'a jest lepsze?

 

 

Tak Abt wie co mówi. Nie widzę sensu obniżania SI na ulicę.

 

 

Chodzi mi oczywiście o zachowaniu samochodu podczas nagłych zmian kierunku jazdy albo przy hamowaniu/przyspieszaniu, a nie o komfort jazdy.

 

Stabilizatory wpływają na balans samochodu, reakcję na kierownice i parę innych rzeczy.

 

Chodziło mi o twardsze o progresywnej charakterystyce ( a sądziłem, że jedno z drugim się wiąże).

 

Zwykle niestety się wiąże - chociaż do niektórych aut można kupić sprężyny twardsze ale nie obniżające. Na progresywnych nie każdemu się jeździ dobrze.

 

Wszedłem na ich stronę ale ni cholery nie mogę znaleźć tych numerów. Kuba może Ty jako kumaty i oblatany w obcych stronach i witrynach byś mi pomógł. Chodzi o springi do mojej Babci

 

 

Nie trzeba latać po zagramanicznych stronach:

 

7705.140

 

No ja też myśle aby na wiosnę przejść na AGX, bo ostatnio coraz bardziej patrze na inne koszty, a nie na koszty auta, tylko zastanawia mnie jeden drobiazg, jaki będzie się AGX spisywał przy twardych spręzynach czerwonych H&R -50mm. Czy nie będzie to za bardzo hardcorowy zawias jak na warszawskie ulice??

 

Nie będzie się spisywał. AGXom się zdarzają awarie i bez takich krótkich sprężyn. Swoją drogą Twoje auto się musi po dziurach prowadzić okropnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek_WAWA napisał/a:

No ja też myśle aby na wiosnę przejść na AGX, bo ostatnio coraz bardziej patrze na inne koszty, a nie na koszty auta, tylko zastanawia mnie jeden drobiazg, jaki będzie się AGX spisywał przy twardych spręzynach czerwonych H&R -50mm. Czy nie będzie to za bardzo hardcorowy zawias jak na warszawskie ulice??

 

 

Nie będzie się spisywał. AGXom się zdarzają awarie i bez takich krótkich sprężyn. Swoją drogą Twoje auto się musi po dziurach prowadzić okropnie.

No niestety, jest coś za coś, jak są dziury i nierówności to się nie poszaleje, ale za to jak jest równa droga to jazda jest samą przyjemnością.

PS. Kuba można się przyzwyczić do takiego twardego zawieszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...