PanSamochodzik Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 (edytowane) ... Edytowane 3 Grudnia 2021 przez PanSamochodzik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlexClyde Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 musisz najpierw rozebrać i pomierzyć czy bloku nie zjadła korozja gdzie przylega uszczelka, czy mieści się w normie krzywizny itd, jeśli jest ok będziesz mógł sam przygotować powierzchnię pod uszczęlkę, ale jak będą wżery czy krzywizna to magnesówa czyli silnik do wyjęcia:) , dopiero dalej można coś myśleć, czym jak itd;) głowice raczej w całości do szlifierzy się wozi. Uwagę zwróć na stan cylindrów, pęknięcia czy są jakieś progi itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się