Skocz do zawartości

PanSamochodzik

Rekomendowane odpowiedzi

musisz najpierw rozebrać i pomierzyć czy bloku nie zjadła korozja gdzie przylega uszczelka, czy mieści się w normie krzywizny itd, jeśli jest ok będziesz mógł sam przygotować powierzchnię pod uszczęlkę, ale jak będą wżery czy krzywizna to magnesówa czyli silnik do wyjęcia:) , dopiero dalej można coś myśleć, czym jak itd;) głowice raczej w całości do szlifierzy się wozi. Uwagę zwróć na stan cylindrów, pęknięcia czy są jakieś progi itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...