niebieskiultras Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 Czy to auto ma jakieś typowe bolączki? Na co zwrócić uwagę przy oględzinach? Czy ruda ma jakieś typowe miejsca po za nadkolami? (W imprezie to kielichy gnija) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 Ranty tylnych nadkoli i zejście do progu to standard. W wersji kombi plastikowa blenda na tylnej klapie często jest nieszczelna i zbiera się w niej woda. Niby pierdoła, ale to denerwujące jak woda leje się na głowę podczas ładowania bagażnika. Warto przejrzeć pamięć ECU i sprawdzić czy nie donosi o zapchanym katalizatorze i czy czujnik spalania stukowego się nie kończy. W przypadku zapchanego kata nie zawsze wywali Check. No i luzy na maglu, i wycieki spod manszet. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek95 Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 1. Rdza na tylnich nadkolach i na belce zawieszenia z tyłu. Dodam jeszcze korozje uładu wydechowego u mnie cały nadawał się na złom. 2. Często w silniku ej251 cieknie olej z upg Ogólnie auto bdb poza kilkoma wadami nie ma się do czego przyczepić. Jakiej wersji szukasz 2.0 czy 2.5, at czy mt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 No i jeszcze nieszczęsna dwu masa w M\T, choć niektóre mogą mieć już zmienioną na jedno masę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 1. Luzujące się osłony termiczne wydechu. 2. Brzęczący lewarek zmiany biegów. 3. Wlewająca się woda do bagażnika przy podnoszeniu klapy. Dodatkowo brak uchwytu. Poza tym nie mam zastrzeżeń. W zasadzie bezawaryjne auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 30 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 2.5 bo 2.0 mam w imprezie i już jest mało a studencki portfel jeszcze nie nadaje sie na utrzymanie imprezy w turbo dlatego szukam legacy 2.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej0811 Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 Przez osiem ostatnich lat ☺zero problemów i non stop banan na twarzy,no może spalanie trasa min 10 a miasto 15 litrów mogło by być ciut niższe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 Ogolnie fajnie, pieknie, ale ja osobiscie boje sie Subarowego 2,5. Niby wiecej mocy, momentu i ogolnie bedzie to przyjemniejsze w jezdzie, ale... Dla mnie swiety spokoj jest najwazniejszy i nie wyobrazam sobie wydania 5k zl na remont silnika w aucie wartym 10k zl. Oczywiscie w 2.0 tez moze nas spotkac wydmuchana UPG, ale statystycznie przy 2.5 ryzyko jest wieksze. Jakbym jednak mial szukac 2.5 to bralbym OBK w MT i mial nadzieje, ze UPG do roboty spotkalo poprzednika, lub spotka mojego nastepce. Albo brac H6, tylko o to trudniej i chyba jedynie AT. Wlasciwie to Forka kupilem glownie dlatego, ze OBK nie wystepowal z silnikiem 2.0 Z innej zas strony, to nie rozumiem tej calej napinki na moc i ogolnie osiagi w autach ktore nigdy nie zobacza toru. Wiadomo, ze sa pewne granice, ale do jazdy po drogach publicznych, 100 KM na tone w zupelnosci wystarczy, a i da sie pojezdzic troche ostrzej tylko trzeba wiecej myslec To wszystko w nawiazaniu do studenckiego budzetu. A na co trzeba uwazac przy zakupie takiego auta? Na wszystko to co w kazdym innym aucie, ale przede wszystkim na handlarzy, ktorzy sprzedaja igielki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek95 Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 Moim zadniem silnik 2.5 to bardzo dobra jednostka jeśli chodzi o trwałość to niczym się nie różni od 2.0. Upg zdarza się dużo częściej ale to nie koniec świata mnie upg wyszło niecałe 2000zl z rozrządem i uszczelnieniem całego silnika. Jeśli chodzi o moc to 2.0 w legacy to troche za mało szczegolnie z at. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 31 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 O serwis sie nie boję bo mam dostęp do części w kilku hurtowniach po bardzo dużych rabatach. A czemu napinka na moc? Bo chce mieć świadomość że w awaryjnej sytuacji zdążę uciec lub bezpiecznie wyprzedzić. A impreza jest po prostu dla mnie za mała. Na h6 mnie nie stać w kwestii utrzymania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 Co znaczy kwestia utrzymania? To, ze spali Ci 1 czy 2 litry wiecej i OC bedzie 100 czy 200 zl wyzsze na rok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 31 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 25 minut temu, pajac_am napisał: Co znaczy kwestia utrzymania? To, ze spali Ci 1 czy 2 litry wiecej i OC bedzie 100 czy 200 zl wyzsze na rok? Potencjalne serwisy typu regulacja zaworów itd. A tym bardziej że chce założyć lpg to już ryzyko przy h6. Albo wymiana łańcucha rozrządu. (Większość aut na rynku ma przebiegi w granicach +300 tysięcy km także to może być już czas na zmianę. impreza pali od 12 do 18 litrów lpg benzyny około 12-13 także koszta paliwa to nie problem. Jakbym chciał oszczędzać na paliwie to kupił bym tdi Ale życie jest za krótkie by jeździć dieslem. OC to też nie problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej0811 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 (Ale życie jest za krótkie by jezdzić dieslem) zgadzam się w 100% gaz do kuchenek a ropa do traktorów 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 2 godziny temu, andrzej0811 napisał: (Ale życie jest za krótkie by jezdzić dieslem) zgadzam się w 100% gaz do kuchenek a ropa do traktorów A tiry na tory 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 46 minut temu, niebieskiultras napisał: A tiry na tory A tory na złom. Bo PKP przy obecnej polityce biznesowej długo nie pociągnie. Co by nie było OT. H6 z BE/BH to sam w sobie fajny silnik, ale rzeczywiście wydaje mi się że oferuje niewiele więcej od H4 2,5. Różnica osiągów nie jest chyba warta większych kosztów serwisowych. Ile jest różnicy w KM/Nm miedzy tymi silnikami? 50 koni, 50 Nm? Wiem, że wrażenia mogą być rozmaite, ale na papierze nie robi to furory. Trzy litrówka z IV-gen to już inna historia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej0811 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 5 godzin temu, niebieskiultras napisał: A tiry na tory Jeśli jutro do biedronki towar przywiezie pociąg a nie TIR to będzie to Twoja wina a nie Tuska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Wojtalik Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Niebieskiultras a jaki masz budżet na tego legasia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Dnia 1.08.2017 o 12:49, DETT napisał: H6 z BE/BH to sam w sobie fajny silnik, ale rzeczywiście wydaje mi się że oferuje niewiele więcej od H4 2,5. Różnica osiągów nie jest chyba warta większych kosztów serwisowych. Ile jest różnicy w KM/Nm miedzy tymi silnikami? 50 koni, 50 Nm? Wiem, że wrażenia mogą być rozmaite, ale na papierze nie robi to furory. Może przejedź się obydwoma, różnica jest wyraźna, a czy jest warta potencjalnie większych kosztów to już indywidualna sprawa. Jeżeli "na papierze" nie robi furory, to dlaczego nie jeździsz najprostszą dwulitrówką? Znacznie mniejsze dysproporcje ma 2.0 do 2.5 niż 2.5 do 3.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 10 godzin temu, Grzegorz Wojtalik napisał: Niebieskiultras a jaki masz budżet na tego legasia? Chce sie zamknąć w 10 tysiącach z lpg i jakąś historia serwisową. Jak jest coś taniej to bardzo chętnie też się zastanowię bo naprawy mechaniczne to nie problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Mi się akurat trafiło UPG właśnie w ssaku 2.5 Legacy BE. Koszt o ile pamietam to połowa Twojego budżetu Poza tym dosyć dobrze wspominam to auto, w 2.5 występowało pneumatyczne zawieszenie, którego bym się wystrzegaj, albo od razu załóż budżet na wymianę. Naprawa nieopłacalna, do wyboru masz dwie drogi: albo używka zawias z OBK, albo z Legacy, lub nówki, ale wtedy potrzebujesz sprężyny, amortyzatory, górne mocowania, poduszki pod sprężyny plus talerzyki i gumy pod sprężynę...Ja poszedłem w używkę z outbacka, reszta auta bezproblemowa. Klasyka w Subaru czyli uszczelki pokryw zaworów. Sprawdź czy między chlodnicami wody i klimy jest czysto, bo to pierwszy krok do przegrzania auta i upg.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Wojtalik Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 4 godziny temu, niebieskiultras napisał: Chce sie zamknąć w 10 tysiącach z lpg i jakąś historia serwisową. Jak jest coś taniej to bardzo chętnie też się zastanowię bo naprawy mechaniczne to nie problem. Mam swojego i się zastanawiam nad sprzedażą. Na pewno będzie taniej bo jest kilka rzeczy do zrobienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 2 godziny temu, Grzegorz Wojtalik napisał: Mam swojego i się zastanawiam nad sprzedażą. Na pewno będzie taniej bo jest kilka rzeczy do zrobienia Daj znać jak się zdecydujesz. Może się skuszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Dnia 3.08.2017 o 00:37, mirasek napisał: Może przejedź się obydwoma, różnica jest wyraźna, a czy jest warta potencjalnie większych kosztów to już indywidualna sprawa. Jeżeli "na papierze" nie robi furory, to dlaczego nie jeździsz najprostszą dwulitrówką? Znacznie mniejsze dysproporcje ma 2.0 do 2.5 niż 2.5 do 3.0 Ja swojego mam niejako "z przypadku". Nie szukałem Subaru, ale skoro się trafił 2,5 z AT to wziąłem, bo od szczeniaka chciałem mieć Subaru. Gdyby to "trafienie" maiło 2.0 z MT to też bym go wtedy kupił. I masz rację, że różnica miedzy czterocylindrówkami jest znikoma, szczególnie że ja mam 2,5 AT, a niedawno miałem okazje przejechać się 2,0 z MT. Automat jednak swoje zabiera i do agresywnego butowania to się raczej umiarkowanie nadaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się