Jump to content

mapa/chip w gt śląsk,małopolska okolice


Recommended Posts

witam ,zmieniłem w moim gt wydech (poprzedni właściciel wyciął katy) i intercooler ,chcę zrobić mapę-lambda pokazuje bogato jak i wydech który w pierwszym dniu zrobił się czarny,gdzie się udać ,kto ma o tym pojęcie ?

okolice tak jak w tytule

z góry dziękuję i pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
49 minut temu, siewcu napisał:

cztery turbo w katowicach?

taki "expert" jak Ty nie wie że 4T nie jest w stanie stroić seryjnego ECU GT 99/00 ? 

Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, carfit napisał:

 stroić seryjnego ECU GT 99/00 ? 

 

Ja jestem w tym zupełnie zielony, i chciałem zapytać na czym polega problem ze strojeniem tych komputerów ?

Link to post
Share on other sites

Jaki jest mniej więcej koszt mapy bo kończę docieranie i wypadałoby to ogarnąć :)

Link to post
Share on other sites

Na licencji Ecutek 3kpln, chyba ,że się coś zmieniło. Do tego odetkanie wydechu (downpipe) jeżeli jeszcze seria, pewnie z 1kpln.

Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, Trociniarz napisał:

 

Ja jestem w tym zupełnie zielony, i chciałem zapytać na czym polega problem ze strojeniem tych komputerów ?

 

Nie ma problemu w strojeniu GT 99/00 , w Polsce są dwie firmy co mają sprzęt i możliwości , zapraszam Cię to Poznania bo masz najbliżej , a dla ludzi z południa zapraszam do nowego sącza :) 

Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, carfit napisał:

 

Nie ma problemu w strojeniu GT 99/00 , w Polsce są dwie firmy co mają sprzęt i możliwości , zapraszam Cię to Poznania bo masz najbliżej , a dla ludzi z południa zapraszam do nowego sącza :) 

 

Firma z mojego miasta tego nie udźwignie ?

http://rmotors.pl/

Link to post
Share on other sites
Dnia 30/7/2017 o 05:42, Trociniarz napisał:

 

Ja jestem w tym zupełnie zielony, i chciałem zapytać na czym polega problem ze strojeniem tych komputerów ?

 

Na technologii, ktora jest licencjonowana i nie kazda firma ja w Polsce oferuje - tzn. konkretnie EcuTek.

 

Mozna isc inna droga - EcuLabs - ktora tez pewnie jest ok, ale wymaga wyslania ecu do Francji na modyfikacje - koszta chyba beda w efekcie podobne.

Mozliwosci zapewne nieco inne - ale w Poznaniu mozesz sie zapoznac z obiema tymi opcjami tak czy inaczej.

 

Mozesz ew. isc w jakies aftermarketowe ecu - ktore inni tunerzy tez Ci wystroja. Wszystko kwestia celu, obranej drogi, mozliwosci technicznych i finansowych.

 

Przy czym w przypadku auta uzywanego na codzien chyba jednak optowalbym za zachowaniem oryginalnego ecu z jego diagnostyka.

Dnia 31/7/2017 o 10:19, Trociniarz napisał:

 

Firma z mojego miasta tego nie udźwignie ?

http://rmotors.pl/

 

To nie jest kwestia udzwigniecia badz nie. To nie misja na Marsa. Ale tak czy inaczej - potrzebne sa odpowiednie narzedzia, ktore sie albo ma, albo sie ich nie ma. :) Oraz tego, ze nie wszystkie rozwiazania sa dostepne dla wszystkich (w sensie posadanego modelu auta itp.)

I rozwiazan, za ktore klient bedzie chcial zaplacic albo nie bedzie chcial zaplacic.

 

Liste firm oferujacych EcuTeka w Polsce bez trudu znajdziecie na stronie EcuTeka :)

 

Edited by AMI
Link to post
Share on other sites

Na to pytanie musisz sobie sam odpowiedziec - cos tam troche do ugrania jest zawsze. Kwestia czy koszt tego "sukcesu" bedzie dla Ciebie akceptowalny.

I czy realnie jest Ci to potrzebne.

Moze lepiej zainwestowac w opony, paliwo i pojezdzic tym, co jest?

Ale jesli czujesz juz brak mocy - zrob dekat/sportowy kat - jedz na mape - zawsze ze 20-30-40KM i ze 30-40Nm (pi razy oko, nie trzymajmy sie kurczowo tych wartosci) pewnie ugrasz. Z tym, ze sa tez pewne minusy - zwlaszcza w starszych autach. Przyrosty momentu obrotowego moga zaczac obciazac mocniej napedy itp. i moze sie okazac, ze np. skrzynia biegow, ktora spokojnie przejezdzilaby kolejne 100tys. km na seryjnym setupie straci zeby po kolejnych 10tys. km. Zaleznie od Twojego stylu jazdy.

 

Zupelnie nie majac zamiaru odbierac pracy tunerom, robiacym calkiem nienajgorsza robote, jesli ktos potrzebuje wiecej mocy, lepszego przyspieszenia itp. - to sa kwestie, na ktore musisz sam znalezc sobie odpowiedzi.

A podstawowe pytanie to - czy umiejetnosci pozwalaja Ci juz na ogarniecie auta w jego obecnym setupie :) (ja np. przeszedlem calkiem dluga droge z roznymi swoimi lepszymi i gorszymi pomyslami - a wlasciwie to chyba raczej opony i paliwo bylyby lepszym pomyslem :))

 

Pamietaj tez - raz jeszcze - ze to juz dosc wiekowe auta. Moze sie okazac, ze najlepszym pomyslem na start bedzie sprawdzenie, czy nie trzeba auta doprowadzic troche do porzadku - co zreszta przed remapem tez byloby wskazane, tak czy inaczej.

Edited by AMI
Link to post
Share on other sites

Dziękuje AMI, Moje pytanie było czysto teoretyczne bo ciekawiła mnie sama kwestia modyfikacji tego silnika w porównaniu z konwencjonalnym programem w bardziej popularnych samochodach. Zanim kupiłem GT dużo czytałem i temat poprawy osiągów gdzieś tam kiedyś chodziło po głowie, zwłaszcza ze ww firma z mojego miasta podobnoż to potrafi, ale......

 

....ja nie zamierzam podnosić mocy ani w żaden sposób modyfikowac mojego GT bo fabryczne osiągi jak sam napisałeś póki co przerastają moje możliwości jako kierowcy ( nie mówię tu oczywiście ściganiu się ze świateł ) a co więcej, mam go w fabrycznym doskonałym bezwypadkowym stanie  a że to 4 samochód to traktowany jest tylko hobbystycznie i chciałbym go utrzymać w idealnej kondycji bo tak będzie nabierał wartości.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...