Turanza Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 16 godzin temu, Guliwer napisał: Mają być grzane tylne siedzenia oraz cytuję: "advanced safety package (Subaru Rear Vehicle Detection + Side View Monitor). Czyli chodzi o czujniki martwego pola i o monitorowanie ruchu poprzecznego przy cofaniu? A może tylko automatyczne hamowanie przed przeszkodą w ruchu wstecznym? Ktoś coś wie? czujnik martwego pola czasem mógłby się przydać bo zdaje się, że lusterka wsteczne nie są asferyczne :-( Do życzeń wobec MY 2018 dokładam fotochromatyczne lusterko wsteczne - brak to już sknerstwo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Ja traktuję zakup FXT podobnie do zakupu Harleya: kupujesz bazę i modyfikujesz według własnych upodobań. Moje życzenie to 300 KM lub B6 i >400 KM p.s. mogę się wypowiadać tylko odnośnie systemu w Passerati: wszystkie moje kłopoty związanego są z aktywnym tempomatem (hamowanie przed rowerzystą, lub przy zmianie pasa ruchu - ja w gaz, a on hamuje). Krzyki ostrzegawcze zwyczajnie olewam, zwłaszcza w górach, gdzie przy ostrych zakrętach i barierach twierdzi, żebym zmówił paciorek bo idę na czołowe 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitz Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Mój obecny pojazd pt. "Mondeo", także posiada aktywny tempomat, ale w małym ruchu sam nie hamuje, natomiast drze się jak opętany, że będzie kolizja. Występuje to właśnie w opisywanych sytuacjach - chcesz zmienić pas wpasowując się w lukę na drugim pasie, dajesz w palnik i jak nabierzesz prędkości to zmianiasz pas. Nie wyobrażam sobie wtedy hamowania automatycznego... Aktywny tempomat w tym samochodzie to też porażka. Wspominam czule ten z Legacy, gdzie nie było "aktywności". Ten może sprawdzi się na autostradzie w normalnym kraju, gdzie wszyscy jadą z normalną prędkością i spokojnie. U nas jedni jadą 100-110, drudzy 180-200 i głupieje. Najbardziej głupieje jak jedziesz lewym pasem i wyprzedasz, a ktoś z prawego postanowi też wyprzedzić i wpieprzy się na lewy z dużo mniejszą prędkością (a co mi tam, niech inni się martwią). Wtedy samochód jedzie jeszcze chwilę, a dopiero po kilku sekundach "daje po heblach". Można zaskoczyć kogoś z tyłu. Natomiast jak zrobi się miejsce z przodu, to ze 3 sekundy i przyspiesza jak by to był start w F1. Nie ma żadnej płynności. Ta pojawia się tylko jak powoli dojeżdżasz do kogoś, kto jedzie z podobną prędkością jak Ty, wtedy wyhamowuje delikatnie. Ja nie będę ściemniał, że jeżdżę 140 na polskiej autostradzie, ale staram się trzymać 160-180 jak nie ma zbyt dużego ruchu. Wtedy aktywny tempomat nadaje się do du.y (wstawić odpowiednią literę, nie obrażać prezydenta ), w ogóle go wtedy nie chce mi się używać. Z ES miałem okazję pojeździć tylko po mieście, nie wiem jak on zachowuje się na autostradzie, mam nadzieję, że jak będę zmieniał obecne wozidło, to już ES będzie dopracowany, a może do Outbacka będą jakiś silnik montować...? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 2 godziny temu, Pitz napisał: a może do Outbacka będą jakiś silnik montować...? Najlepiej HEMI V8 Prędzej jednak spodziewam się hybrydy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Dnia 1.08.2017 o 09:08, Chińczyk napisał: Na autostradzie przy 180km/h odczepił się tylny zderzak. Nie odpadł chyba ? Znajomemu w Astrze GTS (czy jakoś tak) tylny zderzak przy około 160-180 normalnie odfrunął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypsior Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Nie odpadł chyba ? Znajomemu w Astrze GTS (czy jakoś tak) tylny zderzak przy około 160-180 normalnie odfrunął. To to tylko astra miał prawo Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chińczyk Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Nie odpadł chyba ? Znajomemu w Astrze GTS (czy jakoś tak) tylny zderzak przy około 160-180 normalnie odfrunął. Na szczęście nie odpadł, wygiął się aż do tylnej lampy. O dziwo żadnych uszkodzeń, trzeba było tylko nowe spinki do zderzaka i jest jak nowy.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Dnia 31.07.2017 o 23:19, Turanza napisał: Gdzieś mi się obiło o uszy, że XT ma mieć 250 KM tak jak w Stanach. Podobno europejski byl kastrowany nieco, prwnie ze względu na normy emisji. nie wiem czy 10 KM zrobi jakąś różnice. Dnia 31.07.2017 o 23:19, Turanza napisał: Gdzieś mi się obiło o uszy, że XT ma mieć 250 KM tak jak w Stanach. Podobno europejski byl kastrowany nieco, prwnie ze względu na normy emisji. nie wiem czy 10 KM zrobi jakąś różnice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 8 godzin temu, jaszyn napisał: nie wiem czy 10 KM zrobi jakąś różnice. Robi, moja żona coś o tym wie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 11 minut temu, Guliwer napisał: Robi, moja żona coś o tym wie żony może tak maja ja - przeciętny zjadacz chleba pewnie nie zauważyłbym różnicy 4%, dlatego jak nie zrobią ze 300 KM to raczej nie kupie nowego forka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turanza Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 9 godzin temu, jaszyn napisał: nie wiem czy 10 KM zrobi jakąś różnice. nie wiem czy 10 KM zrobi jakąś różnice. Trudno powiedzieć, ale nie widzę powodu, dla którego europejskie XT miałyby być nadal kastrowane. Zdjęcie elektronicznego dławika może poprawić charakterystykę pracy i przebieg krzywej momentu. Pewnie będą wmawiać, że europejskie normy eco są inne itp itd, ale można sobie porównać emisję WRX STI i tu problemu nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Już milion razy Dyrekcja mówiła na forum o normach spalin i że nie liczy się tylko w jednym modelu ale również w całej flocie marki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się