Jacek1 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Mam problem z napędem w subaru forester 99r 2,0 T, podczas maksymalnego skrętu ruszając czy do przodu czy do tyłu coś jakby blokował napęd, stawia opór, przeskakuję i coś pyka tak jak by nie działał mechanizm róźnicowy. Czy ktoś może wie o co chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Wiskoza do wymiany. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek1 Opublikowano 28 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 To znaczy, bo wymieniłem tylny dyfer i nic nie pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Nie pomoglo bo wiskoza jest w skrzyni. A tylny dyfer ma to samo przelozenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek1 Opublikowano 28 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Robiliście to bo mechanik stwierdził dyfer a już niechce się w koszty bez sensu pchać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Musisz wymienić wisko, inaczej nie pojeździsz zbyt długo. A jak rozsypie sie totalnie to i skrzyni będziesz musiał poszukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek1 Opublikowano 28 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Dziwne jest też to że dzieje się to w tedy jak już trochę pojeździe, jak nie jest rozgrzany to wszystko jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 8 minut temu, Jacek1 napisał: Dziwne jest też to że dzieje się to w tedy jak już trochę pojeździe, jak nie jest rozgrzany to wszystko jest ok. Takie są właśnie początki końca wiskozy. Nie jeździj dużo na rozgrzanej , uszkodzonej wiskozie ,bo lubi wtedy wypchnąć pierścień zabezpieczający wisko,a następnie owy pierścień idzie w tryby i resztę możesz sobie sam dopowiedzieć. Koszt regeneracji około 600pln plus łożysko wiskozy 100-150 pln w zależności od producenta i może się okazać ,że trzeba wymienić jeszcze łożyska w dupce skrzyni na wałku zdawczym . 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się