Jump to content

Kilka pytań odnośnie Imprezy 2002r


marcos

Recommended Posts

Witam wszystkich mam w zasadzie trzy pytania odnośnie mojego nowego nabytku jakim jest Impreza 2002r kombi 2.0.

1. Czy po dojechaniu do skrzyżowania podbija wam obroty do około 1500 potem ładnie spadają na pierwszą kreske ponizej 1000 i ładnie trzyma nie faluje itp, silniczek krokowy czyszczony kilka razy nic nie dało. Dzieje się to nie zawsze czasami od razu schodzą na te książkowe?

2. Coś mi cholernie buczy w przedziale obrotów 2500-3000 z poczatku myślałem że to urok boksera ale przed tymi i po nich jest całkiem innaczej, czyli przykładowo 90-100 buczy przed tymi predkościami i po nich jest przyjemna cisza. Co zrobiłem to cały wydech rozebrany wymienione uszczelnienia zero przedmuchów, dolot cały rozebrany i też uszczelnione wszystkie połączenia. Może ten typ tak ma?

3. To wibracje kierownicy powyżej 100 , opony nowe, felgi jak nowe zero otarć wgnieceń itp zamieniałem koła miejscami nic nie dało. Co może być?

Wcześniej miałem 7 lat accorda i znałem odpowiedź na każdy problem a tutaj dopiero się ucze :D(fajnego auta)

Dodam że ma przejechane 95tyś km naprawde stan jest idealny poza tymi pierdołami które troche denerwują.

Link to comment
Share on other sites

W mojej GX:

1) obroty nie skaczą. Było tak jak źle zamontowałem czujnik położenia przepustnicy. Po regulacji było ok.

2) nic nie buczy i raczej nie jest to normalne.

3) przebieg mam 2x większy a nawet przy V max mógłbym puścić kierownicę i postawić na niej domek z kart :) Lepiej daj to do diagnozy jakiemuś ogarniętemu mechanikowi. 

Link to comment
Share on other sites

na pytanie nr.3: jestli posiadas felgi nestandardowe, popatrz, czy piescene centrujace nie sa wytarte. ewentualne lozyska moga puszczac. czy geometria jest 0.1' off?

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jak jest geometria to nie mam pojęcia ale wygląda na to że od nowości nic nie było ruszane(jak pojadę wyważać koła do innego gościa to sprawdze zbieżność felgi oryginalne). Przepustnice ustawiałem i walczyłem z czujnikiem spalania stukowego bo wywalało błąd. Te obroty nie zawsze tak się podnoszą. Biorę pod uwage wymiane silniczka krokowego na nowy oryginał. Ogólnie to te buczenie jest denerwujące aż czuć takie jakby mrowienie na kierownicy jak się to pojawia tak jakby coś wchodziło w rezonans.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Witam po dłuższej przerwie. Obroty jakby się ustabilizowały czasami tylko podbije. Po ponownym wyważeniu kół i zrobieniu geometrii drgania prawie ustały. Buczenie zostało i doszedł kolejny problem. Zrobiłem zbieżność i kierownica jadąc na wprost raz jest prosto a raz  skrecona w prawo kilka stopni przed geometrią sprawdzane na szarpakach zawias sztywny. Czy jak gumy mocujące maglownice sie wyrobią to takie objawy dają? Dodam że samochód ma 90000 km.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

sprawdz tato gumke: https://ixquick-proxy.com/do/spg/show_picture.pl?l=english&rais=1&oiu=http%3A%2F%2Fi176.photobucket.com%2Falbums%2Fw167%2Fkpluiten%2FSteering%20Damper%20Delete%2FDSC00541.jpg&sp=fc4c354695aba6c3dccd445ff08532c2

to je zlanczenie kierownice a maglownice (jesli sie to tak nazywa, kolegowie poloniśći mnie pewnie skorigują), znaleznes ja po wyjaciu intercoolera. sprobuj, czy nie je luzna, oraz czy sroby mocujace są sztywne.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...