Jump to content

Ciśnienie sprężania Forek SF 2.0 125KM.


leonard17
 Share

Recommended Posts

Zmierzyłem ciśnienie w moim Forku i jest ono następujące:

-zaczynając od cylindra nr.1: 11,6, 11,8, 11,8, 11,6

-silnik z przebiegiem 135.000 nigdy nie naprawiany/rozbierany/regenerowany, silnik na gazie chyba od początku bo instalacja Prins zakładana prawdopodobnie w DE ASO Subaru

 

Czy to dobre wyniki? Ile wynosi ciśnienie w tym silniku nowym? W jakim zakresie ciśnienie jest ok a w jakim niepokojące?

Link to comment
Share on other sites

Prawidłowe wyniki powinny mieścić się między 10,4 - 13,0

A różnica między poszczególnymi garami nie powinna być większa niż 0,5

 

Także wynik dobry :)

 

Sam robiłeś pomiar? jak tak to czym?

Edited by Narrator
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Narrator napisał:

Prawidłowe wyniki powinny mieścić się między 10,4 - 13,0

A różnica między poszczególnymi garami nie powinna być większa niż 0,5

 

Także wynik dobry :)

 

Sam robiłeś pomiar? jak tak to czym?

-wynik zadowalający ale mógłby być lepszy

-pomiar robiłem u kumpla -sąsiada-mechanika przy sobotnim piwku;)

- dla przykładu zmierzyliśmy też ciśnienie w mojej hondzie civic 1.5 V-tecE benz rok 1995 (na gazie od lat 15) z przebiegiem 239000(silnik nigdy nie ruszany) i tam ciśnienie wyszło między 12,4-12,6 także forek przy hondzie marnie wypadł biorąc pod uwagę jeszcze raz taki przebieg przy hondzie

Link to comment
Share on other sites

Najważniejsze że kompresja jest równa, bez znaczących różnic, a wartość mieści się w normie. Silnik przy pomiarze był rozgrzany a przepustnica w pełni otwarta? W ramach ciekawostki, też mam 1.5 vtec-e z '96, sprawdzałem go przy 300 tys.km licznikowych to pokazał 14,0-14,3 :) po za jednym cylindrem gdzie przygiąłem dwa zawory wydechowe ale to długa historia ;)

Link to comment
Share on other sites

A jeżeli w Imprezie jest 210, 210, 210, 195 to znaczy że ten jeden cylinder co odstaje jest do remontu czy przy takiej różnicy (wg. manuala dopuszczalna różnica to 7) można jeszcze jeździć?

I czy wpływa to jakoś na pracę silnika? Jak to jest w praktyce?

Edited by Narrator
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...