Jump to content

legacy 90-93r ???


Guest GEG

Recommended Posts

witam

chcialbym nabyc Subaru Legacy 4WD z 90-93 roku.

interesuje mnie wersja 1.8 lub 2.0.

/chyba ciezko znalesc wersje turbo/

 

a pozniej podniesienie mocy poprzez Turbo.

kilka pytan.

-ktory silnik wybrac.czy bardzo roznia sie w budowie sred/skok. ukl smarowania.ukl chlodzenia

-czy budowa ukladu korbowo-tlokowego zezwala silnikowi 1.8 na rozwijanie wiekszych V- obrotowych.

-czy ciezko jest zaadoptowac turbo pod maska /ilosc wolnego miejsca/

-czy po zalozeniu turbo wystarczy seryjny ukl,zasilania.

-czy konieczne jest zmiana oprogramowania kompa. /ile to moze kosztowac/

- jaki ma st.sprezania. czy trzeba go odprezac przy cisnieniu doladowania okolo 0.08 -0.1 MPa

-czy wystarczy uszczelka pod glowica

-jaka moc moge osiagnac przy takim doladowaniu

 

-a jakom moc moge osiagnac przez tylko sam CHIPTUNING

 

przy takim dodaniu konikow na jaki poziom moge zejsc z przyspieszeniem

z seryjnego 11,7 s do 100 /s.1.8/

-jakie jest seryjne spalanie ?

-jakie bedzie spalenie po takich przerobkach

 

-legacy w tych latach ma 2 rodzaje nawozia/sedan/.czy oprucz wygladu zew. zmienone zostale elementy zawieszenia.i silnika

Link to comment
Share on other sites

hehe ja proponuje olac takowe modyfikacje i poszukac legaca 91-93 w wersju z dmuchawka !!! na imielinie niedalo multikina stoi takowy i juz ma kartke ze ktos chetnie kuoi to auto ...deko go zjada ale jest w co wsiasc ... :> a no a tak wracajac do temtau to jakas biedna ta wesja 2.2 tylko 160 dzikow pod maska :/ hehe pozdrawiam

 

Subaru Legacy 2.0T :P :P :P

Link to comment
Share on other sites

Dzieki Emkasi, ale ja czyham na rocznik 94 najlepiej kombi. Aha, no i wersja rajdowa tak na codzien sie wydaje zdeka niepraktyczna :D :wink:

 

Poza tym wszystko zalezy jeszcze od..."sponsorow" 8) :wink:

 

A nowemu koledze zycze powodzenia w przedsiewzieciu :)

 

TJ

Link to comment
Share on other sites

Dzieki Emkasi, ale ja czyham na rocznik 94 najlepiej kombi. Aha, no i wersja rajdowa tak na codzien sie wydaje zdeka niepraktyczna :D :wink:

 

... a po cóż mlodym ludziom (takim jak my 8) ) kombi :?: :?: ........

 

mk.si

Link to comment
Share on other sites

  • Ojciec Założyciel

Przeróbka na turbo nie ma sensu - lepiej poszukać oryginalnego samochodu (inny blok, skrzynia, hamulce itd).

Może po maju i wyjaśnieniu wszystkich kwestii będziemy mogli byc pomocni w imporcie takich ciekawostek :wink:

 

Łączę pozdrowienia

Link to comment
Share on other sites

Przeróbka na turbo nie ma sensu - lepiej poszukać oryginalnego samochodu (inny blok, skrzynia, hamulce itd).

Może po maju i wyjaśnieniu wszystkich kwestii będziemy mogli byc pomocni w imporcie takich ciekawostek :wink:

 

Łączę pozdrowienia

 

Wątpie. Nasz rząd na pewno coś wymyśli aby w ich rozumieniu "trupy" nie trafiały do Polski.

Link to comment
Share on other sites

dzieki za info.

rzeczywisnie najlepiej poczekac az opadna unijne emocje i wtedy pomyslec.

widze ze chyba niema co sie bawic w przerobki.chyba lepiej poszukac gotowca.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...