Skocz do zawartości

Chciałem kupić Vectrę...teraz chcę Audi


marcinJ

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 208
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

S-max jest o.k., ale to ford, wiec do bezawaryjnych tez raczej nie nalezy.

 

ford problemowy jest z dieslem. benzynowe sa ok.

 

He, he no nie do konca. Diesel jest po prostu zlym snem, a benzyny zwyczjanie sie psuja.

 

2.5T też? To jest zdaje się konstrukcja Volvo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.5T też? To jest zdaje się konstrukcja Volvo?

 

Tak, to konstrukcja Volvo. Nie wiem jak z awaryjnoscia tej konkretnej jednostki napedowej. Moge Ci za to powiedziec, po doswiadczeniach z Focusem ST i Volvo, iz jest cholernie paliwozerna. W Focusie srednia na poziomie 18-20l to norma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj w salonie Skody i miałem przyjemność oglądnąć i pojeździć Octavią RS diesel. Niestety się zawiodłem. Bagażnik naprawdę duży, wewnątrz miejsca od biedy może być, trochę mało na szerokość, auto sprawia wrażenie w środku kompaktowego. Materiały miejscami nienajlepsze. Wrażenia zjazdy przeciętne, Passatem jeździ mi się zdecydowanie lepiej.

A czego się spodziewałeś octavia to golf z doklejonym bagażnikiem.

Jak chcesz skodę porównywalną z paskiem to superb choć ma trochę większy rozstaw osi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.5T też? To jest zdaje się konstrukcja Volvo?

 

Tak, to konstrukcja Volvo. Nie wiem jak z awaryjnoscia tej konkretnej jednostki napedowej. Moge Ci za to powiedziec, po doswiadczeniach z Focusem ST i Volvo, iz jest cholernie paliwozerna. W Focusie srednia na poziomie 18-20l to norma.

 

OPC będzie paliło pewnie jeszcze więcej. Ja tym autem będę robił jakieś 10 tyś km rocznie, więc spalanie nie jest bardzo istotnym czynnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.5T też? To jest zdaje się konstrukcja Volvo?

 

Tak, to konstrukcja Volvo. Nie wiem jak z awaryjnoscia tej konkretnej jednostki napedowej. Moge Ci za to powiedziec, po doswiadczeniach z Focusem ST i Volvo, iz jest cholernie paliwozerna. W Focusie srednia na poziomie 18-20l to norma.

 

ile jezdziles st ?

z tego co ja pamietam z czasow kidey jeszcze pracowalem w auto plaza to tylko dziennikarze osiagali takie wyniki i nikt inny kto jezdzil st nie spalil powyzej 14-15.

 

o stylu jazdy dziennikarzy nie musze sie chyba wypowiadac skoro jak dostana auto nawet na jeden dzien to nie ma opon w aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej klasie najlepszy zdecydowanie jest Mondeo ST220, tyle ze to stary klocek. Mi nadal najbardziej sie podoba Octavia RS 2.0 TFSI

 

Tez uwazam tak jak Michal, ST220 bardzo dobre auto, stary kolcek - hmm moze nie nowosc jak S-max, ale juz z Octavia czy Vectra porownywalny (drobym liftingow nie licze). To, ze ma kilka latek - mozna zaliczyc na + dopracowana konstrukcja itp :mrgreen: Gdybym mial wybierac bralbym mondeo, a po nim...hmm tu bym zgryz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile jezdziles st ?

 

Polskim z Ford Distribution chyba z 2 dni, ale tym z Ford Deutschland defaultowe 3 tgodnie + sporadycznie do porownan

 

z tego co ja pamietam z czasow kidey jeszcze pracowalem w auto plaza to tylko dziennikarze osiagali takie wyniki i nikt inny kto jezdzil st nie spalil powyzej 14-15.

 

Zalezy jak jedziesz. Mi ST nie spalil w zyciu ponizej 14, a 14 potrafi spalac STi PPP w miescie. Tu jest problem piatego cylindra, musi palic wiecej. Daltego twierdze, ze srednie spalanie oscyluje w okolicy 18l.

 

o stylu jazdy dziennikarzy nie musze sie chyba wypowiadac skoro jak dostana auto nawet na jeden dzien to nie ma opon w aucie.

 

W Polsce masz moze nastu prawdziwych dziennikarzy moto - taka smutna prawda. Co do opon, no coz dla Forda i BMW w Polsce to zawsze byl wyznacznik - mozna oddac auto zasyfione, rozwalone, byle opony byly cale - zenada! Kilkukrotnie zakladalem swoje opony do BMW (!) - nie do pomyslenia w Niemczech! Dlatego lepiej wspolpracowac z niemieckimi prakami prasowymi - inne podejscie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy jak jedziesz. Mi ST nie spalil w zyciu ponizej 14, a 14 potrafi spalac STi PPP w miescie. Tu jest problem piatego cylindra, musi palic wiecej. Daltego twierdze, ze srednie spalanie oscyluje w okolicy 18l.

 

dokladnie. moje gt pali 10-55. czyli srednio 32,5 ? no nie zgodze sie. faktem jest, ze piaty cylinder wplywa na spalania.

 

W Polsce masz moze nastu prawdziwych dziennikarzy moto - taka smutna prawda. Co do opon, no coz dla Forda i BMW w Polsce to zawsze byl wyznacznik - mozna oddac auto zasyfione, rozwalone, byle opony byly cale - zenada! Kilkukrotnie zakladalem swoje opony do BMW (!) - nie do pomyslenia w Niemczech! Dlatego lepiej wspolpracowac z niemieckimi prakami prasowymi - inne podejscie.

 

pisalem tutaj o moich obserwacjach co do opon a nie o wyznacznikach fds czy bmw polska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisalem tutaj o moich obserwacjach co do opon a nie o wyznacznikach fds czy bmw polska.

 

Chodzi mi o fakt, iz niektore polskie przedstawicielstwa twierdza i wpajaja to swoim pracownikom, ze jak test jest przeprowadzony prawidlowo - to opony sie nie zuzywaja - bzdura. I tu czpka z glowy przed W. Rogaslkim z Subaru, ktory mial zdrowe podejscie do tematu testu torowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...