niebieskiultras Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Pytanie może i dziwne ale do rzeczy Czy kupno h6 (rok 2001) z założonym lpg jest ekonomicznie opłacalny tj. Czy taka regulacja zaworów bądź inne serwisy nie zabiją mnie finansowo. Jak ten silnik znosi lpg? Czy może lepiej wziąć 2.5 sohc? Bije się z myślami czy brać h6 czy 2.5? Pojawił sie ostatnio wysyp h6 stąd też moje zainteresowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszWwa Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Moja wyrocznia POWERON mowi ze jak dużo jeździsz to i tak się oplaci uwzgledniajac regulacje zaworów (ale mowa o doinstalowaniu gazu ) Pewnie jechales h6 i 2,5 i czujesz ze jest roznica. w 2,5 caly czas się napinasz przy tym wyprzedzaniu choć w porównaniu do 2.0 125km jest duza roznica. A w h6 po prostu idzie. A zależy Ci żeby to naprawdę szlo czy po prostu takie tam by jechalo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 (edytowane) H6 do gazu tak średnio.Auto ma super dźwięk i nieźle idzie ale w porównaniu do 2.5 SOHC trochę więcej spala.Jak jest dobra instalacja gazowa to się trochę opłaci.Zależy czy szukasz oszczędności i mniej mocy czy frajdy z jazdy. Chociaż H6 nie spala tak dużo jak na to co oferuję.Przy normalnej jeździe mi spala 12, przy trochę dynamicznej 14, na trasie przy prędkościach 160-190 km/h 12 litrów.Dodam że mam IV generację Legacy bez gazu. Edytowane 20 Lipca 2017 przez Oczkoo15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 20 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Teraz mam imprezę 115km i idzie dosyć dobrze jak na te 115km Chce większe auto i wiem ze 2.0 w legacy jest za słabe Rocznie robię 15-20tys km tylko swoim autem bo licząc wszystkie jakimi jeżdżę to przebieg rośnie do 25-30tys km Moje wymagania to Względnie szybkie tj impreza ponad 190 (wg licznika) jechałem. Żeby bezpiecznie wyprzedzać I czasem utrzeć nosa jakiemuś biemdablju - impreza nie mam problemu ze skopaniem e36/e46 głównie to 1.8 czy 2.0 w benzynie I zastanawiam się czy jednak AT czy MT Imprezę mam w AT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Szu Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 5 godzin temu, niebieskiultras napisał: kupno h6 (rok 2001 Regulacja zaworów to koszt ok. 1000 PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 (edytowane) Moim zdaniem bierz h6 z gazem Edytowane 20 Lipca 2017 przez Oczkoo15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 (edytowane) Ja też na H6 LPG nie narzekam. Edytowane 20 Lipca 2017 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 22 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2017 Dnia 20.07.2017 o 11:59, niebieskiultras napisał: I zastanawiam się czy jednak AT czy MT H6 z tych roczników miały tylko AT Zakładając na stracie pełny serwis zmęczonego EZ30, wyjdzie on kilka razy drożej niż w EJ25, chyba że 2.5 właśnie wypluło uszczelkę pod głowicą Przy dobrych wiatrach można zmienić olej i cieszyć się eksploatacją, ale trzeba pamiętać że te silniki mogą wygenerować stosunkowo duże koszta względem kwoty zakupu auta z tych lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 22 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2017 Szukam jednak 2.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartłomiej Opublikowano 25 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 Do regulacji luzów zaworowych przynajmniej nie musisz wyciągać silnika, tudzież podnosić, opuszczać. W 2.5 masz ryzyko UPG. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 25 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 (edytowane) 7 minut temu, Bartłomiej napisał: Do regulacji luzów zaworowych przynajmniej nie musisz wyciągać silnika, tudzież podnosić, opuszczać. W 2.5 masz ryzyko UPG. Powodzenia. ale nie w NA SOHC. UPG to bolączka 2.5 NA DOHC, oraz wersji z wiatrakiem. Edytowane 25 Lipca 2017 przez Slawskip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartłomiej Opublikowano 25 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 Fakt, mój błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basmanek Opublikowano 25 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 1 godzinę temu, Slawskip napisał: ale nie w NA SOHC. UPG to bolączka 2.5 NA DOHC, oraz wersji z wiatrakiem. Oj, chyba jednak nie koniecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 25 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 W każdym aucie może się przydarzyć UPG.Tylko że w jednym samochodzie to rzadkość a w innym to bolączka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 26 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2017 W jednym to 1500 złoty w innym 7000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teddy26 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Dnia 25.07.2017 o 14:16, Basmanek napisał: Oj, chyba jednak nie koniecznie Popieram UPG to problem głównie 2.5 NA SOHC, natomiast w 2.5 NA DOHC (legacy II) często obraca panewki - średnica czopu 4mm mniejsza niż w SOHC. Jak uda Ci sie trafić fajny egzemplarz H6 to bierz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 3 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 Czy jest jakieś h6 gdzie nie trzeba wyjmować silnika do regulacji? W Internecie spotkałem kilka opini że w niektórych legacy i outbackach z h6 pod maską wyjmowanie silnika do regulacji zaworów nie jest konieczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 Oczywiście, jak znajdziesz mechanika który zechce wykonać regulację (a nie tylko sprawdzenie) w ten sposób, to rzeczywiście nie jest to konieczne. Dotyczy to OBK II gdzie są jeszcze płytki na szklankach, nowsze to inna bajka. Nie rozumiem tego wzbraniania się przed wyciąganiem silnika do czynności serwisowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 Koszt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 Wspominałem już że 3.0 nie jest tanie w serwisowaniu Z drugiej strony i tak trzeba połowę gratów spod maski wyrzucić, motor opuścić/podnieść i nadal jest sporo zabawy, koszt robocizny wyjdzie podobny, chyba że mechanik lubi sado maso to może policzy taniej. Jak komuś koszty spędzają sen z powiek, niech lepiej kupi sohc z regulacją na śrubki i po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 3 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 Koszty serwisu nie obchodzą mnie bo robię wszystko sam w aucie. Ale z rugiej strony noe mogę sobie pozwolić na uziemienie auta na dłuższy czas niż 18h dlatego szukam jakiś alternatyw. Będzie albo 2.5 albo 2.0 zależy co się wydarzy w najbliższym czasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoomt Opublikowano 5 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2017 (edytowane) To w przypadku h6 i próbie regulacji zaworów z zamontowanym silnikiem na samochodzie możesz polec od razu na śrubach 1 pokrywy rozrządu. Mając silnik wyjęty robisz wszystko szybciej, dokładniej i zdrowiej dla kręgosłupa. Jeżeli zależy ci na czasie a nie osiągach, to wybierz silnik z regulacją " na śrubki" bo czy to szklanki czy to pastylki będziesz musiał oddać do szlifowania lub dokupić wymiar, a wiadomo że w każdym kiosku tego nie kupisz. Edytowane 5 Września 2017 przez tomoomt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpopiel Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Impreza/legacy 2.0 nie ma szans do BMW E46 1.8 lub 2.0. Na papierze wygląda podobnie, ale w praktyce już różnie. Mam oba E46 i Legacu 2.0 Subaru ciągnie powyżej 3tys. BMW ciągnie od niższych. Silniki są nowoczśniejsze i bardziej dynamiczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUKASYNO Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Witam mam takie zapytanie ,bo ja mam subaru outback 2.5 a chce sobie kupić Legacy 3.0.A będę chciał wsadzić instalacje LPG,czy wogole można? ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 3 minuty temu, LUKASYNO napisał: Witam mam takie zapytanie ,bo ja mam subaru outback 2.5 a chce sobie kupić Legacy 3.0.A będę chciał wsadzić instalacje LPG,czy wogole można? ??? Można wszystko, tylko policz czy będzie to dla Ciebie opłacalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się