Skocz do zawartości

Czkawka szczególnie na II biegu


atlas1977

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów. 

Pytanie sugerujące właściwie wróżby z fusów ale jednak postawię :)

Rzadko wciskam głęboko pedal gazu ale jak juz mi sie to zdarzy to zauważyłem problem oto mianowicie taki: przy konkretnym depnieciu w granicach 2700-3200 obrotów silnik jakby tracil moc. Czuc wyrazne wyhamowanie poczym jakos zaczyna dawac radę dalej. Dzieje się to głównie na II biegu ale czasem i na III. Nie ma żadnych błędów wywalonych na desce. W delikatnwj jezdzie i przy stopniowym dodaniu gazu nawet do podlogi dajac sie silnikowi rozkrecac powoli - problem nie wystepuje lub jest dla mnie niezauwazalny. Prosze uprzejmie o jakies sugestie

Update...

poczytałem troszkę opinie i okazuje się, że przyczyną może być zasyfiony map sensor lub EGR. Gdzieś przeleciała mi na forum informacja, że odłączenie wtyczki EGR nie powoduje pojawienia się jakiegokolwiek błędu w sterowniku (??) Czy myślicie, że to możliwe? Czy samo wypięcie kostki załatwia go na amen czy też należy go jakoś zaślepić?

 

Edytowane przez atlas1977
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.07.2017 o 19:56, atlas1977 napisał:

Witam wszystkich forumowiczów. 

Pytanie sugerujące właściwie wróżby z fusów ale jednak postawię :)

Rzadko wciskam głęboko pedal gazu ale jak juz mi sie to zdarzy to zauważyłem problem oto mianowicie taki: przy konkretnym depnieciu w granicach 2700-3200 obrotów silnik jakby tracil moc. Czuc wyrazne wyhamowanie poczym jakos zaczyna dawac radę dalej. Dzieje się to głównie na II biegu ale czasem i na III. Nie ma żadnych błędów wywalonych na desce. W delikatnwj jezdzie i przy stopniowym dodaniu gazu nawet do podlogi dajac sie silnikowi rozkrecac powoli - problem nie wystepuje lub jest dla mnie niezauwazalny. Prosze uprzejmie o jakies sugestie

Update...

poczytałem troszkę opinie i okazuje się, że przyczyną może być zasyfiony map sensor lub EGR. Gdzieś przeleciała mi na forum informacja, że odłączenie wtyczki EGR nie powoduje pojawienia się jakiegokolwiek błędu w sterowniku (??) Czy myślicie, że to możliwe? Czy samo wypięcie kostki załatwia go na amen czy też należy go jakoś zaślepić?

Wiecie może gdzie poza serwisem kupić uszczelkę pod egr? W serwisie trzeba czekać

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Marcin 19780301 napisał:

W sklepie z częściami do Subaru jest EGR za 900 zł więc nie wiem czy ci się opłaca jakąś rzeźbę robić ( o ile przyczyną jest EGR).

jak na część służącą jedynie pseudo ekologii to nie jest mało zważywszy na to że jego wyprogramowanie i zaślepienie kosztuje 400. Jeżeli to EGR i jego wyczyszczenie nie pomoże - pozostanie mi jego wyłączenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Marcin 19780301 napisał:

ale ktoś ( ktoś z ludzi się znających: p. Koper bądź ktoś z Carsport) na forum wcześniej pisał, że zaślepienie EGR nie pozostaje niestety bez wpływu na kondycję silnika. A wiadomo jak jest z naszymi silnikami...

a czy ktoś może to fachowo wytłumaczyć? Jaki wpływ ma zamknięcie tego zaworu i jego wyprogramowanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...