atlas1977 Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 (edytowane) Witam wszystkich forumowiczów. Pytanie sugerujące właściwie wróżby z fusów ale jednak postawię Rzadko wciskam głęboko pedal gazu ale jak juz mi sie to zdarzy to zauważyłem problem oto mianowicie taki: przy konkretnym depnieciu w granicach 2700-3200 obrotów silnik jakby tracil moc. Czuc wyrazne wyhamowanie poczym jakos zaczyna dawac radę dalej. Dzieje się to głównie na II biegu ale czasem i na III. Nie ma żadnych błędów wywalonych na desce. W delikatnwj jezdzie i przy stopniowym dodaniu gazu nawet do podlogi dajac sie silnikowi rozkrecac powoli - problem nie wystepuje lub jest dla mnie niezauwazalny. Prosze uprzejmie o jakies sugestie Update... poczytałem troszkę opinie i okazuje się, że przyczyną może być zasyfiony map sensor lub EGR. Gdzieś przeleciała mi na forum informacja, że odłączenie wtyczki EGR nie powoduje pojawienia się jakiegokolwiek błędu w sterowniku (??) Czy myślicie, że to możliwe? Czy samo wypięcie kostki załatwia go na amen czy też należy go jakoś zaślepić? Edytowane 24 Lipca 2017 przez atlas1977 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atlas1977 Opublikowano 25 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 Dnia 19.07.2017 o 19:56, atlas1977 napisał: Witam wszystkich forumowiczów. Pytanie sugerujące właściwie wróżby z fusów ale jednak postawię Rzadko wciskam głęboko pedal gazu ale jak juz mi sie to zdarzy to zauważyłem problem oto mianowicie taki: przy konkretnym depnieciu w granicach 2700-3200 obrotów silnik jakby tracil moc. Czuc wyrazne wyhamowanie poczym jakos zaczyna dawac radę dalej. Dzieje się to głównie na II biegu ale czasem i na III. Nie ma żadnych błędów wywalonych na desce. W delikatnwj jezdzie i przy stopniowym dodaniu gazu nawet do podlogi dajac sie silnikowi rozkrecac powoli - problem nie wystepuje lub jest dla mnie niezauwazalny. Prosze uprzejmie o jakies sugestie Update... poczytałem troszkę opinie i okazuje się, że przyczyną może być zasyfiony map sensor lub EGR. Gdzieś przeleciała mi na forum informacja, że odłączenie wtyczki EGR nie powoduje pojawienia się jakiegokolwiek błędu w sterowniku (??) Czy myślicie, że to możliwe? Czy samo wypięcie kostki załatwia go na amen czy też należy go jakoś zaślepić? Wiecie może gdzie poza serwisem kupić uszczelkę pod egr? W serwisie trzeba czekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 19780301 Opublikowano 25 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 W sklepie z częściami do Subaru jest EGR za 900 zł więc nie wiem czy ci się opłaca jakąś rzeźbę robić ( o ile przyczyną jest EGR). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atlas1977 Opublikowano 26 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2017 23 godziny temu, Marcin 19780301 napisał: W sklepie z częściami do Subaru jest EGR za 900 zł więc nie wiem czy ci się opłaca jakąś rzeźbę robić ( o ile przyczyną jest EGR). jak na część służącą jedynie pseudo ekologii to nie jest mało zważywszy na to że jego wyprogramowanie i zaślepienie kosztuje 400. Jeżeli to EGR i jego wyczyszczenie nie pomoże - pozostanie mi jego wyłączenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 19780301 Opublikowano 26 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2017 ale ktoś ( ktoś z ludzi się znających: p. Koper bądź ktoś z Carsport) na forum wcześniej pisał, że zaślepienie EGR nie pozostaje niestety bez wpływu na kondycję silnika. A wiadomo jak jest z naszymi silnikami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atlas1977 Opublikowano 27 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 20 godzin temu, Marcin 19780301 napisał: ale ktoś ( ktoś z ludzi się znających: p. Koper bądź ktoś z Carsport) na forum wcześniej pisał, że zaślepienie EGR nie pozostaje niestety bez wpływu na kondycję silnika. A wiadomo jak jest z naszymi silnikami... a czy ktoś może to fachowo wytłumaczyć? Jaki wpływ ma zamknięcie tego zaworu i jego wyprogramowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się