Skocz do zawartości

Zakatowany Levorg?


Piotr Kuc

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem! 

 

Ostatnio kolega pozazdrościł mi Subaru i rozgląda sie za Levorgiem, podesłał mi takie ogłoszenie z pytaniem: czy takie subaru z takim przebiegiem to normalka czy ktos je zakatował?

 

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-levorg-ID6yYXLR.html

 

Dla ułatwienia część opisu:

Cytat

Układ smarowania - poziom oleju na wskaźniku kontrolnym – powyżej min. Poziom cieczy w zbiorniku wyrównawczym układu chłodzenia – powyżej min. Wycieki płynu chłodniczego spod uszczelnień silnika. Rozruch oraz praca silnika w warunkach parkingowych w normie. Komora silnika zabrudzona eksploatacyjnie. Zaleca się sprawdzenie pracy silnika w warunkach drogowych.

Podwozie:
Nieszczelność układu paliwowego - stwierdzono zapocenia zbiornika paliwa. Działanie układu hamulcowego i kierowniczego w warunkach parkingowych w normie. Tarcze oraz klocki hamulcowe przednie kwalifikują się do wymiany. Układ wydechowy – miejscowo pokryty korozją. Zaleca się sprawdzenie układów podwozia pojazdu w warunkach drogowych.

 

 

 

Edytowane przez Piotr Kuc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem! 
 
Ostatnio kolega pozazdrościł mi Subaru i rozgląda sie za Levorgiem, podesłał mi takie ogłoszenie z pytaniem: czy takie subaru z takim przebiegiem to normalka czy ktos je zakatował?
 
https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-levorg-ID6yYXLR.html
 
Dla ułatwienia część opisu:
Układ smarowania - poziom oleju na wskaźniku kontrolnym – powyżej min. Poziom cieczy w zbiorniku wyrównawczym układu chłodzenia – powyżej min. Wycieki płynu chłodniczego spod uszczelnień silnika. Rozruch oraz praca silnika w warunkach parkingowych w normie. Komora silnika zabrudzona eksploatacyjnie. Zaleca się sprawdzenie pracy silnika w warunkach drogowych.

Podwozie:
Nieszczelność układu paliwowego - stwierdzono zapocenia zbiornika paliwa. Działanie układu hamulcowego i kierowniczego w warunkach parkingowych w normie. Tarcze oraz klocki hamulcowe przednie kwalifikują się do wymiany. Układ wydechowy – miejscowo pokryty korozją. Zaleca się sprawdzenie układów podwozia pojazdu w warunkach drogowych.
 
 
 


Powiedz koledze aby nie kupował Subaru po czeka go droga przez mękę przecież jest tyle świetnych aut typu skoda VW opel a on chce Japończyka i to jeszcze Subaru ;)))
W moim po 26k nie stwierdziłem takich oznak użytkowania. W salonie powiedzieli mi że może brać olej ale nie ma co się przejmować ten typ tak ma.
Był w leasingu więc może ktoś go nie szanował i był jako służbowy to wtedy by się mocno zastanowił. Ale pewnie jest historia serwisowa jak w leasingu na gwarancji. Zawsze można się poradzić w MTS Dzierżoniów czy to normalne. Jakbym kupował to chciałbym aby Oni go sprawdzili .

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytałem opis i wygląda na ok. Dlaczego? Patrząc na mojego XV i inne max 3 letnie używane auta marki Subaru jakie widziałem (swojego czasu probowałem się XV'a pozbyc lub zamienic i szukałem następcy) sprawa wygląda następująco : we wszystkich stan płynu chłodniczego na zimnym silniku byl  powyżej minimum tak najprawdopodobniej zalewają płyn w fabryce i tak być powinno gdyż jak układ chłodzenia się nagrzeje płynu w zbiorniczku przybywa i jest pomiędzy min i max. Olej jest powyżej dolnej kropki ( nie napisali ile) ale jak byłoby za mało na tablicy zapaliłaby się kontrolka oleju z informacje ze trzeba dolać. Syf pod maską - ok tzn niestety panom w salonie nie chce się zmywać zielonkawej mazi i taki jest tego skutek przylepia się do niej brud i pod macha wygląda jak wygląda... Zapocenie zbiornika paliwa - trzeba sprawdzić bo być może to ta zielonkawa maż zabezpieczająca, wycieki płynu chłodniczego również trzeba sprawdzić bo to trównież może byc ta zabezpieczająca zielonkawa maź ( Japońce smarują nią praktycznie wszystko , tylny dyfer również ). Układ wydechowy - we wszystkich max 3 letnich Subarkach jakie widziałem nosił ślady korozji - taki urok układów wydechowych w nowych Subarkach . Na odległość nikt z fusów nie wywróży. Trzeba auto wziązc do aso i prześwietlić.

Auto było w lesingu, ktoś zrobił nim 40k km zapewne oddał i wziął coś innego, nie doszukiwałbym się historii rodem z archiwum X. Co innego jakby sprzedawany był przez typowego handlarza

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pełna i rzetelna  informacja.....nie wygląda to najgorzej, ale przed zakupem warto sprawdzić w ASO, to nie jest zabronione. Podejrzewam, że sprzedawca nie będzie miał nic przeciwko temu.

Czy ta zielona maź w komorze silnika ma być czy nie? cały czas się zastanawiam......

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, libero70 napisał:

Czy ta zielona maź w komorze silnika ma być czy nie? cały czas się zastanawiam......

jak chcesz to umyj.  Maz jest zabezpieczeniem  w czasie transportu a u nas przyjęło się że zabezpiecza również w trakcie użytkowania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Dnia 24.07.2017 o 21:51, Karas napisał:

Olej jest powyżej dolnej kropki ( nie napisali ile) ale jak byłoby za mało na tablicy zapaliłaby się kontrolka oleju z informacje ze trzeba dolać.

Akurat ta kontrolka w Subaru to się zaświeca jak już jest po ptokach i nie ma ciśnienia w ogóle. Serio! Nie liczcie że ostrzeże przed niskim stanem oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, sim_one napisał:

Akurat ta kontrolka w Subaru to się zaświeca jak już jest po ptokach i nie ma ciśnienia w ogóle. Serio! Nie liczcie że ostrzeże przed niskim stanem oleju

jesteś w błędzie przynajmniej jeżeli chodzi o nowe auta Subaru. Potrafi się zaświecić już przy troszkę mniej niż połowa stanu ( między dolną a górną kropką). Wiem z doświadczenia :)

. Do XV wlalem 4,2 litra było mniej więcej na połowie stanu ( według serwisówki  wchodzi 4,8 do  stanu max) kontrolka zapalila sie momentalnie z komunikatem na komputerku z prośbą o dolanie oleju.

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ustalmy jedną, ważną rzecz. Levorg to nie Subaru! Kupiłem jako jeden z pierwszych w Polsce i w życiu większym badziewiem nie jeździłem.
Trolling ;) bo ja mam odmienne zdanie ;))) po roku używania ;) ale jak to mówią co kraj to obyczaj ;)))

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego trolling kolego? Takie mam zdanie. Samochód na długie trasy sie nie nadaje- brak komfortu, mało miejsca oraz głośny w środku. Spalanie atomowe(tak wiem subaru musi palić- ale nie 1.6), klimatyzacja działa jak w skodzie z 2003 roku. Płynność pracy skrzyni pozostawia wiele do życzenia. Nawigacja .... nawet nie będę komentował. 

Najmniejszy "martwy policjant" i tył samochodu aż skacze do góry. Jedyny plus- napęd. Kupiłem ten samochód nie po to by narzekać ale by spełnić jakieś swoje "małe marzenie" ;), ale jak widać nie wszystkie się spełniają. Pozdrawiam bez złości!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego trolling kolego? Takie mam zdanie. Samochód na długie trasy sie nie nadaje- brak komfortu, mało miejsca oraz głośny w środku. Spalanie atomowe(tak wiem subaru musi palić- ale nie 1.6), klimatyzacja działa jak w skodzie z 2003 roku. Płynność pracy skrzyni pozostawia wiele do życzenia. Nawigacja .... nawet nie będę komentował. 
Najmniejszy "martwy policjant" i tył samochodu aż skacze do góry. Jedyny plus- napęd. Kupiłem ten samochód nie po to by narzekać ale by spełnić jakieś swoje "małe marzenie" ;), ale jak widać nie wszystkie się spełniają. Pozdrawiam bez złości!
Nie wiem czy to dobre miejsce na dyskusję ;) kolego ale powiem tak:
Trasa 2000 km i nikt nie narzekał.
Głodny fakt przy wyższy prędkościach.
Spalanie to zależy od nogi i jazdy. Można mieć nawet do 7l na trasie spokojnie .
Dla mnie to auto ma dwie duże zalety:
Napęd super w ziemię i na deszczu. Do tego jak dla mnie super się prowadzi w zakrętach nawet na górskich serpentynach.
Ale każdy może mieć swoje zdanie ;)4ce132db80d57e4a76326d756f5d8feb.jpg

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...