Piotr Kuc Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 (edytowane) Czołem! Ostatnio kolega pozazdrościł mi Subaru i rozgląda sie za Levorgiem, podesłał mi takie ogłoszenie z pytaniem: czy takie subaru z takim przebiegiem to normalka czy ktos je zakatował? https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-levorg-ID6yYXLR.html Dla ułatwienia część opisu: Cytat Układ smarowania - poziom oleju na wskaźniku kontrolnym – powyżej min. Poziom cieczy w zbiorniku wyrównawczym układu chłodzenia – powyżej min. Wycieki płynu chłodniczego spod uszczelnień silnika. Rozruch oraz praca silnika w warunkach parkingowych w normie. Komora silnika zabrudzona eksploatacyjnie. Zaleca się sprawdzenie pracy silnika w warunkach drogowych. Podwozie:Nieszczelność układu paliwowego - stwierdzono zapocenia zbiornika paliwa. Działanie układu hamulcowego i kierowniczego w warunkach parkingowych w normie. Tarcze oraz klocki hamulcowe przednie kwalifikują się do wymiany. Układ wydechowy – miejscowo pokryty korozją. Zaleca się sprawdzenie układów podwozia pojazdu w warunkach drogowych. Edytowane 18 Lipca 2017 przez Piotr Kuc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 Przebieg normalny bo sam mam podobny i ten sam rocznik. Ja mam np. info o otwartych drzwiach w naszym języku tutaj jest po angielsku no i pod maską konkretny syf. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafik83pl Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 Czołem! Ostatnio kolega pozazdrościł mi Subaru i rozgląda sie za Levorgiem, podesłał mi takie ogłoszenie z pytaniem: czy takie subaru z takim przebiegiem to normalka czy ktos je zakatował? https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-levorg-ID6yYXLR.html Dla ułatwienia część opisu: Układ smarowania - poziom oleju na wskaźniku kontrolnym – powyżej min. Poziom cieczy w zbiorniku wyrównawczym układu chłodzenia – powyżej min. Wycieki płynu chłodniczego spod uszczelnień silnika. Rozruch oraz praca silnika w warunkach parkingowych w normie. Komora silnika zabrudzona eksploatacyjnie. Zaleca się sprawdzenie pracy silnika w warunkach drogowych. Podwozie:Nieszczelność układu paliwowego - stwierdzono zapocenia zbiornika paliwa. Działanie układu hamulcowego i kierowniczego w warunkach parkingowych w normie. Tarcze oraz klocki hamulcowe przednie kwalifikują się do wymiany. Układ wydechowy – miejscowo pokryty korozją. Zaleca się sprawdzenie układów podwozia pojazdu w warunkach drogowych. Powiedz koledze aby nie kupował Subaru po czeka go droga przez mękę przecież jest tyle świetnych aut typu skoda VW opel a on chce Japończyka i to jeszcze Subaru ))W moim po 26k nie stwierdziłem takich oznak użytkowania. W salonie powiedzieli mi że może brać olej ale nie ma co się przejmować ten typ tak ma. Był w leasingu więc może ktoś go nie szanował i był jako służbowy to wtedy by się mocno zastanowił. Ale pewnie jest historia serwisowa jak w leasingu na gwarancji. Zawsze można się poradzić w MTS Dzierżoniów czy to normalne. Jakbym kupował to chciałbym aby Oni go sprawdzili .Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bernard Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 te opisy rzeczoznawców to często copy-paste, trzeba sprawdzić i już w ramach innych ogłoszeń tego sprzedawcy jest STI MY12, no tutaj to chyba było katowanie https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-impreza-ID6yYXKn.html sorry za offtop... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Matko kochana, to jakaś masakra jest. No ale z drugiej strony pewnie wiele aut wystawionych na portalach powinno mieć taki opis a nie ma.Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Żadna masakra. Ktoś dokładnie sprawdził auto i to opisał. Dla mnie super! Przecież dokładnie tak to wygląda np. w Japonii. A, że większość osób myśli, że 80% używek to rodzynki, to już tylko ich wina... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 (edytowane) przeczytałem opis i wygląda na ok. Dlaczego? Patrząc na mojego XV i inne max 3 letnie używane auta marki Subaru jakie widziałem (swojego czasu probowałem się XV'a pozbyc lub zamienic i szukałem następcy) sprawa wygląda następująco : we wszystkich stan płynu chłodniczego na zimnym silniku byl powyżej minimum tak najprawdopodobniej zalewają płyn w fabryce i tak być powinno gdyż jak układ chłodzenia się nagrzeje płynu w zbiorniczku przybywa i jest pomiędzy min i max. Olej jest powyżej dolnej kropki ( nie napisali ile) ale jak byłoby za mało na tablicy zapaliłaby się kontrolka oleju z informacje ze trzeba dolać. Syf pod maską - ok tzn niestety panom w salonie nie chce się zmywać zielonkawej mazi i taki jest tego skutek przylepia się do niej brud i pod macha wygląda jak wygląda... Zapocenie zbiornika paliwa - trzeba sprawdzić bo być może to ta zielonkawa maż zabezpieczająca, wycieki płynu chłodniczego również trzeba sprawdzić bo to trównież może byc ta zabezpieczająca zielonkawa maź ( Japońce smarują nią praktycznie wszystko , tylny dyfer również ). Układ wydechowy - we wszystkich max 3 letnich Subarkach jakie widziałem nosił ślady korozji - taki urok układów wydechowych w nowych Subarkach . Na odległość nikt z fusów nie wywróży. Trzeba auto wziązc do aso i prześwietlić. Auto było w lesingu, ktoś zrobił nim 40k km zapewne oddał i wziął coś innego, nie doszukiwałbym się historii rodem z archiwum X. Co innego jakby sprzedawany był przez typowego handlarza Edytowane 24 Lipca 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
libero70 Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Pełna i rzetelna informacja.....nie wygląda to najgorzej, ale przed zakupem warto sprawdzić w ASO, to nie jest zabronione. Podejrzewam, że sprzedawca nie będzie miał nic przeciwko temu. Czy ta zielona maź w komorze silnika ma być czy nie? cały czas się zastanawiam...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafik83pl Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Jak kupowałem mojego to miał trochę tego pod maską. W salonie powiedzieli że to normalne Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 57 minut temu, libero70 napisał: Czy ta zielona maź w komorze silnika ma być czy nie? cały czas się zastanawiam...... jak chcesz to umyj. Maz jest zabezpieczeniem w czasie transportu a u nas przyjęło się że zabezpiecza również w trakcie użytkowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
libero70 Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 ok..zostawiam w takim razie, jak będzie grubo od brudu to zmyje...ale praktycznie w komorze silnika wszystko jest pokryte tym"kremem". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sim_one Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Dnia 24.07.2017 o 21:51, Karas napisał: Olej jest powyżej dolnej kropki ( nie napisali ile) ale jak byłoby za mało na tablicy zapaliłaby się kontrolka oleju z informacje ze trzeba dolać. Akurat ta kontrolka w Subaru to się zaświeca jak już jest po ptokach i nie ma ciśnienia w ogóle. Serio! Nie liczcie że ostrzeże przed niskim stanem oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 (edytowane) 43 minuty temu, sim_one napisał: Akurat ta kontrolka w Subaru to się zaświeca jak już jest po ptokach i nie ma ciśnienia w ogóle. Serio! Nie liczcie że ostrzeże przed niskim stanem oleju jesteś w błędzie przynajmniej jeżeli chodzi o nowe auta Subaru. Potrafi się zaświecić już przy troszkę mniej niż połowa stanu ( między dolną a górną kropką). Wiem z doświadczenia . Do XV wlalem 4,2 litra było mniej więcej na połowie stanu ( według serwisówki wchodzi 4,8 do stanu max) kontrolka zapalila sie momentalnie z komunikatem na komputerku z prośbą o dolanie oleju. Edytowane 22 Sierpnia 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosior81 Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Panowie ustalmy jedną, ważną rzecz. Levorg to nie Subaru! Kupiłem jako jeden z pierwszych w Polsce i w życiu większym badziewiem nie jeździłem. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafik83pl Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Panowie ustalmy jedną, ważną rzecz. Levorg to nie Subaru! Kupiłem jako jeden z pierwszych w Polsce i w życiu większym badziewiem nie jeździłem. Trolling bo ja mam odmienne zdanie )) po roku używania ale jak to mówią co kraj to obyczaj ))Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosior81 Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Dlaczego trolling kolego? Takie mam zdanie. Samochód na długie trasy sie nie nadaje- brak komfortu, mało miejsca oraz głośny w środku. Spalanie atomowe(tak wiem subaru musi palić- ale nie 1.6), klimatyzacja działa jak w skodzie z 2003 roku. Płynność pracy skrzyni pozostawia wiele do życzenia. Nawigacja .... nawet nie będę komentował. Najmniejszy "martwy policjant" i tył samochodu aż skacze do góry. Jedyny plus- napęd. Kupiłem ten samochód nie po to by narzekać ale by spełnić jakieś swoje "małe marzenie" ;), ale jak widać nie wszystkie się spełniają. Pozdrawiam bez złości! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafik83pl Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Dlaczego trolling kolego? Takie mam zdanie. Samochód na długie trasy sie nie nadaje- brak komfortu, mało miejsca oraz głośny w środku. Spalanie atomowe(tak wiem subaru musi palić- ale nie 1.6), klimatyzacja działa jak w skodzie z 2003 roku. Płynność pracy skrzyni pozostawia wiele do życzenia. Nawigacja .... nawet nie będę komentował. Najmniejszy "martwy policjant" i tył samochodu aż skacze do góry. Jedyny plus- napęd. Kupiłem ten samochód nie po to by narzekać ale by spełnić jakieś swoje "małe marzenie" , ale jak widać nie wszystkie się spełniają. Pozdrawiam bez złości! Nie wiem czy to dobre miejsce na dyskusję kolego ale powiem tak:Trasa 2000 km i nikt nie narzekał. Głodny fakt przy wyższy prędkościach.Spalanie to zależy od nogi i jazdy. Można mieć nawet do 7l na trasie spokojnie .Dla mnie to auto ma dwie duże zalety:Napęd super w ziemię i na deszczu. Do tego jak dla mnie super się prowadzi w zakrętach nawet na górskich serpentynach.Ale każdy może mieć swoje zdanie Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się