Jump to content

Zakatowany Levorg?


Piotr Kuc
 Share

Recommended Posts

Czołem! 

 

Ostatnio kolega pozazdrościł mi Subaru i rozgląda sie za Levorgiem, podesłał mi takie ogłoszenie z pytaniem: czy takie subaru z takim przebiegiem to normalka czy ktos je zakatował?

 

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-levorg-ID6yYXLR.html

 

Dla ułatwienia część opisu:

Cytat

Układ smarowania - poziom oleju na wskaźniku kontrolnym – powyżej min. Poziom cieczy w zbiorniku wyrównawczym układu chłodzenia – powyżej min. Wycieki płynu chłodniczego spod uszczelnień silnika. Rozruch oraz praca silnika w warunkach parkingowych w normie. Komora silnika zabrudzona eksploatacyjnie. Zaleca się sprawdzenie pracy silnika w warunkach drogowych.

Podwozie:
Nieszczelność układu paliwowego - stwierdzono zapocenia zbiornika paliwa. Działanie układu hamulcowego i kierowniczego w warunkach parkingowych w normie. Tarcze oraz klocki hamulcowe przednie kwalifikują się do wymiany. Układ wydechowy – miejscowo pokryty korozją. Zaleca się sprawdzenie układów podwozia pojazdu w warunkach drogowych.

 

 

 

Edited by Piotr Kuc
Link to comment
Share on other sites

Przebieg normalny bo sam mam podobny i ten sam rocznik. Ja mam np. info o otwartych drzwiach w naszym języku tutaj jest po angielsku no i pod maską konkretny syf.

Link to comment
Share on other sites

Czołem! 
 
Ostatnio kolega pozazdrościł mi Subaru i rozgląda sie za Levorgiem, podesłał mi takie ogłoszenie z pytaniem: czy takie subaru z takim przebiegiem to normalka czy ktos je zakatował?
 
https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-levorg-ID6yYXLR.html
 
Dla ułatwienia część opisu:
Układ smarowania - poziom oleju na wskaźniku kontrolnym – powyżej min. Poziom cieczy w zbiorniku wyrównawczym układu chłodzenia – powyżej min. Wycieki płynu chłodniczego spod uszczelnień silnika. Rozruch oraz praca silnika w warunkach parkingowych w normie. Komora silnika zabrudzona eksploatacyjnie. Zaleca się sprawdzenie pracy silnika w warunkach drogowych.

Podwozie:
Nieszczelność układu paliwowego - stwierdzono zapocenia zbiornika paliwa. Działanie układu hamulcowego i kierowniczego w warunkach parkingowych w normie. Tarcze oraz klocki hamulcowe przednie kwalifikują się do wymiany. Układ wydechowy – miejscowo pokryty korozją. Zaleca się sprawdzenie układów podwozia pojazdu w warunkach drogowych.
 
 
 


Powiedz koledze aby nie kupował Subaru po czeka go droga przez mękę przecież jest tyle świetnych aut typu skoda VW opel a on chce Japończyka i to jeszcze Subaru ;)))
W moim po 26k nie stwierdziłem takich oznak użytkowania. W salonie powiedzieli mi że może brać olej ale nie ma co się przejmować ten typ tak ma.
Był w leasingu więc może ktoś go nie szanował i był jako służbowy to wtedy by się mocno zastanowił. Ale pewnie jest historia serwisowa jak w leasingu na gwarancji. Zawsze można się poradzić w MTS Dzierżoniów czy to normalne. Jakbym kupował to chciałbym aby Oni go sprawdzili .

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Matko kochana, to jakaś masakra jest. No ale z drugiej strony pewnie wiele aut wystawionych na portalach powinno mieć taki opis a nie ma.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Żadna masakra. Ktoś dokładnie sprawdził auto i to opisał. Dla mnie super! Przecież dokładnie tak to wygląda np. w Japonii. A, że większość osób myśli, że 80% używek to rodzynki, to już tylko ich wina... 

Link to comment
Share on other sites

przeczytałem opis i wygląda na ok. Dlaczego? Patrząc na mojego XV i inne max 3 letnie używane auta marki Subaru jakie widziałem (swojego czasu probowałem się XV'a pozbyc lub zamienic i szukałem następcy) sprawa wygląda następująco : we wszystkich stan płynu chłodniczego na zimnym silniku byl  powyżej minimum tak najprawdopodobniej zalewają płyn w fabryce i tak być powinno gdyż jak układ chłodzenia się nagrzeje płynu w zbiorniczku przybywa i jest pomiędzy min i max. Olej jest powyżej dolnej kropki ( nie napisali ile) ale jak byłoby za mało na tablicy zapaliłaby się kontrolka oleju z informacje ze trzeba dolać. Syf pod maską - ok tzn niestety panom w salonie nie chce się zmywać zielonkawej mazi i taki jest tego skutek przylepia się do niej brud i pod macha wygląda jak wygląda... Zapocenie zbiornika paliwa - trzeba sprawdzić bo być może to ta zielonkawa maż zabezpieczająca, wycieki płynu chłodniczego również trzeba sprawdzić bo to trównież może byc ta zabezpieczająca zielonkawa maź ( Japońce smarują nią praktycznie wszystko , tylny dyfer również ). Układ wydechowy - we wszystkich max 3 letnich Subarkach jakie widziałem nosił ślady korozji - taki urok układów wydechowych w nowych Subarkach . Na odległość nikt z fusów nie wywróży. Trzeba auto wziązc do aso i prześwietlić.

Auto było w lesingu, ktoś zrobił nim 40k km zapewne oddał i wziął coś innego, nie doszukiwałbym się historii rodem z archiwum X. Co innego jakby sprzedawany był przez typowego handlarza

Edited by Karas
Link to comment
Share on other sites

Pełna i rzetelna  informacja.....nie wygląda to najgorzej, ale przed zakupem warto sprawdzić w ASO, to nie jest zabronione. Podejrzewam, że sprzedawca nie będzie miał nic przeciwko temu.

Czy ta zielona maź w komorze silnika ma być czy nie? cały czas się zastanawiam......

 

Link to comment
Share on other sites

57 minut temu, libero70 napisał:

Czy ta zielona maź w komorze silnika ma być czy nie? cały czas się zastanawiam......

jak chcesz to umyj.  Maz jest zabezpieczeniem  w czasie transportu a u nas przyjęło się że zabezpiecza również w trakcie użytkowania ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Dnia 24.07.2017 o 21:51, Karas napisał:

Olej jest powyżej dolnej kropki ( nie napisali ile) ale jak byłoby za mało na tablicy zapaliłaby się kontrolka oleju z informacje ze trzeba dolać.

Akurat ta kontrolka w Subaru to się zaświeca jak już jest po ptokach i nie ma ciśnienia w ogóle. Serio! Nie liczcie że ostrzeże przed niskim stanem oleju.

Link to comment
Share on other sites

43 minuty temu, sim_one napisał:

Akurat ta kontrolka w Subaru to się zaświeca jak już jest po ptokach i nie ma ciśnienia w ogóle. Serio! Nie liczcie że ostrzeże przed niskim stanem oleju

jesteś w błędzie przynajmniej jeżeli chodzi o nowe auta Subaru. Potrafi się zaświecić już przy troszkę mniej niż połowa stanu ( między dolną a górną kropką). Wiem z doświadczenia :)

. Do XV wlalem 4,2 litra było mniej więcej na połowie stanu ( według serwisówki  wchodzi 4,8 do  stanu max) kontrolka zapalila sie momentalnie z komunikatem na komputerku z prośbą o dolanie oleju.

Edited by Karas
Link to comment
Share on other sites

Panowie ustalmy jedną, ważną rzecz. Levorg to nie Subaru! Kupiłem jako jeden z pierwszych w Polsce i w życiu większym badziewiem nie jeździłem.
Trolling ;) bo ja mam odmienne zdanie ;))) po roku używania ;) ale jak to mówią co kraj to obyczaj ;)))

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Dlaczego trolling kolego? Takie mam zdanie. Samochód na długie trasy sie nie nadaje- brak komfortu, mało miejsca oraz głośny w środku. Spalanie atomowe(tak wiem subaru musi palić- ale nie 1.6), klimatyzacja działa jak w skodzie z 2003 roku. Płynność pracy skrzyni pozostawia wiele do życzenia. Nawigacja .... nawet nie będę komentował. 

Najmniejszy "martwy policjant" i tył samochodu aż skacze do góry. Jedyny plus- napęd. Kupiłem ten samochód nie po to by narzekać ale by spełnić jakieś swoje "małe marzenie" ;), ale jak widać nie wszystkie się spełniają. Pozdrawiam bez złości!

Link to comment
Share on other sites

Dlaczego trolling kolego? Takie mam zdanie. Samochód na długie trasy sie nie nadaje- brak komfortu, mało miejsca oraz głośny w środku. Spalanie atomowe(tak wiem subaru musi palić- ale nie 1.6), klimatyzacja działa jak w skodzie z 2003 roku. Płynność pracy skrzyni pozostawia wiele do życzenia. Nawigacja .... nawet nie będę komentował. 
Najmniejszy "martwy policjant" i tył samochodu aż skacze do góry. Jedyny plus- napęd. Kupiłem ten samochód nie po to by narzekać ale by spełnić jakieś swoje "małe marzenie" ;), ale jak widać nie wszystkie się spełniają. Pozdrawiam bez złości!
Nie wiem czy to dobre miejsce na dyskusję ;) kolego ale powiem tak:
Trasa 2000 km i nikt nie narzekał.
Głodny fakt przy wyższy prędkościach.
Spalanie to zależy od nogi i jazdy. Można mieć nawet do 7l na trasie spokojnie .
Dla mnie to auto ma dwie duże zalety:
Napęd super w ziemię i na deszczu. Do tego jak dla mnie super się prowadzi w zakrętach nawet na górskich serpentynach.
Ale każdy może mieć swoje zdanie ;)4ce132db80d57e4a76326d756f5d8feb.jpg

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...