Jump to content

Legacy III Swap na h6


Recommended Posts

Witam tak jak w temacie, czy jest możliwość przekładki silnika h6 z outbacka II do legacy III, czy jednak o wiele łatwiej jest po prostu kupić outbacka i obniżyć mu zawieszenie ?

Drugie pytanie to nawet jeśli taką przekładkę dałoby się zrobić to tylko z automatem czy manual też da radę ?

 

Myślałem, też nad przekładką wersji twin turbo ale czytając to forum oraz inne dostępne informacje to raczej nie wchodzi w rachubę.

Link to post
Share on other sites
Cytat

czy jest możliwość przekładki silnika h6 z outbacka II do legacy III,

Tak.

 

Cytat

jednak o wiele łatwiej jest po prostu kupić outbacka i obniżyć mu zawieszenie ?

Tak.

 

Cytat

manual też da radę ?

Tak.

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Też mi to chodziło po głowie, ale jednak: 

2 minuty temu, BelegUS napisał:

o wiele łatwiej jest po prostu kupić outbacka i obniżyć mu zawieszenie

a potem wstawić 6MT i zrobic spec b, którego nigdy nie było ;)

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, BartZ napisał:

a potem wstawić 6MT i zrobic spec b, którego nigdy nie było ;)

Brniemy dalej?

Ściągnąć Blizen'a H6 i przełożyć kiere. :P

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, kriskristoffers napisał:

+ żarówki H7 :biglol:

:biglol::biglol::biglol:

No to Ci się udało ;)

 

1 godzinę temu, DETT napisał:

Brniemy dalej?

Ściągnąć Blizen'a H6 i przełożyć kiere. :P

Oczywiście i obowiązkowo zawias Bilsteina B)

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, BartZ napisał:

Też mi to chodziło po głowie, ale jednak: 

a potem wstawić 6MT i zrobic spec b, którego nigdy nie było ;)

No dobra, a gdzie dostanę to 6MT żeby pasowało do tego outbacka... ?

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Edlin napisał:

No dobra, a gdzie dostanę to 6MT żeby pasowało do tego outbacka... ?

STi, Spec B...?

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
35 minut temu, kriskristoffers napisał:

To nie lepiej kupić Spec-B zamiast bawić się z przeróbkami? :)

A Ty co, od wczoraj na forum? :mrgreen: 

 

Poza tym w BE/BH nie było spec b i to jest właśnie najlepsze B)

Link to post
Share on other sites
10 minut temu, kriskristoffers napisał:

koszty przeróbek, części wyniósłby pewnie tyle samo co gotowy Spec

No pewnie, że tak, tylko że wiesz, chodzi właśnie o szaleństwo takiego projektu ;)

Link to post
Share on other sites

Można i z Boxer Diesla wsadzić, 6MT jak za darmo. Pytanie tylko, czy H6 ładnie tę skrzynie obsłuży (przełożenia dieslowe), chociaż jeździ jeden taki SVX i całkiem dobrze to działa.

Link to post
Share on other sites
Dnia ‎2017‎-‎07‎-‎19 o 09:29, BelegUS napisał:

Można i z Boxer Diesla wsadzić, 6MT jak za darmo. Pytanie tylko, czy H6 ładnie tę skrzynie obsłuży (przełożenia dieslowe), chociaż jeździ jeden taki SVX i całkiem dobrze to działa.

W watku sprzedażowym jest jak h6 obsluguje dieslowska skrzynie- termit wystawia takiego legaca

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
W dniu 19.07.2017 o 13:23, Edlin napisał:

Dzięki panowie za odpowiedzi. W takim razie szukam zdrowej budy i jak budżet pozwoli powoli będę ją zmieniał.

I jak projekt zrealizowany??

masz jakieś foty??

jakie koszta??

Link to post
Share on other sites

Z czasowo-finansowego podejścia do sprawy zostałem jednak przy zwykłym komiaku 2.5. Potrzebowałem dailycar'a to go kupiłem. Takie eksperymenty są fajne jak ma się drugi wóz, wiedze i worek z kasą do wywalenia.

  • Sad 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 2.03.2019 o 15:30, Edlin napisał:

Z czasowo-finansowego podejścia do sprawy zostałem jednak przy zwykłym komiaku 2.5. Potrzebowałem dailycar'a to go kupiłem. Takie eksperymenty są fajne jak ma się drugi wóz, wiedze i worek z kasą do wywalenia.

niestety muszę się z tym zgodzić

ja uważam ze auto z taka stara budą z dobrze zrobionym lakierem może fajnie wyglądać i być kool

natomiast silnik powinien być mocny żeby się nie wlokło

ja mam 2.0 to troszkę mało stad moja ciekawość twojego zamiaru

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...