Edlin Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 Witam tak jak w temacie, czy jest możliwość przekładki silnika h6 z outbacka II do legacy III, czy jednak o wiele łatwiej jest po prostu kupić outbacka i obniżyć mu zawieszenie ? Drugie pytanie to nawet jeśli taką przekładkę dałoby się zrobić to tylko z automatem czy manual też da radę ? Myślałem, też nad przekładką wersji twin turbo ale czytając to forum oraz inne dostępne informacje to raczej nie wchodzi w rachubę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 Cytat czy jest możliwość przekładki silnika h6 z outbacka II do legacy III, Tak. Cytat jednak o wiele łatwiej jest po prostu kupić outbacka i obniżyć mu zawieszenie ? Tak. Cytat manual też da radę ? Tak. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 Też mi to chodziło po głowie, ale jednak: 2 minuty temu, BelegUS napisał: o wiele łatwiej jest po prostu kupić outbacka i obniżyć mu zawieszenie a potem wstawić 6MT i zrobic spec b, którego nigdy nie było 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 33 minuty temu, BartZ napisał: a potem wstawić 6MT i zrobic spec b, którego nigdy nie było Brniemy dalej? Ściągnąć Blizen'a H6 i przełożyć kiere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 A później jeszcze upgrade na H8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 + żarówki H7 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 1 godzinę temu, kriskristoffers napisał: + żarówki H7 No to Ci się udało 1 godzinę temu, DETT napisał: Brniemy dalej? Ściągnąć Blizen'a H6 i przełożyć kiere. Oczywiście i obowiązkowo zawias Bilsteina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edlin Opublikowano 18 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 7 godzin temu, BartZ napisał: Też mi to chodziło po głowie, ale jednak: a potem wstawić 6MT i zrobic spec b, którego nigdy nie było No dobra, a gdzie dostanę to 6MT żeby pasowało do tego outbacka... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 1 godzinę temu, Edlin napisał: No dobra, a gdzie dostanę to 6MT żeby pasowało do tego outbacka... ? STi, Spec B...? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 To nie lepiej kupić Spec-B zamiast bawić się z przeróbkami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 35 minut temu, kriskristoffers napisał: To nie lepiej kupić Spec-B zamiast bawić się z przeróbkami? A Ty co, od wczoraj na forum? Poza tym w BE/BH nie było spec b i to jest właśnie najlepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Nie miałem na myśli BE/BH tylko ogólnie Spec-B, bo koszty przeróbek, części wyniósłby pewnie tyle samo co gotowy Spec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 10 minut temu, kriskristoffers napisał: koszty przeróbek, części wyniósłby pewnie tyle samo co gotowy Spec No pewnie, że tak, tylko że wiesz, chodzi właśnie o szaleństwo takiego projektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Można i z Boxer Diesla wsadzić, 6MT jak za darmo. Pytanie tylko, czy H6 ładnie tę skrzynie obsłuży (przełożenia dieslowe), chociaż jeździ jeden taki SVX i całkiem dobrze to działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Amen! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edlin Opublikowano 19 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Dzięki panowie za odpowiedzi. W takim razie szukam zdrowej budy i jak budżet pozwoli powoli będę ją zmieniał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszWwa Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Dnia 2017-07-19 o 09:29, BelegUS napisał: Można i z Boxer Diesla wsadzić, 6MT jak za darmo. Pytanie tylko, czy H6 ładnie tę skrzynie obsłuży (przełożenia dieslowe), chociaż jeździ jeden taki SVX i całkiem dobrze to działa. W watku sprzedażowym jest jak h6 obsluguje dieslowska skrzynie- termit wystawia takiego legaca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Dnia 07/18/2017 o 14:32, palmall napisał: A później jeszcze upgrade na H8 A na koniec H12 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PILOTZOLSZTYNA Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 W dniu 19.07.2017 o 13:23, Edlin napisał: Dzięki panowie za odpowiedzi. W takim razie szukam zdrowej budy i jak budżet pozwoli powoli będę ją zmieniał. I jak projekt zrealizowany?? masz jakieś foty?? jakie koszta?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edlin Opublikowano 2 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Z czasowo-finansowego podejścia do sprawy zostałem jednak przy zwykłym komiaku 2.5. Potrzebowałem dailycar'a to go kupiłem. Takie eksperymenty są fajne jak ma się drugi wóz, wiedze i worek z kasą do wywalenia. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PILOTZOLSZTYNA Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 W dniu 2.03.2019 o 15:30, Edlin napisał: Z czasowo-finansowego podejścia do sprawy zostałem jednak przy zwykłym komiaku 2.5. Potrzebowałem dailycar'a to go kupiłem. Takie eksperymenty są fajne jak ma się drugi wóz, wiedze i worek z kasą do wywalenia. niestety muszę się z tym zgodzić ja uważam ze auto z taka stara budą z dobrze zrobionym lakierem może fajnie wyglądać i być kool natomiast silnik powinien być mocny żeby się nie wlokło ja mam 2.0 to troszkę mało stad moja ciekawość twojego zamiaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się