Arri Opublikowano 7 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2017 Po odpaleniu silnika i przejechaniu kilkunastu metrów zapala się kontrolka ABS, i wyświetla się error SS. Tempomat dezaktywuje się. ABS oczywiście nie działa wtedy. Jak się zabrać do rozwiązania problemu czy ktoś miał taką akcje? Outback 2,5 2005 model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 7 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2017 Komp i sprawdzasz który czujnik świruje. Być może wystarczy odczyscic- w żadnej innej marce nie miałem takich jajek jak w subim- jak na śniegu pomiele trochę to na 50% pojawi się error absu. Myjka ciśnieniowa i pewnie naprawiszWysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Grzesiowski Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 ostatnio przerabiałem problem. okazało sie ze to piasta i opiłki pojawiły sie na osłonie łożyska z którego są odczytywane obroty wymiana i problem z głowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arri Opublikowano 26 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2017 Jestem po paru godzinach szukania rozwiązania problemu... odczyty z prawego tylnego czujnika wariują. Im szybciej się kręci tym większe wariactwo na wskazaniach... Podmiana czujnika nie pomogła, wszystkie połączenia sprawdzone-czyste. Rzeczywiście pozostaje piasta... czy da się to oczyścić jakoś czy trzeba wymienić całą piastę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Grzesiowski Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 Jak sa opilki to wymiana. Jak ja wyjmiesz to nie montuje sie z powrotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VitoZ Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 (edytowane) Odkopie temat. Legacy my05 2,5 kombi. Świeci Er SS błąd, OBDII nic nie pokazuje. Od jakiegoś miesiąca było słychać przednią piastę(nadal słychać). I teraz kilka pytań: 1. Czy to może być związane? 2. Jak odczytać z którego czujnika mam nie poprawny sygnał? 3. W przypadku, kiedy wina leży po stronie piasty i jej wymianie błąd zniknie? 4 . Do wymiany paiasty powinnam kupić OEM śruby do jarżmy(901130011) i zwrotnicy(901000060), czy mogę kupić gdzieś w innym sklepie takie śruby Edytowane 31 Stycznia 2019 przez VitoZ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się