Jump to content

Impreza GT 2000 Rura dolotowa Oem czy sylikon?


Gixer010
 Share

Recommended Posts

Siemka,

dzisiaj podczas czyszczenia przepływki natrafiłem na pęknięcie rury przy samym turbo i chciałbym ją wymienić. Zastanawiam się czy jest sens do seryjnego GT'ka kupować sylikonową rurę czy nówkę oryginał za 355zł.

Czy w okolicach 400zł kupie sylikonowy dolot? Czy jest to opłacalne do seryjnego gt'ka ?

20170705_182517.jpg

20170705_182512.jpg

Edited by Gixer010
Link to comment
Share on other sites

Też mnie kusi sylikon, ale na chwilę obecną nie mam funduszy żeby płacić 1200 za samco chociażby :P

W takim razie zamówie Oem bo nie chcę dopuścić do uszkodzenia silnika przez taką głupotę. Na dodatek od jakiegoś czasu silnik strasznie mi się bujał i czyściłem przepływkę z myślą że to pomoże, a okazało się że ta rura jest dziurawa :)

Do seryjnego GT'ka chyba wystarczy bo to jest w sumie daily wózek.

Link to comment
Share on other sites

Kiedyś kupiłem silikonowy do GTeka i okazało się ze ociera o zbiorniczek od wspomagania( oryginał na zakręcie ma spłaszczenie by tak się nie działo)  i średnica wejścia była większa niż OEM.Odesłałem i kupiłem OEM.

Może to tylko jednorazowy przypadek ale zwróć na to uwagę:)

Link to comment
Share on other sites

Już zamówiona oem rura + komplet uszczelek do kolektora ssącego :)

Mam nadzieje że to rozwiąże mój problem z bujającym się silnikiem. W sumie to wraz z silnikiem bujało aż całym samochodem na wolnych obrotach...

Link to comment
Share on other sites

a ja zamówiłem sylikon  :) niestety nie przyszła taka jak na zdjęciach czyli z króćcami alu w wyjściach żeby bezinwazyjnie założyć seryjne przewody ciśnieniowe tak więc jeszcze musiałem kombinować króćce.

napewno będzie kombinacja z włożeniem jej ale mniejsza niż z serią z tego względu że jest plastyczna. tak czy owak kolektor do zdjęcia  i chwila zabawy. myślę że jej żywotność i podatność na uszkodzenia jest wiele większa od seryjnej.

I w gratisie trochę powietrza i zapachu z dalekiego wschodu :)

 

dzisiaj montowałem to cudo...

trzeba  się uzbroić w dożą dawkę melisy i być gotowym na przeróbki delikatne. ogólnie mówiąc  jest masakra. badziewie straszne, powinni   to  wycofać ze sprzedaży. mi i tak się trafiła podobno dobrze wykonana, co  nie zmienia faktu że ze spasowaniem wszystkiego jest kiepsko ale mi się udało. Turbo Works to chińszczyzna niskich lotów. Mam nadzieję tylko że chociaż trochę to podziała bo zdejmowanie kolektora na aucie to też nic fajnego.

Nie polecam ogólnie. szkoda pieniędzy.

 

Edited by SAAB2.3AERO
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja temat załatwiłem na spokojnie :)

Przedwczoraj dopiero poskładałem kolektor, ale za to jest tak jak chciałem  czyli czerwony kolektor w VHT i nowa Oem rura która napewno wystarczy na jakiś czas :)

Z kolektorem fakt, trzeba się pomęczyć, ale jest to do zrobienia i w brew pozorom roboty jest na jakieś 4-5 godzin przy dobrym opierdzielaniu sie :P

Ja składałem długo bo podchodziłem do tego z doskoku + malowanie i wygrzewanie kolektora.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...