Sessamo Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Witajcie. Parę dni temu stałem się szczęśliwym posiadaczem Subaru Legacy IV 2.0 benzyna + LPG. Czytałem dużo, bardzo dużo o tych samochodach jednak nie znalazłem na forum wątku który teraz mnie dotyczy. Gdy uruchamiam silnik wszystko idzie super. Auto nie dławi się. Obroty nie skaczą. Nie ma pisków, trzasków czy czegokolwiek. Podkreśle, że wcześniej jeździłem małymi autami z malutkimi silnikami. Mój problem polega na tym, że gdy silnik jest zimny, a staje na przykład na światłach, podskakuje czasami w fotelu. Takie drgania auta. Przestaje i znowu się pojawia. I tak do momentu gdy wskazówka nagrzania silnika nie wskazuje dokładnie połowy. Wtedy problem znika albo tego jeszcze nie wyłapałem. Auto posiadam dwa dni i nie wiem czy to normalne zachowanie czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechuorzech Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 sprawdź kiedy były regulowane luzy zaworowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sessamo Opublikowano 26 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Około 40tys km temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikus7 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 To samo masz na LPG i na PB? Jak nie wiesz to sprawdź. Jak tylko LPG to instalacja do sprawdzenia. Pojedź na PB ze dwa dni zanim porównasz. Jak będzie ok na PB to nie przełączając na LPG pojedź do dobrego serwisu LPG na ustawienia. Będziesz miał wtedy czyste mapy w sterowniku auta. Wysłane z mojego Lenovo K10a40 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sessamo Opublikowano 26 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Szczerze na samym pb nie sprawdzałem. Dziś zobaczę i może odkryję co to. Ehh oby nic poważnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechuorzech Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 wydaje mi się że po 40 tys. na lpg to już regulacja może być wymagana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałki Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 U mnie w Foresterze XT IV jest podobnie od nowości niezależnie od rodzaju paliwa. Taki efekt podobny do wypadania zapłonów. Występuje tylko na obrotach jałowych. Czytałem już o tym na tym forum iż wielu użytkowników też zgłasza taką nierówną pracę. Masz automatyczną przekładnię? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sessamo Opublikowano 26 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 2 godziny temu, Miałki napisał: U mnie w Foresterze XT IV jest podobnie od nowości niezależnie od rodzaju paliwa. Taki efekt podobny do wypadania zapłonów. Występuje tylko na obrotach jałowych. Czytałem już o tym na tym forum iż wielu użytkowników też zgłasza taką nierówną pracę. Masz automatyczną przekładnię? Chodzi o skrzynie? Mam manualna. Na Pb przy postoju na zimnym silniku nic. Na gazie ciut obroty spadają i samochodem czasami trzęsie. Wnioskuję, że muszę wyregulować gaz. Tylko jeszcze muszę wiedzieć gdzie to zrobić w Trójmieście i podjade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałki Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 To podjedź do Ptaka w Gdańsku: Przyrodników 1 Gdańsk 80-298 Nieprawidłowości w pracy przy zasilaniu LPG skutkują skasowaniem luzów miedzy zaworami a dzwigienkami zaworowymi i dalej wypaleniem zaworów i gniazd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sessamo Opublikowano 26 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Super. Dzieki. Moze nawet jutro ich odwiedze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałki Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Zadzwoń i umów się z Panem Karolem. Tel. 583513050. Mają dużo roboty. Chyba że podjedziesz o 7dmej rano aby obgadać temat z szefem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sessamo Opublikowano 27 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 13 godzin temu, Miałki napisał: Zadzwoń i umów się z Panem Karolem. Tel. 583513050. Mają dużo roboty. Chyba że podjedziesz o 7dmej rano aby obgadać temat z szefem. Dzwoniłem, niestety mają dopiero za miesiąc wolne terminy :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się