Maniek95 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2017 Witam, od jakiegoś czasu mam dziwny problem ze swoim legacy 2.5 at 99r. Konkretnie to w gorące dni (wysoka temp. i suche powietrze) skrzynia zmnienia biegi średnio lekko szarpie a jak jest zimno i wilgotno (deszcz, mgła, noc) czuje się jak bym jechał innym autem działa piękinie nie szrpie nic a nic. Wiem że to się wydaje nie możliwe ale tak jest. Od czasu do czasu wywala błąd czujnika spalania stukowego. Jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę o odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 23 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2017 Sprawdź czy chłodnicę nie masz zabitą jakimiś "śmieciami". Wygląda jakby olej nie wystarczająco się schładzał jak jest gorąco. Ewentualnie może pomóc dołożenie chłodnicy oleju atf. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek95 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2017 Chłodnica jest czysta czyściłem przy okazji wymiany upg. Zapomniałem dodać że problem występuje niezależnie od temp silnika i oleju w skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irakleo Opublikowano 23 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2017 Miałem podobną przypadłość niedawno w BMW. Po zakupie wymiana oleju w ASB, zakupiłem jakiś dedykowany Ravenol na allegro, fotki oleju w aukcji w markowych opakowaniach a przyszło niewiadomo co przelewane z beczki. Pół roku później latem, upał niemiłosierny, stoję w gigantycznym korku więc olej w skrzyni zapewne się już gotuje. Ruszam - szarpie, staję - coś w skrzyni wali. Po schłodzeniu wszystko wraca do normy. Przypadek powtórzył się jeszcze ze dwa razy i doszedłem do wniosku że olej po mocnym rozgrzaniu nie trzyma parametrów. Niezwłocznie wymieniłem na jakiegoś Motula dedykowanego na ich stronie jako zamiennik i problem już nigdy się nie powtórzył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek95 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2017 (edytowane) Olej zmieniałem niedawno zalany jest valvoline atf, teorytcznie pownno być ok. Mam jeszcze problem z odpalaniem na zimnym silniku musze dłużej kręcić że odpalił. Na logike wygląda to na problem z jakimś czujnikiem temperatury. Macie jakieś pomysły jaki czujnik może odpowadać za te problemy? Edytowane 25 Czerwca 2017 przez Maniek95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się