Jump to content
malysmok

Outback MY 2018

Recommended Posts

W dowodzie też mam Legacy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie - w dokumentach do rejestracji jest wpisane Legacy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja mam w noreskich papierach wpisane Outback.....

Kiedys jak prowadzilem wymiane korespondencji z dostawca map do Subaru frima HERE to mi wmawiali, ze takiego samochodu jak Outback wogole nie ma.....

 

Edited by Gregorius

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam z

Belgii Subaru Legacy Outback.

Share this post


Link to post
Share on other sites

H6 z 2004 tez miał Legacy BL - salonowy z PL :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, kriskristoffers napisał:

H6 z 2004 tez miał Legacy BL - salonowy z PL :)

Wówczas Outback był rzeczywiście wersją Legacy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Japonska wersja ma juz design i kolorki deski jak Amerykańska. Z tym ze Japonce maja inne audio. Sam rozważam to auto. Forester jest fajny ale ja nie poluję ani nie mieszkam w górach. Po mieście wole większe wygodniejsze i mniej paliwożerne auto. Do jazdy 50 na godzinę 175 koni wystarczy. A Outback ma dużo więcej komfortu i fajnych gadzecików.

Edited by Adam Turlej

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 18.10.2017 o 21:51, iron napisał:

Do Outback to przydałby się 2.0 dit.

Do outbacka przydałby się 3.0 DIT, mógłby spokojnie stanąć w szranki z A6 allroad.

Edited by mechanik
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, mechanik napisał:

Do outbacka przydałby się 3.0 DIT, mógłby spokojnie stanąć w szrank iz A6 allroad.

Chyba 3.0 SBDDIT

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu ‎2017‎-‎10‎-‎18 o 22:08, Adam Turlej napisał:

Do jazdy 50 na godzinę 175 koni wystarczy. A Outback ma dużo więcej komfortu i fajnych gadzecików.

Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma. 175 KM to jest ok dla Forka ale dla Outbacka to 200 minimum aby mieć przyjemność z jazdy:yahoo: (+bezpieczeństwo przy najbardziej niebezpiecznym manewrze jakim jest wyprzedzanie).

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mimo że bardzo dobrze wspominam mojego Outback'a 2007 2.0D to obecne propozycje Subaru to jakaś porażka. Outback 175KM w momencie przyspieszania wyje niemiłosiernie i właściwie nie rozpędza się, a na pewno jakby relacja wyposażenie, silnik do ceny to nieporozumienie. Kiedyś VW był dużo droższy i gorszy, dzisiaj Subaru nie ma najmniejszych szans. Niestety Forester też jest jakiś dziwny, wersja 240KM nie ma systemów bezpieczeństwa z wersji słabszej, audio i nawigacja w porównaniu z wspomnianym VW jest 20 lat za murzynami a cena znowu jakby nie konkurencyjna.  Nie wpomne że wnętrze jest totalnie spartańskie i bardzo głośne. I tak Subaru już sobie odpuściłem mimo ze czuję do marki sentyment. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

2 godziny temu, Adam Turlej napisał:

 audio i nawigacja w porównaniu z wspomnianym VW jest 20 lat za murzynami a cena znowu jakby nie konkurencyjna.  Nie wpomne że wnętrze jest totalnie spartańskie i bardzo głośne.

W skrócie:  czy ktoś kupuje Subaru dla audio, nawigacji i cichego wnętrza?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, kriskristoffers napisał:

W skrócie:  czy ktoś kupuje Subaru dla audio, nawigacji i cichego wnętrza?

 

W obecnych czasach pewnie jakieś 95% nabywców tego oczekuje

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Adam Turlej napisał:

Mimo że bardzo dobrze wspominam mojego Outback'a 2007 2.0D to obecne propozycje Subaru to jakaś porażka. Outback 175KM w momencie przyspieszania wyje niemiłosiernie i właściwie nie rozpędza się, a na pewno jakby relacja wyposażenie, silnik do ceny to nieporozumienie.

 

to ciekawe co Pan napisał....:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Adam Turlej napisał:

Kiedyś VW był dużo droższy i gorszy, dzisiaj Subaru nie ma najmniejszych szans

podobnie jak kiedyś tak i dziś  japońskie auta walczą o klienta ceną i bezawaryjnością. Odwiedz dealeara niemieckiej marki , skonfiguruj   auto klasy obk lub forester xt w  silnik  o mocy  zbliżonej  do 175  koni a w przypadku forka  240koni, skrzynie automatyczną, napęd  awd, prześwit  21cm a  następenie porównaj z ceną OBK i forestera xt. Jak już to zrobisz wróć na forum i podziel się  tym co odkryłeś :D 

  • Like 1
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę, że wątek stracił kruchą więź łączącą, go z Pytaniami do Dyrekcji ;)

Przenoszę zatem na forum ogólne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, Karas napisał:

podobnie jak kiedyś tak i dziś  japońskie auta walczą o klienta ceną i bezawaryjnością. Odwiedz dealeara niemieckiej marki , skonfiguruj   auto klasy obk lub forester xt w  silnik  o mocy  zbliżonej  do 175  koni a w przypadku forka  240koni, skrzynie automatyczną, napęd  awd, prześwit  21cm a  następenie porównaj z ceną OBK i forestera xt. Jak już to zrobisz wróć na forum i podziel się  tym co odkryłeś :D 

No tak, ale Subaru miało w Outbacku mocne silniki 3.0/3.6 a cena praktycznie taka sama. Jakby teraz był wybór 2.5 vs 3.6 to raczej nikt by na osiągnie nie narzekał.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam wrażenie że Panowie z Subaru to patentowane lenie. Można było H6 troszkę zmienić co by się mieścił w ramach norm Euro. mało tego za dwa lata już nie będą mieć żadnego silnika na Europę. W stanach ten problem też ich dopadnie. Nie rozumiem dlaczego się tak edycja moderatora. Europejskie marki cały czas walczą. Ci powoli odpuszczają. Drugi temat to face liftingi idą im jak krew z nosa. Zawsze gadżety wprowadzają na szarym końcu, a już w EU to traktują nas jak "gorszy sort", gdzie klient w Europie jest dalece bardziej wymagający. W tym co jest Outbacku miały być przecież 6 cylindrowe ropniaki, takie były ambitne plany a co jest. Bardzo lubię zawieszenie i ogólnie pomysł na podwyższone kombi, ale ten segment to już tylko Audi A4 i abstrakcyjnie drogie A6, VW  Pasat AllTrack to nie jest za bardzo to, Volvo już wymiękło z XC70 ( genialny wóz). I znowu kupowanie bulwarówki, masakra. 

Forester to fajne auto ale ja mieszkam w Warszawie więc po cholerę mi auto na misję ONZ. Ten silniczek w Outbacku by rozwiązał problem zagorzałych fanów Outbacka.

Edited by Urabus
Wulgaryzm
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrze gada dać mu wódki - szczera prawda :drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Andrzej Koper napisał:

o ciekawe co Pan napisał....:D

Napisał, że wyje niemiłosiernie. Jak raz jeździłem po koniec września po Szwajcarii udostępnionym przez miejscowego kolegę OBK 2.5. Trochę się zgadzam - też wył bardziej niż jechał. Byłem ciut zawiedziony mając w pamięci mojego ex. 3.6 - tamten owszem wył, ale dawał jak szatan. Co nie zmienia faktu, ze po Alpach zajefajnie jechać jakimkolwiek OBK :yahoo:  A na deser, na przełęczy St Bernard spotkałem wycieczkę super samochodów (Lambo, Maserati, Ferrari, DB-coś tam itd.) - jechali roztrzęsieni 6 km/h bo jak raz było minus 2 i przypudrowało leciutko ścieżkiem :)  Byli naprawdę rozdygotani.

 

 

20170919_114453.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, SUBORO napisał:

Jak raz jeździłem po koniec września po Szwajcarii udostępnionym przez miejscowego kolegę OBK 2.5.

 

w Szwajcarii szczególnie , bez 300/400 KM nie ma sensu na drogi wyjeżdżać....:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minut temu, Andrzej Koper napisał:

w Szwajcarii szczególnie , bez 300/400 KM nie ma sensu na drogi wyjeżdżać.

Nie odgadnę czy to sarkazm był .. ? chyba nie .?  :wacko:  Bo to prawda !  Na górskich szwajcarskich drogach. Natomiast  między Lozanną a Genewą nie trzeba nic więcej niż Dacia Logan :biglol:  Serio.

Edited by SUBORO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po norweskich gorskich kretych, stromych i waskich drogach jakos OBK zarowno z 2.0 SBD jak i z 2.5 175 KM z CVT daja spokojnie rade. Na autostradzie tez nie mam problemow.

Mnie spokojnie wystarcza. OBK to nie samochod rajdowy tylko rodzinny dupowoz.

Nigdy jeszcze ni poczulem, ze mi brakuje mocy.  Jak chcesz wyprzedzac na 3-go to pewnie sie komus moze przydac sie  wiecej koni, aby szybciej trafic na cmentarz.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Gregorius napisał:

Po norweskich gorskich kretych, stromych i waskich drogach jakos OBK zarowno z 2.0 SBD jak i z 2.5 175 KM z CVT daja spokojnie rade. Na autostradzie tez nie mam problemow.

Mnie spokojnie wystarcza. OBK to nie samochod rajdowy tylko rodzinny dupowoz.

Nigdy jeszcze ni poczulem, ze mi brakuje mocy.  Jak chcesz wyprzedzac na 3-go to pewnie sie komus moze przydac sie  wiecej koni, aby szybciej trafic na cmentarz.

Dziwne abyś miał problem na autostradzie gdzie limit jest 100 km/h :) W Niemczech sprawa trochę inaczej by się przedstawiała. Tutaj sprzedaż używanych 2.5 leży i kwiczy. Jak masz 3.6 to schodzi na pniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...