Jump to content
malysmok

Outback MY 2018

Recommended Posts

Witam,

 

Czy już wiadomo czy zmiany zaprezentowane za wielką wodą dla Outback MY 2018 będą dostępne także w Europie/Polsce? Jeśli tak to kiedy?

Zmiany to m.in.: wygląd zderzaków, świateł i lusterek, obsługa Androida Auto i Apple CarPlay (+ dwa porty USB dla pasażerów z tyłu) i także ruchome linie dla kamery cofania, wskaźnik ciśnienia w oponach dla każdego z kół, a nie tylko kontrolka. Do tego zmiany w skrzyni biegów i lepsze wyciszenie.

 

Pozdrawiam,

Edited by malysmok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wnioskuję z tego, że FXT 2018 Ci nie spasował :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wersje amerykanskie zawsze roznia sie od europejskich. Wystarczy poczytac amerykanska instrukcje obslugi i europejska i od razu wida roznice w funkcjach, ustawieniach itp. Nie sa to duze roznice i w cale nie musza wynikac z tego, ze to nowy rocznik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I jaki silnik za diesla?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 23.06.2017 o 21:56, Guliwer napisał:

Wnioskuję z tego, że FXT 2018 Ci nie spasował :(

Chyba trochę za mały dla 4-os rodziny i brak eyesight. Ale jeszcze myślę ;)

 

Dnia 24.06.2017 o 12:56, Gregorius napisał:

Wersje amerykanskie zawsze roznia sie od europejskich. Wystarczy poczytac amerykanska instrukcje obslugi i europejska i od razu wida roznice w funkcjach, ustawieniach itp. Nie sa to duze roznice i w cale nie musza wynikac z tego, ze to nowy rocznik.

Tak, zdążyłem się zorientować. Jednak teraz miał miejsce facelifting a nie zwykła prezentacja nowego roku modelowego, więc zakładam, że zmiana jest globalna....

Edited by malysmok

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, malysmok napisał:

Chyba trochę za mały dla 4-os rodziny i brak eyesight. Ale jeszcze myślę 

Ostatnio przeczytałem kilka Plejad, gdzie ES był tematem szeroko omawianym. Do tego doszły przemyślenia po czerwonych alertach zbliżeniowych, które ostatnio miałem w "wypasionym" Passerati. Jeśli w pewnych sytuacjach samochód miałby do tego sam zwalniać, aż do zatrzymania, pomimo że "ogarniam" sytuację, to trochę się boję. Korzystam na co dzień tylko z aktywnego tempomatu, że by nie łapać mandatów w zabudowanych, zwłaszcza na Słowacji. Nie chcę wkładać kija w mrowisko, które i tak jest osobnym wątku, ale FXT'18 w pełni spełnia moje wirtualne oczekiwania. Zobaczymy, jaka będzie praktyka.

p.s. natomiast na kolejny służbowy Outback jak najzupełniej ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ogarniasz to EyeSight Ci nie będzie przeszkadzał - rozwiązanie przyjazne kierowcy ale nie myślące za niego :)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie, jak w OBK widzisz czerwony alarm, to znaczy że zagrożenie kolizją zaczyna być bardzo realne i masz bardzo mało czasu na reakcję. Dzieje się to naprawdę w ostatniej chwili. ES w trybie awaryjnym nigdy nie hamuje zawczasu - asekuracyjnie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przypominam się z pytaniem :)

  • Mamy już sierpień i coś (jak nie wszystko) powinno być już wiadomo.

Pozdrawiam,

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalnie opisane zmiany powinny znaleźć się także w EU. Ale nie przewidujemy tego w tym roku.

 

Pozdrowienia

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia ‎26‎.‎06‎.‎2017 o 12:19, Guliwer napisał:

Jeśli w pewnych sytuacjach samochód miałby do tego sam zwalniać, aż do zatrzymania, pomimo że "ogarniam" sytuację, to trochę się boję. 

 

Jeżeli uznasz że samochód nie ma hamować bo ogarniasz sytuację naciskasz gaz i to powoduje zablokowanie systemu automatycznego hamowania. Często się zdarza że samochód przede mną hamuje i skręca w prawo i wiem że go nie stuknę natomiast system się zapala i wtedy wystarczy nacisnąć gaz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a skąd takie informacje ? te foty kojarzę ze stron USA

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, Siemek napisał:

a skąd takie informacje ? te foty kojarzę ze stron USA

Wersja USA ma inne relingi

Share this post


Link to post
Share on other sites

rzeczywiście, te są zgrabniejsze. Coś jeszcze wiesz o Outbacku w Europie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Siemek napisał:

rzeczywiście, te są zgrabniejsze. Coś jeszcze wiesz o Outbacku w Europie ?

Tyle, na tą chwile :) Więcej będzie wiadomo być może po targach motoryzacyjnych w Tokio niebawem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, Eskulap2000 napisał:
22 minuty temu, Siemek napisał:

a skąd takie informacje ? te foty kojarzę ze stron USA

Wersja USA ma inne relingi

 

Pierwsze zdjęcie to chyba opcja japońska - ma kierownicę po prawej stronie.

 

Drugie zdjęcie jest ze strony z USA. To jest amerykańska wersja - ma duże światła przeciwmgłowe i pomarańczowe wstawki w reflektorach.

Niskie relingi dostępne są w USA w wersji 2,5i Touring (low-profile roof rails).

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, spawalniczy napisał:

 

Pierwsze zdjęcie to chyba opcja japońska - ma kierownicę po prawej stronie.

 

Drugie zdjęcie jest ze strony z USA. To jest amerykańska wersja - ma duże światła przeciwmgłowe i pomarańczowe wstawki w reflektorach.

Niskie relingi dostępne są w USA w wersji 2,5i Touring (low-profile roof rails).

 

 

Zapewne wersja japońska będzie najbliższa naszej :)

Edited by Eskulap2000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Będzie na nasz rynek 3.6? jak nie to więcej już mnie nie interesuje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, radekk napisał:

Będzie na nasz rynek 3.6? jak nie to więcej już mnie nie interesuje

Na pewno nie, skoro nie ma aktualnie to tym bardziej większa jednostka do Europy na bank nie powróci bo jaki sens miały by wówczas powstające w mnogiej ilości turbo pierdółki... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minuty temu, Eskulap2000 napisał:

Na pewno nie, skoro nie ma aktualnie to tym bardziej większa jednostka do Europy na bank nie powróci bo jaki sens miały by wówczas powstające w mnogiej ilości turbo pierdółki... 

Jakby obecnie była to by nie miała co wracać;)

Jakie turbo pierdółki? Obk występuje przecież tylko w wolnossącej benzynie

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, radekk napisał:

Jakby obecnie była to by nie miała co wracać;)

Jakie turbo pierdółki? Obk występuje przecież tylko w wolnossącej benzynie

Obk tak ale jak długo? ;)  Poza tym mam na myśli ogólnie przemysł samochodowy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Eskulap2000 napisał:

Obk tak ale jak długo? ;)  Poza tym mam na myśli ogólnie przemysł samochodowy :)

Najchętniej widziałbym 3.6 ale jeśli by nawet włożyli coś mniejszego z mocą na poziomie ~250KM to już bym może rozważał (chyba że to będzie 1.0 to mimo wszystko za nic bym nie myślał), a tak to obecnie już nawet nie biorę go pod uwagę.

A z tym przemysłem to też już nie przesadzajmy mamy mimo wszystko sporo marek oferujących coś wiekszego/mocniejszego.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, radekk napisał:

Będzie na nasz rynek 3.6? jak nie to więcej już mnie nie interesuje

 

To już się nie interesuj, nie ma szans na H6 :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe, że na pierwszym zdjęciu na przedniej tabliczce jest Legacy Outback. Przecież to już 2 różne modele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...