Jump to content

Outback MY 2018


malysmok

Recommended Posts

Witam,

 

Czy już wiadomo czy zmiany zaprezentowane za wielką wodą dla Outback MY 2018 będą dostępne także w Europie/Polsce? Jeśli tak to kiedy?

Zmiany to m.in.: wygląd zderzaków, świateł i lusterek, obsługa Androida Auto i Apple CarPlay (+ dwa porty USB dla pasażerów z tyłu) i także ruchome linie dla kamery cofania, wskaźnik ciśnienia w oponach dla każdego z kół, a nie tylko kontrolka. Do tego zmiany w skrzyni biegów i lepsze wyciszenie.

 

Pozdrawiam,

Edited by malysmok
Link to comment
Share on other sites

Wersje amerykanskie zawsze roznia sie od europejskich. Wystarczy poczytac amerykanska instrukcje obslugi i europejska i od razu wida roznice w funkcjach, ustawieniach itp. Nie sa to duze roznice i w cale nie musza wynikac z tego, ze to nowy rocznik.

Link to comment
Share on other sites

Dnia 23.06.2017 o 21:56, Guliwer napisał:

Wnioskuję z tego, że FXT 2018 Ci nie spasował :(

Chyba trochę za mały dla 4-os rodziny i brak eyesight. Ale jeszcze myślę ;)

 

Dnia 24.06.2017 o 12:56, Gregorius napisał:

Wersje amerykanskie zawsze roznia sie od europejskich. Wystarczy poczytac amerykanska instrukcje obslugi i europejska i od razu wida roznice w funkcjach, ustawieniach itp. Nie sa to duze roznice i w cale nie musza wynikac z tego, ze to nowy rocznik.

Tak, zdążyłem się zorientować. Jednak teraz miał miejsce facelifting a nie zwykła prezentacja nowego roku modelowego, więc zakładam, że zmiana jest globalna....

Edited by malysmok
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, malysmok napisał:

Chyba trochę za mały dla 4-os rodziny i brak eyesight. Ale jeszcze myślę 

Ostatnio przeczytałem kilka Plejad, gdzie ES był tematem szeroko omawianym. Do tego doszły przemyślenia po czerwonych alertach zbliżeniowych, które ostatnio miałem w "wypasionym" Passerati. Jeśli w pewnych sytuacjach samochód miałby do tego sam zwalniać, aż do zatrzymania, pomimo że "ogarniam" sytuację, to trochę się boję. Korzystam na co dzień tylko z aktywnego tempomatu, że by nie łapać mandatów w zabudowanych, zwłaszcza na Słowacji. Nie chcę wkładać kija w mrowisko, które i tak jest osobnym wątku, ale FXT'18 w pełni spełnia moje wirtualne oczekiwania. Zobaczymy, jaka będzie praktyka.

p.s. natomiast na kolejny służbowy Outback jak najzupełniej ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dokładnie, jak w OBK widzisz czerwony alarm, to znaczy że zagrożenie kolizją zaczyna być bardzo realne i masz bardzo mało czasu na reakcję. Dzieje się to naprawdę w ostatniej chwili. ES w trybie awaryjnym nigdy nie hamuje zawczasu - asekuracyjnie.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Dnia ‎26‎.‎06‎.‎2017 o 12:19, Guliwer napisał:

Jeśli w pewnych sytuacjach samochód miałby do tego sam zwalniać, aż do zatrzymania, pomimo że "ogarniam" sytuację, to trochę się boję. 

 

Jeżeli uznasz że samochód nie ma hamować bo ogarniasz sytuację naciskasz gaz i to powoduje zablokowanie systemu automatycznego hamowania. Często się zdarza że samochód przede mną hamuje i skręca w prawo i wiem że go nie stuknę natomiast system się zapala i wtedy wystarczy nacisnąć gaz.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
21 minut temu, Eskulap2000 napisał:
22 minuty temu, Siemek napisał:

a skąd takie informacje ? te foty kojarzę ze stron USA

Wersja USA ma inne relingi

 

Pierwsze zdjęcie to chyba opcja japońska - ma kierownicę po prawej stronie.

 

Drugie zdjęcie jest ze strony z USA. To jest amerykańska wersja - ma duże światła przeciwmgłowe i pomarańczowe wstawki w reflektorach.

Niskie relingi dostępne są w USA w wersji 2,5i Touring (low-profile roof rails).

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, spawalniczy napisał:

 

Pierwsze zdjęcie to chyba opcja japońska - ma kierownicę po prawej stronie.

 

Drugie zdjęcie jest ze strony z USA. To jest amerykańska wersja - ma duże światła przeciwmgłowe i pomarańczowe wstawki w reflektorach.

Niskie relingi dostępne są w USA w wersji 2,5i Touring (low-profile roof rails).

 

 

Zapewne wersja japońska będzie najbliższa naszej :)

Edited by Eskulap2000
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, radekk napisał:

Będzie na nasz rynek 3.6? jak nie to więcej już mnie nie interesuje

Na pewno nie, skoro nie ma aktualnie to tym bardziej większa jednostka do Europy na bank nie powróci bo jaki sens miały by wówczas powstające w mnogiej ilości turbo pierdółki... 

Link to comment
Share on other sites

24 minuty temu, Eskulap2000 napisał:

Na pewno nie, skoro nie ma aktualnie to tym bardziej większa jednostka do Europy na bank nie powróci bo jaki sens miały by wówczas powstające w mnogiej ilości turbo pierdółki... 

Jakby obecnie była to by nie miała co wracać;)

Jakie turbo pierdółki? Obk występuje przecież tylko w wolnossącej benzynie

Link to comment
Share on other sites

12 minut temu, radekk napisał:

Jakby obecnie była to by nie miała co wracać;)

Jakie turbo pierdółki? Obk występuje przecież tylko w wolnossącej benzynie

Obk tak ale jak długo? ;)  Poza tym mam na myśli ogólnie przemysł samochodowy :)

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Eskulap2000 napisał:

Obk tak ale jak długo? ;)  Poza tym mam na myśli ogólnie przemysł samochodowy :)

Najchętniej widziałbym 3.6 ale jeśli by nawet włożyli coś mniejszego z mocą na poziomie ~250KM to już bym może rozważał (chyba że to będzie 1.0 to mimo wszystko za nic bym nie myślał), a tak to obecnie już nawet nie biorę go pod uwagę.

A z tym przemysłem to też już nie przesadzajmy mamy mimo wszystko sporo marek oferujących coś wiekszego/mocniejszego.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...