Ailime Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Czy ktoś ma może doświadczenie z wymianą foteli (na nieoriginalne) w Subaru Legacy IV? Głównie chodzi mi o to, że po wymianie i wmontowaniu foteli bez poduszek powietrznych, świeci się kontrolka "airbag" - czy da sie to jakość obejść bez ryzyka że w potrzebnym momencie poduszki powietrzne się nie otworzą? Będę wdzięczna za wskazówki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 32 minuty temu, Ailime napisał: Czy ktoś ma może doświadczenie z wymianą foteli (na nieoriginalne) w Subaru Legacy IV? Głównie chodzi mi o to, że po wymianie i wmontowaniu foteli bez poduszek powietrznych, świeci się kontrolka "airbag" - czy da sie to jakość obejść bez ryzyka że w potrzebnym momencie poduszki powietrzne się nie otworzą? Będę wdzięczna za wskazówki! I liczysz na to, że ktoś, kto Ci tutaj odpisze, w razie "W" weźmie za te słowa odpowiedzialność? Pomyśl odrobinę, to nie będzie bolało, albo odrobinę mniej ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maras07 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Można zamontować jakieś zworki i wtedy komputer od poduszek nie widzi braku poduch w fotelach i wtedy reszta powinna zadziałać ale kto to wie... Musisz podjechać i zapytać do jakieś elektronika samochodowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 50 ohm zgasi Ci kontrolke, wg teorii reszta poduch odpali normalnie. Ale jak zachowasz się Ty w momencie przeciążenia - tego ci nie powiem- są rzeczy nad którymi myślą tęgie japońskie łebki mając do dyspozycji wyniki setek crashtestów i wiedzę większa od nas wszystkich razem wziętych. Ja bym się nie odważył ryzykować- część pasywnych zabezpieczeń aut jest tak zaprojektowanych że musi działać razem z z zabezpieczeniami aktywnymi- inaczej lipa po całości. Obyś się nie przekonał na własnej skórze- vide wypadek Kubicy sprzed kilku lat- czy coś takiego można było przewidzieć projektując rajdówkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ailime Opublikowano 15 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2017 Dziękuję za odpowiedzi. Nie, nie liczę że ktokolwiek weźmie odpowiedzialność za moje bezpieczeństwo, liczylam, że ktoś może przerabiał ten temat. Elektronik w jednym z serwisów twierdzi, że może tak podłączyć fotele, że komputer przestanie widzieć brak poduszek w fotelach, bez szkody w całym systemie. Natomiast też podchodzę do tego nieufnie, bo jak słusznie zauważył Kolega -"japońskie łebki" mają więcej danych i wiedzą co robią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 15 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2017 Niech pod żadnym pozorem nie próbuje grzebać w kompie! To będzie bomba na kołach. Wystarczy zamiast poduszki wpiąć opornik 50ohm, wystarczy 0,5wata i nic ponad to! Kontrolka będzie widzieć poduchę. Jakąkolwiek inna ingerencja może być dziwna w skutkach. SRS jest naprawdę dobrze pomyślany, nie powinnaś go korygowaćWysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się