Skocz do zawartości

Wymiana uszczelki miski olejowej


Jacooboo

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Kupiłem ostatnio WRX GD i z tego co wynika z rzeczy wypisanych do zrobienia należy wymienić uszczelkę miski olejowej. Chciałbym zrobić to sam i przy okazji wymienić olej. Pierwszy problem mam taki że nigdzie w internecie nie mogę znaleźć takiej uszczelki do kupienia, jak będę miał chwilę to poszukam stacjonarnie. Jedyne co znalazłem to jakieś sylikony do misek.

Czy używanie takich sylikonów jest sensowne, czy lepiej poszukać uszczelki?

Jakim momentem dokręcić miskę po wymianie uszczelki?

Czy polecacie jakieś konkretne sylikony bądź uszczelki?

Nie mam za bardzo doświadczenia ale wyobrażam sobie to tak: zlewam olej, odkręcam miskę, czyszczę powierzchnie mające kontakt z uszczelką, zakładam uszczelkę, przykręcam miskę, zalewam olej. Chyba tak to powinno wyglądać?

Z góry dziękuję za wszelką pomoc. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miska jak pisali wyżej jest na silikonie. Daj jakiś firmowy i będzie ok. Co to wyciągnięcia miski to będziesz miał spory problem. W Subaru nie jest to takie łatwe jak w rzędowych silnikach. Będziesz musiał podnieść silnik aby ją wyciągnąć przez sanki. Ja u siebie wyciaglem silnik bo robiłem jeszcze inne rzeczy i właśnie sciągłem miskę aby ją uszczelnic. Z silnikiem na stole miałem spore problemy aby ją wyciągnąć bo przeszkadzał filtr oleju Oraz chlodnica oleju ta do której filtr jest przykręcony. Ja chłodnicy oleju nie wykrecalem tylko miskę zagiołem w miejscach które nie chciały wyjść i sposobem ja wyjalem. Gorzej było wsadzić dlatego nie wyobrażam sobie aby to komuś poszło bezproblemu z silnikiem na aucie i robiący to pierwszy raz. Najwyżej spuscisz płyn chłodnicy i odkrecisz chłodniczke oleju i powinno być łatwiej. Życzę powodzenia przyda Ci się bo to jest trudniejsze niż się wydaje.

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.06.2017 o 11:34, ADK90 napisał: