Skocz do zawartości

Subaru XV 1.6 z salonu  wyciek oleju z silnika przebieg 28000 km , rdza na progu , poziom obsługi dyrekcji


jan111

Rekomendowane odpowiedzi

Subaru XV 1.6 z salonu  wyciek oleju z silnika przebieg 28000 km , rdza na progu , poziom obsługi dyrekcji

Z przykrością informuję że w moim  lubianym i sympatycznym  Subaru XV 1.6 został zauważony  wyciek oleju przy przebiegu 28000 km pół roku po wygaśnięciu gwarancji . Wyciek ten zauważyłem kiedy był jeszcze na gwarancji ale myślałem że to zebrała się brudna woda po delikatnym myciu silnika gąbką . Dyrekcja Subaru Import Polska wyceniła usunięcie tego wycieku za sumę około 3 tys. PLN . W ramach aktu dobrej woli miałbym zapłacić około 1.8 tys. PLN . Problem w tym że w niezależnym serwisie Subaru  naprawa zastała wyceniona dużo niżej . Nie interesuje mnie jaki „rabat” został mi udzielony tylko ile mam do zapłacenia . 

1.   Nie wiem dlaczego mam płacić za ewidentne brakoróbstwo niezależnie czy to zrobił źle zaprogramowany  robot kładący masę uszczelniającą czy nadzór techniczny .

2.   Moja gwarancja skończyła się przy stanie 26000 km a nie po 100000 km czyli koszty obsługi gwarancji importera zostały redukowane  o 74% . Te „74%” to ekstra zysk ale według importera to koszy działalności .

Rdza na progu odpowiedz P. Głowala Spec. d/s technicznych i szkoleń / Training & technical specialist

Subaru Import Polska sp. z o.o.

Reklamacja korozji została odrzucona ze względu na charakter powierzchniowy, czego nie obejmuje gwarancja.

 

Jak pracuje dyrekcja Subaru Import Polska  .

Jak  i jak długo rozwiązuje problemy techniczne samochodu na gwarancji  i z jaką kulturą .

Problem  zgłosiłem 

Napisałem listopad 13.2012 na Forum Subaru  

      

Vehicle Dynamics Control system needs to be checked    

 Taki komunikat pojawia się w moim XV . Byłem w serwisie już trzy razy , podłączono do komputera żadnych błędów .

Zadąłem pytanie…… Jakie działania podjął Dział Techniczny czy wystąpił z zapytaniem do producenta i kiedy na ten temat dostane odpowiedz .

Napisałem  luty 6, 2013

Przecież jest to normalne że Dział Techniczny i Dyrekcja występują do producenta w przypadku problemów technicznych których nie jest w stanie rozwiązać serwis na poziomie testera błędów

Dyrekcja Subaru Import Polska

Dziękuję za pouczenie.

wpis Dyrekcji  Luty 20, 2013 

Stosowne zapytanie zostało do producenta wystosowane .

 

Finał sprawy .

W serwisie wymieniono cały moduł wyświetlacza – informacja jaką uzyskałem w serwisie - błąd oprogramowania .

Na postulowane od początku wystąpienie do producenta czekałem trzy miesiące próbując logicznie wyjaśnić sens tego wystąpienia . Spotkałem się z niską wiedzą techniczną  ze strony działu technicznego i dyrekcji i udowadnianiem że wystąpienie do producenta jest pozbawione podstaw  i  w zamian proponując dziwne diagnozy i rozwiązania  "Pracownicy serwisu będą wykonywać jazdy testowe, aby wywołać błąd, o których Pan wspomina”. Według dyrektora  p. Tylmana nic się nie stało że 6 razy jechałem 20 km do serwisu z wyświetlonym komunikatem aby podłączono samochód  do komputera . Po tych wizytach  uznałem dalsze podłączanie do komputera za bezcelowe .

Chciałbym również się dowiedzieć kto stoi za tym niedopuszczalnym wpisem dyrekcji ?

Napisano Grudzień 29, 2012 Dyrekcja Subaru Import Polska

 Autor uległ klasycznej problematyce stresu świątecznego.

Mam nadzieję, że "odreagowanie" na niniejszych łamach pomogło.

Wpis ten traktuje jako ordynarne  , niedopuszczalne chamstwo w stosunku do klienta . Im mniejsza wiedza tym coraz niższa kultura patrząc na diagnozowanie i próbę rozwiązania problemu  przez Subaru Import Polska . Jak się nie potrafi i nie ma wiedzy i nie chce się wysłać zapytania do producenta i  rozwiązać problemu to się wmawia   klientowi czekającemu  trzy miesiące że jest zestresowany .

 Skrót zgłoszenia problemu na forum .

https://forum.subaru.pl/topic/58240-vehicle-dynamics-control-system-needs-to-be-checked/

Pytania do Dyrekcji    Vehicle Dynamics Control system needs to be checked

 Napisałem  Listopad 13, 2012

Taki komunikat pojawia się w moim XV . Bylem w serwisie już trzy razy , podłączono do komputera żadnych błędów .

Zadąłem pytanie…… Jakie działania podjął Dział Techniczny czy wystąpił z zapytaniem do producenta i kiedy na ten temat dostane odpowiedz . I na to pytanie oczekuje odpowiedzi bo tylko ten kto programował komputer w XV czyli producent wie jaki sygnał powoduje pojawienie się tego komunikatu i z jakich czujników pochodzi i jak te sygnały są przez komputer analizowane. Może jest to błąd oprogramowania i komputery powinny być przeprogramowane we wszystkich XV . Dziwie się kompetencji Działu Technicznego bo uważam ze dawanie dobrych rad powołując się na wpis m_dz „jak pozostawić samochód na kilka dni w ASO Subaru” jest śmieszne . Mam zostawić moje Subaru na kilka dni i ma być testowane przez pracownika jak i gdzie ? „Pracownicy serwisu będą wykonywać jazdy testowe, aby wywołać błąd, o których Pan wspomina”

Napisano Grudzień 6, 2012 Zadałem pytanie do Działu technicznego zero odpowiedzi . Jakie działania podjął dział techniczny czy wystąpił z zapytaniem do producenta i kiedy na ten temat dostane odpowiedz ?? Dostałem ankietę na temat Subaru od GFK i na razie nie mam zamiaru jej wypełnić i odesłać .

Napisano Grudzień 7, 2012 Dyrekcja Subaru Import Polska

Przykro mi, ze jeszcze nie otrzymał Pan odpowiedzi z DT - przekazałem sprawę do działu.

Napisano Grudzień  29, 2012 Dyrekcja Subaru Import Polska

 Autor uległ klasycznej problematyce stressu świątecznego.

Mam nadzieję, że "odreagowanie" na niniejszych łamach pomogło.

Napisałem  Luty 6, 2013

Przecież jest to normalne że Dział Techniczny i Dyrekcja występują do producenta w przypadku problemów technicznych których nie jest w stanie rozwiązać serwis na poziomie testera błędów

Dyrekcja Subaru Import Polska

Dziękuję za pouczenie.

 

Napisano Luty 20, 2013

Stosowne zapytanie zostało do producenta wystosowane

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wzystkie Twoje dzialania były tak chaotyczne jak powyższa wypowiedź to ja się nie dziwię że z nikim nie udało Ci się dogadać, poczynając od serwisu, który owszem, mógł być nie douczony- zdarza się w wielu serwisach nie tylko Subaru, kończąc na dyrekcji.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto po gwarancji więc czego oczekujesz? Ze SIP naprawi Ci je w geście dobrej woli? Forum internetowe  to nie miejsce na oficjalne rozwiązywanie problemów! Tylko na piśmie - to chyba nie jest takie trudne? Współczuje Ci problemów z twoim XV ale dziwie się twojemu podejściu - tzn. próbie wymuszania naprawy po gwarancji ( tak to odbieram ) oraz próbie uzyskania oficjalnych informacji na forum publicznym... Auta się psują i nic nie poradzisz. Albo wykupujesz dodatkową gwarancje albo sprzedajesz auto po okresie gwarancji i kupujesz nowe albo naprawiasz we własnym zakresie. Innej opcji  nie ma

Niezależny serwis wycenił naprawę taniej więc w czym problem? Napraw i ciesz się autem

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli rzeczywiście prawie pięć lat dusił to w sobie, to lepiej odreagować, żeby z powodu naprawy za 1800 zł wrzodów nie dostać. ;)

A jeśli nie o odreagowanie, to powstaje pytanie, o co właściwie autorowi chodzi. Czy autor nadal jeździ z wyciekiem oleju (oczekując na większy rabat), a wymiana wyświetlacza nie rozwiązała problemu pojawiającego się komunikatu?

Warto też oprócz wyboru własnego cytatów zamieścić kompletne odpowiedzi adwersarzy, jak chociażby podsumowanie Dyrekcji z wypunktowanymi datami pytań i udzielonych odpowiedzi:

 

Edytowane przez Kambol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Motowizja Ikony Motoryzacji Koper .

 Ikona Polskiej Motoryzacji zniżyła się do poziomu prymitywnego zachowania Dyrekcji Subaru Import Polska która przez trzy miesiące nie potrafiła wysłać zapytania w sprawie błędu oprogramowania do producenta i na oficjalnej stronie Importera publicznie powtórzył ten prymitywny wpis  Dyrekcji ….Mam nadzieję, że "odreagowanie" na niniejszych łamach pomogło „ . W Warszawie jest czterech przedstawicieli Subaru . Opinia na temat pracy Subaru Koper i rozwiązywania problemów właścicieli Subaru zakupionych w salonie dilerskim może każdy właściciel i użytkownik wystawić na podstawie tego wpisu .

Pytanie do P. Koper . Czy ten wpis napisany dużymi literami będzie w formie dużego transparentu napisany na wiedzie czy wyjeździe do Pana serwisu ? Jak łatwo zniszczyć swój wizerunek .

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to marne pocieszenie ale jak auto po gwarancji to masz dowolność wyboru warsztatu. Nie jest niczym nadzwyczajnym ze poza Aso będzie taniej.

Fakt ze awaria tak krótko po zakończeniu gwarancji to totalny pech ale sam piszesz ze zauważyłeś wyciek jeszcze na gwarancji. Trzeba reagować na bierząco.

W dniu 6.06.2017 o 11:47, jan111 napisał:

Wyciek ten zauważyłem kiedy był jeszcze na gwarancji ale myślałem że to zebrała się brudna woda po delikatnym myciu silnika gąbką

 Sam myłeś silnik? W jakim celu? 

Sugestia dla wszystkich na przyszłość aby przy każdym przeglądzie włazić pod auto i robić fotki. Wówczas można weryfikować kiedy uszkodzenie powstało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
W dniu 6.06.2017 o 11:47, jan111 napisał:

Subaru XV 1.6 z salonu  wyciek oleju z silnika przebieg 28000 km , rdza na progu , poziom obsługi dyrekcji

Z przykrością informuję że w moim  lubianym i sympatycznym  Subaru XV 1.6 został zauważony  wyciek oleju przy przebiegu 28000 km pół roku po wygaśnięciu gwarancji . Wyciek ten zauważyłem kiedy był jeszcze na gwarancji ale myślałem że to zebrała się brudna woda po delikatnym myciu silnika gąbką . Dyrekcja Subaru Import Polska wyceniła usunięcie tego wycieku za sumę około 3 tys. PLN . W ramach aktu dobrej woli miałbym zapłacić około 1.8 tys. PLN . Problem w tym że w niezależnym serwisie Subaru  naprawa zastała wyceniona dużo niżej . Nie interesuje mnie jaki „rabat” został mi udzielony tylko ile mam do zapłacenia . 

1.   Nie wiem dlaczego mam płacić za ewidentne brakoróbstwo niezależnie czy to zrobił źle zaprogramowany  robot kładący masę uszczelniającą czy nadzór techniczny .

2.   Moja gwarancja skończyła się przy stanie 26000 km a nie po 100000 km czyli koszty obsługi gwarancji importera zostały redukowane  o 74% . Te „74%” to ekstra zysk ale według importera to koszy działalności .

Rdza na progu odpowiedz P. Głowala Spec. d/s technicznych i szkoleń / Training & technical specialist

Subaru Import Polska sp. z o.o.

Reklamacja korozji została odrzucona ze względu na charakter powierzchniowy, czego nie obejmuje gwarancja.

 

Jak pracuje dyrekcja Subaru Import Polska  .

Jak  i jak długo rozwiązuje problemy techniczne samochodu na gwarancji  i z jaką kulturą .

Problem  zgłosiłem 

Napisałem listopad 13.2012 na Forum Subaru  

      

Vehicle Dynamics Control system needs to be checked    

 Taki komunikat pojawia się w moim XV . Byłem w serwisie już trzy razy , podłączono do komputera żadnych błędów .

Zadąłem pytanie…… Jakie działania podjął Dział Techniczny czy wystąpił z zapytaniem do producenta i kiedy na ten temat dostane odpowiedz .

Napisałem  luty 6, 2013

Przecież jest to normalne że Dział Techniczny i Dyrekcja występują do producenta w przypadku problemów technicznych których nie jest w stanie rozwiązać serwis na poziomie testera błędów

Dyrekcja Subaru Import Polska

Dziękuję za pouczenie.

wpis Dyrekcji  Luty 20, 2013 

Stosowne zapytanie zostało do producenta wystosowane .

 

Finał sprawy .

W serwisie wymieniono cały moduł wyświetlacza – informacja jaką uzyskałem w serwisie - błąd oprogramowania .

Na postulowane od początku wystąpienie do producenta czekałem trzy miesiące próbując logicznie wyjaśnić sens tego wystąpienia . Spotkałem się z niską wiedzą techniczną  ze strony działu technicznego i dyrekcji i udowadnianiem że wystąpienie do producenta jest pozbawione podstaw  i  w zamian proponując dziwne diagnozy i rozwiązania  "Pracownicy serwisu będą wykonywać jazdy testowe, aby wywołać błąd, o których Pan wspomina”. Według dyrektora  p. Tylmana nic się nie stało że 6 razy jechałem 20 km do serwisu z wyświetlonym komunikatem aby podłączono samochód  do komputera . Po tych wizytach  uznałem dalsze podłączanie do komputera za bezcelowe .

Chciałbym również się dowiedzieć kto stoi za tym niedopuszczalnym wpisem dyrekcji ?

Napisano Grudzień 29, 2012 Dyrekcja Subaru Import Polska

 Autor uległ klasycznej problematyce stresu świątecznego.

Mam nadzieję, że "odreagowanie" na niniejszych łamach pomogło.

Wpis ten traktuje jako ordynarne  , niedopuszczalne chamstwo w stosunku do klienta . Im mniejsza wiedza tym coraz niższa kultura patrząc na diagnozowanie i próbę rozwiązania problemu  przez Subaru Import Polska . Jak się nie potrafi i nie ma wiedzy i nie chce się wysłać zapytania do producenta i  rozwiązać problemu to się wmawia   klientowi czekającemu  trzy miesiące że jest zestresowany .

 Skrót zgłoszenia problemu na forum .

https://forum.subaru.pl/topic/58240-vehicle-dynamics-control-system-needs-to-be-checked/

Pytania do Dyrekcji    Vehicle Dynamics Control system needs to be checked

 Napisałem  Listopad 13, 2012

Taki komunikat pojawia się w moim XV . Bylem w serwisie już trzy razy , podłączono do komputera żadnych błędów .

Zadąłem pytanie…… Jakie działania podjął Dział Techniczny czy wystąpił z zapytaniem do producenta i kiedy na ten temat dostane odpowiedz . I na to pytanie oczekuje odpowiedzi bo tylko ten kto programował komputer w XV czyli producent wie jaki sygnał powoduje pojawienie się tego komunikatu i z jakich czujników pochodzi i jak te sygnały są przez komputer analizowane. Może jest to błąd oprogramowania i komputery powinny być przeprogramowane we wszystkich XV . Dziwie się kompetencji Działu Technicznego bo uważam ze dawanie dobrych rad powołując się na wpis m_dz „jak pozostawić samochód na kilka dni w ASO Subaru” jest śmieszne . Mam zostawić moje Subaru na kilka dni i ma być testowane przez pracownika jak i gdzie ? „Pracownicy serwisu będą wykonywać jazdy testowe, aby wywołać błąd, o których Pan wspomina”

Napisano Grudzień 6, 2012 Zadałem pytanie do Działu technicznego zero odpowiedzi . Jakie działania podjął dział techniczny czy wystąpił z zapytaniem do producenta i kiedy na ten temat dostane odpowiedz ?? Dostałem ankietę na temat Subaru od GFK i na razie nie mam zamiaru jej wypełnić i odesłać .

Napisano Grudzień 7, 2012 Dyrekcja Subaru Import Polska

Przykro mi, ze jeszcze nie otrzymał Pan odpowiedzi z DT - przekazałem sprawę do działu.

Napisano Grudzień  29, 2012 Dyrekcja Subaru Import Polska

 Autor uległ klasycznej problematyce stressu świątecznego.

Mam nadzieję, że "odreagowanie" na niniejszych łamach pomogło.

Napisałem  Luty 6, 2013

Przecież jest to normalne że Dział Techniczny i Dyrekcja występują do producenta w przypadku problemów technicznych których nie jest w stanie rozwiązać serwis na poziomie testera błędów

Dyrekcja Subaru Import Polska

Dziękuję za pouczenie.

 

Napisano Luty 20, 2013

Stosowne zapytanie zostało do producenta wystosowane

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mam pytanie czemu dopiero teraz kolega opisuje takie rzeczy , czym teraz jeździ ? czy ma dalej to auto ? 

 

 

 

 

,,Subaru XV 1.6 z salonu  wyciek oleju z silnika przebieg 28000 km , rdza na progu , poziom obsługi dyrekcji''

 

Prawdziwy tytuł tematu :

Subaru XV 1.6 po gwarancji , z 2013r, wyszedł nowy model więc odgrzewamy starego kotleta.

 

Edytowane przez MichałXT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...