jan111 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Subaru XV 1.6 z salonu wyciek oleju z silnika przebieg 28000 km , rdza na progu , poziom obsługi dyrekcji Z przykrością informuję że w moim lubianym i sympatycznym Subaru XV 1.6 został zauważony wyciek oleju przy przebiegu 28000 km pół roku po wygaśnięciu gwarancji . Wyciek ten zauważyłem kiedy był jeszcze na gwarancji ale myślałem że to zebrała się brudna woda po delikatnym myciu silnika gąbką . Dyrekcja Subaru Import Polska wyceniła usunięcie tego wycieku za sumę około 3 tys. PLN . W ramach aktu dobrej woli miałbym zapłacić około 1.8 tys. PLN . Problem w tym że w niezależnym serwisie Subaru naprawa zastała wyceniona dużo niżej . Nie interesuje mnie jaki „rabat” został mi udzielony tylko ile mam do zapłacenia . 1. Nie wiem dlaczego mam płacić za ewidentne brakoróbstwo niezależnie czy to zrobił źle zaprogramowany robot kładący masę uszczelniającą czy nadzór techniczny . 2. Moja gwarancja skończyła się przy stanie 26000 km a nie po 100000 km czyli koszty obsługi gwarancji importera zostały redukowane o 74% . Te „74%” to ekstra zysk ale według importera to koszy działalności . Rdza na progu odpowiedz P. Głowala Spec. d/s technicznych i szkoleń / Training & technical specialist Subaru Import Polska sp. z o.o. Reklamacja korozji została odrzucona ze względu na charakter powierzchniowy, czego nie obejmuje gwarancja. Jak pracuje dyrekcja Subaru Import Polska . Jak i jak długo rozwiązuje problemy techniczne samochodu na gwarancji i z jaką kulturą . Problem zgłosiłem Napisałem listopad 13.2012 na Forum Subaru Vehicle Dynamics Control system needs to be checked Taki komunikat pojawia się w moim XV . Byłem w serwisie już trzy razy , podłączono do komputera żadnych błędów . Zadąłem pytanie…… Jakie działania podjął Dział Techniczny czy wystąpił z zapytaniem do producenta i kiedy na ten temat dostane odpowiedz . Napisałem luty 6, 2013 Przecież jest to normalne że Dział Techniczny i Dyrekcja występują do producenta w przypadku problemów technicznych których nie jest w stanie rozwiązać serwis na poziomie testera błędów Dyrekcja Subaru Import Polska Dziękuję za pouczenie. wpis Dyrekcji Luty 20, 2013 Stosowne zapytanie zostało do producenta wystosowane . Finał sprawy . W serwisie wymieniono cały moduł wyświetlacza – informacja jaką uzyskałem w serwisie - błąd oprogramowania . Na postulowane od początku wystąpienie do producenta czekałem trzy miesiące próbując logicznie wyjaśnić sens tego wystąpienia . Spotkałem się z niską wiedzą techniczną ze strony działu technicznego i dyrekcji i udowadnianiem że wystąpienie do producenta jest pozbawione podstaw i w zamian proponując dziwne diagnozy i rozwiązania "Pracownicy serwisu będą wykonywać jazdy testowe, aby wywołać błąd, o których Pan wspomina”. Według dyrektora p. Tylmana nic się nie stało że 6 razy jechałem 20 km do serwisu z wyświetlonym komunikatem aby podłączono samochód do komputera . Po tych wizytach uznałem dalsze podłączanie do komputera za bezcelowe . Chciałbym również się dowiedzieć kto stoi za tym niedopuszczalnym wpisem dyrekcji ? Napisano Grudzień 29, 2012 Dyrekcja Subaru Import Polska Autor uległ klasycznej problematyce stresu świątecznego. Mam nadzieję, że "odreagowanie" na niniejszych łamach pomogło. Wpis ten traktuje jako ordynarne , niedopuszczalne chamstwo w stosunku do klienta . Im mniejsza wiedza tym coraz niższa kultura patrząc na diagnozowanie i próbę rozwiązania problemu przez Subaru Import Polska . Jak się nie potrafi i nie ma wiedzy i nie chce się wysłać zapytania do producenta i rozwiązać problemu to się wmawia klientowi czekającemu trzy miesiące że jest zestresowany . Skrót zgłoszenia problemu na forum . https://forum.subaru.pl/topic/58240-vehicle-dynamics-control-system-needs-to-be-checked/ Pytania do Dyrekcji Vehicle Dynamics Control system needs to be checked Napisałem Listopad 13, 2012 Taki komunikat pojawia się w moim XV . Bylem w serwisie już trzy razy , podłączono do komputera żadnych błędów . Zadąłem pytanie…… Jakie działania podjął Dział Techniczny czy wystąpił z zapytaniem do producenta i kiedy na ten temat dostane odpowiedz . I na to pytanie oczekuje odpowiedzi bo tylko ten kto programował komputer w XV czyli producent wie jaki sygnał powoduje pojawienie się tego komunikatu i z jakich czujników pochodzi i jak te sygnały są przez komputer analizowane. Może jest to błąd oprogramowania i komputery powinny być przeprogramowane we wszystkich XV . Dziwie się kompetencji Działu Technicznego bo uważam ze dawanie dobrych rad powołując się na wpis m_dz „jak pozostawić samochód na kilka dni w ASO Subaru” jest śmieszne . Mam zostawić moje Subaru na kilka dni i ma być testowane przez pracownika jak i gdzie ? „Pracownicy serwisu będą wykonywać jazdy testowe, aby wywołać błąd, o których Pan wspomina” Napisano Grudzień 6, 2012 Zadałem pytanie do Działu technicznego zero odpowiedzi . Jakie działania podjął dział techniczny czy wystąpił z zapytaniem do producenta i kiedy na ten temat dostane odpowiedz ?? Dostałem ankietę na temat Subaru od GFK i na razie nie mam zamiaru jej wypełnić i odesłać . Napisano Grudzień 7, 2012 Dyrekcja Subaru Import Polska Przykro mi, ze jeszcze nie otrzymał Pan odpowiedzi z DT - przekazałem sprawę do działu. Napisano Grudzień 29, 2012 Dyrekcja Subaru Import Polska Autor uległ klasycznej problematyce stressu świątecznego. Mam nadzieję, że "odreagowanie" na niniejszych łamach pomogło. Napisałem Luty 6, 2013 Przecież jest to normalne że Dział Techniczny i Dyrekcja występują do producenta w przypadku problemów technicznych których nie jest w stanie rozwiązać serwis na poziomie testera błędów Dyrekcja Subaru Import Polska Dziękuję za pouczenie. Napisano Luty 20, 2013 Stosowne zapytanie zostało do producenta wystosowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamW202 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Jeśli wzystkie Twoje dzialania były tak chaotyczne jak powyższa wypowiedź to ja się nie dziwię że z nikim nie udało Ci się dogadać, poczynając od serwisu, który owszem, mógł być nie douczony- zdarza się w wielu serwisach nie tylko Subaru, kończąc na dyrekcji. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 (edytowane) auto po gwarancji więc czego oczekujesz? Ze SIP naprawi Ci je w geście dobrej woli? Forum internetowe to nie miejsce na oficjalne rozwiązywanie problemów! Tylko na piśmie - to chyba nie jest takie trudne? Współczuje Ci problemów z twoim XV ale dziwie się twojemu podejściu - tzn. próbie wymuszania naprawy po gwarancji ( tak to odbieram ) oraz próbie uzyskania oficjalnych informacji na forum publicznym... Auta się psują i nic nie poradzisz. Albo wykupujesz dodatkową gwarancje albo sprzedajesz auto po okresie gwarancji i kupujesz nowe albo naprawiasz we własnym zakresie. Innej opcji nie ma Niezależny serwis wycenił naprawę taniej więc w czym problem? Napraw i ciesz się autem Edytowane 6 Czerwca 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Totalny bełkot. OMG Współczuję ASO szczerze. Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pino Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Nie rozumiem jan111 auto po gwarancji to w czym problem trzeba samemu naprawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilerzpruszkowa Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Zacytuję klasyka -stać Cię na konia, to musi stać Cię i na bat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Mam nadzieję, że "odreagowanie" na niniejszych łamach pomogło. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strusiu72 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 4 godziny temu, Andrzej Koper napisał: Mam nadzieję, że "odreagowanie" na niniejszych łamach pomogło. Jeśli kogoś bawi kopanie leżącego... każdy ma jakieś hobby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 (edytowane) Jeśli rzeczywiście prawie pięć lat dusił to w sobie, to lepiej odreagować, żeby z powodu naprawy za 1800 zł wrzodów nie dostać. A jeśli nie o odreagowanie, to powstaje pytanie, o co właściwie autorowi chodzi. Czy autor nadal jeździ z wyciekiem oleju (oczekując na większy rabat), a wymiana wyświetlacza nie rozwiązała problemu pojawiającego się komunikatu? Warto też oprócz wyboru własnego cytatów zamieścić kompletne odpowiedzi adwersarzy, jak chociażby podsumowanie Dyrekcji z wypunktowanymi datami pytań i udzielonych odpowiedzi: Edytowane 7 Czerwca 2017 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jan111 Opublikowano 25 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2019 Motowizja Ikony Motoryzacji Koper . Ikona Polskiej Motoryzacji zniżyła się do poziomu prymitywnego zachowania Dyrekcji Subaru Import Polska która przez trzy miesiące nie potrafiła wysłać zapytania w sprawie błędu oprogramowania do producenta i na oficjalnej stronie Importera publicznie powtórzył ten prymitywny wpis Dyrekcji ….Mam nadzieję, że "odreagowanie" na niniejszych łamach pomogło „ . W Warszawie jest czterech przedstawicieli Subaru . Opinia na temat pracy Subaru Koper i rozwiązywania problemów właścicieli Subaru zakupionych w salonie dilerskim może każdy właściciel i użytkownik wystawić na podstawie tego wpisu . Pytanie do P. Koper . Czy ten wpis napisany dużymi literami będzie w formie dużego transparentu napisany na wiedzie czy wyjeździe do Pana serwisu ? Jak łatwo zniszczyć swój wizerunek . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaMis Opublikowano 25 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2019 Może to marne pocieszenie ale jak auto po gwarancji to masz dowolność wyboru warsztatu. Nie jest niczym nadzwyczajnym ze poza Aso będzie taniej. Fakt ze awaria tak krótko po zakończeniu gwarancji to totalny pech ale sam piszesz ze zauważyłeś wyciek jeszcze na gwarancji. Trzeba reagować na bierząco. W dniu 6.06.2017 o 11:47, jan111 napisał: Wyciek ten zauważyłem kiedy był jeszcze na gwarancji ale myślałem że to zebrała się brudna woda po delikatnym myciu silnika gąbką Sam myłeś silnik? W jakim celu? Sugestia dla wszystkich na przyszłość aby przy każdym przeglądzie włazić pod auto i robić fotki. Wówczas można weryfikować kiedy uszkodzenie powstało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 25 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2019 6 godzin temu, jan111 napisał: .Mam nadzieję, że "odreagowanie" na niniejszych łamach pomogło widzę , że nie pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałXT Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 (edytowane) W dniu 6.06.2017 o 11:47, jan111 napisał: Subaru XV 1.6 z salonu wyciek oleju z silnika przebieg 28000 km , rdza na progu , poziom obsługi dyrekcji Z przykrością informuję że w moim lubianym i sympatycznym Subaru XV 1.6 został zauważony wyciek oleju przy przebiegu 28000 km pół roku po wygaśnięciu gwarancji . Wyciek ten zauważyłem kiedy był jeszcze na gwarancji ale myślałem że to zebrała się brudna woda po delikatnym myciu silnika gąbką . Dyrekcja Subaru Import Polska wyceniła usunięcie tego wycieku za sumę około 3 tys. PLN . W ramach aktu dobrej woli miałbym zapłacić około 1.8 tys. PLN . Problem w tym że w niezależnym serwisie Subaru naprawa zastała wyceniona dużo niżej . Nie interesuje mnie jaki „rabat” został mi udzielony tylko ile mam do zapłacenia . 1. Nie wiem dlaczego mam płacić za ewidentne brakoróbstwo niezależnie czy to zrobił źle zaprogramowany robot kładący masę uszczelniającą czy nadzór techniczny . 2. Moja gwarancja skończyła się przy stanie 26000 km a nie po 100000 km czyli koszty obsługi gwarancji importera zostały redukowane o 74% . Te „74%” to ekstra zysk ale według importera to koszy działalności . Rdza na progu odpowiedz P. Głowala Spec. d/s technicznych i szkoleń / Training & technical specialist Subaru Import Polska sp. z o.o. Reklamacja korozji została odrzucona ze względu na charakter powierzchniowy, czego nie obejmuje gwarancja. Jak pracuje dyrekcja Subaru Import Polska . Jak i jak długo rozwiązuje problemy techniczne samochodu na gwarancji i z jaką kulturą . Problem zgłosiłem Napisałem listopad 13.2012 na Forum Subaru Vehicle Dynamics Control system needs to be checked Taki komunikat pojawia się w moim XV . Byłem w serwisie już trzy razy , podłączono do komputera żadnych błędów . Zadąłem pytanie…… Jakie działania podjął Dział Techniczny czy wystąpił z zapytaniem do producenta i kiedy na ten temat dostane odpowiedz . Napisałem luty 6, 2013 Przecież jest to normalne że Dział Techniczny i Dyrekcja występują do producenta w przypadku problemów technicznych których nie jest w stanie rozwiązać serwis na poziomie testera błędów Dyrekcja Subaru Import Polska Dziękuję za pouczenie. wpis Dyrekcji Luty 20, 2013 Stosowne zapytanie zostało do producenta wystosowane . Finał sprawy . W serwisie wymieniono cały moduł wyświetlacza – informacja jaką uzyskałem w serwisie - błąd oprogramowania . Na postulowane od początku wystąpienie do producenta czekałem trzy miesiące próbując logicznie wyjaśnić sens tego wystąpienia . Spotkałem się z niską wiedzą techniczną ze strony działu technicznego i dyrekcji i udowadnianiem że wystąpienie do producenta jest pozbawione podstaw i w zamian proponując dziwne diagnozy i rozwiązania "Pracownicy serwisu będą wykonywać jazdy testowe, aby wywołać błąd, o których Pan wspomina”. Według dyrektora p. Tylmana nic się nie stało że 6 razy jechałem 20 km do serwisu z wyświetlonym komunikatem aby podłączono samochód do komputera . Po tych wizytach uznałem dalsze podłączanie do komputera za bezcelowe . Chciałbym również się dowiedzieć kto stoi za tym niedopuszczalnym wpisem dyrekcji ? Napisano Grudzień 29, 2012 Dyrekcja Subaru Import Polska Autor uległ klasycznej problematyce stresu świątecznego. Mam nadzieję, że "odreagowanie" na niniejszych łamach pomogło. Wpis ten traktuje jako ordynarne , niedopuszczalne chamstwo w stosunku do klienta . Im mniejsza wiedza tym coraz niższa kultura patrząc na diagnozowanie i próbę rozwiązania problemu przez Subaru Import Polska . Jak się nie potrafi i nie ma wiedzy i nie chce się wysłać zapytania do producenta i rozwiązać problemu to się wmawia klientowi czekającemu trzy miesiące że jest zestresowany . Skrót zgłoszenia problemu na forum . https://forum.subaru.pl/topic/58240-vehicle-dynamics-control-system-needs-to-be-checked/ Pytania do Dyrekcji Vehicle Dynamics Control system needs to be checked Napisałem Listopad 13, 2012 Taki komunikat pojawia się w moim XV . Bylem w serwisie już trzy razy , podłączono do komputera żadnych błędów . Zadąłem pytanie…… Jakie działania podjął Dział Techniczny czy wystąpił z zapytaniem do producenta i kiedy na ten temat dostane odpowiedz . I na to pytanie oczekuje odpowiedzi bo tylko ten kto programował komputer w XV czyli producent wie jaki sygnał powoduje pojawienie się tego komunikatu i z jakich czujników pochodzi i jak te sygnały są przez komputer analizowane. Może jest to błąd oprogramowania i komputery powinny być przeprogramowane we wszystkich XV . Dziwie się kompetencji Działu Technicznego bo uważam ze dawanie dobrych rad powołując się na wpis m_dz „jak pozostawić samochód na kilka dni w ASO Subaru” jest śmieszne . Mam zostawić moje Subaru na kilka dni i ma być testowane przez pracownika jak i gdzie ? „Pracownicy serwisu będą wykonywać jazdy testowe, aby wywołać błąd, o których Pan wspomina” Napisano Grudzień 6, 2012 Zadałem pytanie do Działu technicznego zero odpowiedzi . Jakie działania podjął dział techniczny czy wystąpił z zapytaniem do producenta i kiedy na ten temat dostane odpowiedz ?? Dostałem ankietę na temat Subaru od GFK i na razie nie mam zamiaru jej wypełnić i odesłać . Napisano Grudzień 7, 2012 Dyrekcja Subaru Import Polska Przykro mi, ze jeszcze nie otrzymał Pan odpowiedzi z DT - przekazałem sprawę do działu. Napisano Grudzień 29, 2012 Dyrekcja Subaru Import Polska Autor uległ klasycznej problematyce stressu świątecznego. Mam nadzieję, że "odreagowanie" na niniejszych łamach pomogło. Napisałem Luty 6, 2013 Przecież jest to normalne że Dział Techniczny i Dyrekcja występują do producenta w przypadku problemów technicznych których nie jest w stanie rozwiązać serwis na poziomie testera błędów Dyrekcja Subaru Import Polska Dziękuję za pouczenie. Napisano Luty 20, 2013 Stosowne zapytanie zostało do producenta wystosowane Mam pytanie czemu dopiero teraz kolega opisuje takie rzeczy , czym teraz jeździ ? czy ma dalej to auto ? ,,Subaru XV 1.6 z salonu wyciek oleju z silnika przebieg 28000 km , rdza na progu , poziom obsługi dyrekcji'' Prawdziwy tytuł tematu :Subaru XV 1.6 po gwarancji , z 2013r, wyszedł nowy model więc odgrzewamy starego kotleta. Edytowane 29 Kwietnia 2019 przez MichałXT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się