SkiiT Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 (edytowane) Witam czeka mnie wymiana tarcz w GieTeku i szperam szperam po różnych forach i stronach z odpowiedzią które tarcze wybrać czy : - Brembo Max ( nacinane ) - Zimmerman Sport ( nawiercane ) GieTek z 1998 roku , tarcza ma 277mm . Pytanie które wybrać , jestem za zestawem Zimmerman + klocki ATE . Może ktoś lata na podobnym zestawie i może się wyrazić swoją opinie na ten temat ... Jezdze z reguły jeżdzę agresywnie bo dzwięk " pssst " mnie uzależnił :)hehehe I na tor też nie mam daleko więc myślę już tak w przód , auto traktowane jako zabawka a nie do codziennej jazdy ... Edytowane 5 Czerwca 2017 przez SkiiT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Jak myślisz na poważnie o hamowaniu rozważ wymianę zacisków na 4 tłoczkowe z GT 99/00 lub WRX na traczy 295mm tarcze 277mm i zaciski 2 tłoczkowe z GT 94-98 można traktować bardziej jako spowalniacze niż hamulce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 eee, Szociu, spowalniacze to jednotoczek 266mm było już sporo tematów o klockach/tarczach. Ja pamietam że dobrze hamuje Ferodo DS na seryjnych tarczach ,ale strasznie piszczy. Z kolei pamietaj żę nawiercane tarcze łatwiej sie krzywią. Te Zimmermany średnio wypadały. W cywilnej jeździe ciężko uzyć zalet nawiercanej tarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polak821 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Jeżeli zależy Ci na dobrych hamulcach to kup gładkie tarcze renomowanej firmy i do tego dobry klocek np. Hawk HP+ które są rewelacyjne ale strasznie piszczą. A jeżeli chcesz żeby ładnie hamulce wyglądały to kup nawiercane i byle jakie klocki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Panowie dobrze radzą ... ale przy wymianie zacisków sprawdź czy CI felga wejdzie bo jak masz 16' to lipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 (edytowane) 5 godzin temu, llkuba napisał: Panowie dobrze radzą ... ale przy wymianie zacisków sprawdź czy CI felga wejdzie bo jak masz 16' to lipa Subarowe 4-tloczki wchodza bez problemu pod "standardowe" 16-calowe felgi. Zdaje sie, ze byly jakies amerykanskie wersje "szesnastek", ktore faktycznie moglyby stanowic problem - ale to w sumie chyba "orient". Sprawdzic warto, ale nie ma co od razu zakladac, ze jak 16" to lipa. Edytowane 6 Czerwca 2017 przez AMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Oczywiście zgadzam się z Tobą ale w razie W warto sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
takumifan Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Te 16 chyba nie podejdą na 4-tłoczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 15 godzin temu, takumifan napisał: Te 16 chyba nie podejdą na 4-tłoczek bo to są 15-stki, nie 16stki. i nie wejdą na 4tłoczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
takumifan Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 13 minut temu, diuk napisał: bo to są 15-stki, nie 16stki. i nie wejdą na 4tłoczek 15"????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 (edytowane) może mają błąd na stronie, zdaża się moim skromnym zdaniem to są te same felgi co tu: http://www.type-ra.com/impreza-my94-wrx-type-ra-specification/ a tu są opisane jako 15" Edytowane 7 Czerwca 2017 przez diuk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
takumifan Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 56 minut temu, diuk napisał: może mają błąd na stronie, zdaża się moim skromnym zdaniem to są te same felgi co tu: http://www.type-ra.com/impreza-my94-wrx-type-ra-specification/ a tu są opisane jako 15" To nie błąd. To są 2 różne modele felg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 Kup gładkie brembo i klocki ferrodo cis tam ale bez przesady . Ja tak zrobiłem w wrx ksie i bylo super w dorej cenie Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SkiiT Opublikowano 10 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 Ogółem jednak padnie na zestaw zimmermany sporty , d2500 klocki i swap hebla na cztero tloka z wrxa ogólnie temat do zamknięcia , dzięki wszystkim za info !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAAB2.3AERO Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 (edytowane) Przemyśl te Zimmermany sporty. Każdy znajomu który je miał nie był zadowolony bo się krzywiły i biły szybko. Ja u siebie testowałem ATM Mikody w cięższym aucie i byłem zadowolony. Jednego znajomego też namówiłem i też mu się dobrze spisują. Jedyny minus to taki że są głośne ale to przy każdej nawiercanej tarczy i nacinanej. Do tego miększy klocek i działało to naprawdę dobrze. W GT kluczem do sukcesu są przeglądy zacisków. Uważam że 4 tłoczek musi dobrze hamować tylko trzeba się przyłożyć do regeneracji zacisków + płyn nowy. Edytowane 10 Czerwca 2017 przez SAAB2.3AERO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatiKTP Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Dnia 7.06.2017 o 18:02, takumifan napisał: To nie błąd. To są 2 różne modele felg. Felgi z linka to 15". Takie same szły na Europe do wczesnych GieTków. Felgi ze zdjęcia to 16" z wczesnego STi. Jedne i drugie nie wchodzą na czterotłoczek. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się