Jump to content

Jakie tarcze Impreza GC8


SkiiT

Recommended Posts

Witam czeka mnie wymiana tarcz w GieTeku i szperam szperam po różnych forach i stronach z odpowiedzią które tarcze wybrać czy :

 

- Brembo Max ( nacinane ) 

- Zimmerman Sport ( nawiercane )

 

GieTek z 1998 roku , tarcza ma 277mm .

Pytanie które wybrać , jestem za zestawem Zimmerman + klocki ATE . 

Może ktoś lata na podobnym zestawie i może się wyrazić swoją opinie na ten temat ...

Jezdze z reguły jeżdzę agresywnie bo dzwięk " pssst " mnie uzależnił :)hehehe 

 

I na tor też nie mam daleko więc myślę już tak w przód , auto traktowane jako zabawka a nie do codziennej jazdy ...

Edited by SkiiT
Link to comment
Share on other sites

Jak myślisz  na poważnie o hamowaniu rozważ wymianę zacisków na 4 tłoczkowe z GT 99/00 lub WRX na traczy 295mm

 

tarcze 277mm i zaciski 2 tłoczkowe  z GT  94-98 można traktować bardziej jako spowalniacze niż hamulce.

 

 

Link to comment
Share on other sites

eee, Szociu, spowalniacze to jednotoczek 266mm ;)

 

było już sporo tematów o klockach/tarczach. Ja pamietam że dobrze hamuje Ferodo DS na seryjnych tarczach ,ale strasznie piszczy.

Z kolei pamietaj żę nawiercane tarcze łatwiej sie krzywią. Te Zimmermany średnio wypadały.

W cywilnej jeździe ciężko uzyć zalet nawiercanej tarczy.

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli zależy Ci na dobrych hamulcach to kup gładkie tarcze renomowanej firmy i do tego dobry klocek np. Hawk HP+ które są rewelacyjne ale strasznie piszczą. A jeżeli chcesz żeby ładnie hamulce wyglądały to kup nawiercane i byle jakie klocki...

Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, llkuba napisał:

Panowie dobrze radzą ... ale przy wymianie zacisków sprawdź czy CI felga wejdzie bo jak masz 16' to lipa

 

Subarowe 4-tloczki wchodza bez problemu pod "standardowe" 16-calowe felgi.

Zdaje sie, ze byly jakies amerykanskie wersje "szesnastek", ktore faktycznie moglyby stanowic problem - ale to w sumie chyba "orient".

Sprawdzic warto, ale nie ma co od razu zakladac, ze jak 16" to lipa.

Edited by AMI
Link to comment
Share on other sites

15 godzin temu, takumifan napisał:

Te 16 chyba nie podejdą na 4-tłoczek

my-95-sti-type-ra1.jpg

bo to są 15-stki, nie 16stki. i nie wejdą na 4tłoczek

Link to comment
Share on other sites

Kup gładkie brembo i klocki ferrodo cis tam ale bez przesady . Ja tak zrobiłem w wrx ksie i bylo super w dorej cenie

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Ogółem jednak padnie na zestaw zimmermany sporty , d2500 klocki i swap hebla na cztero tloka z wrxa ;) ogólnie temat do zamknięcia , dzięki wszystkim za info !!

Link to comment
Share on other sites

Przemyśl te Zimmermany sporty. Każdy znajomu który je miał nie był zadowolony bo się krzywiły i biły szybko.

Ja u siebie testowałem ATM Mikody w cięższym aucie i byłem zadowolony. Jednego znajomego też namówiłem i też mu się dobrze spisują. Jedyny minus to taki że są głośne ale to przy każdej nawiercanej tarczy i nacinanej. Do tego miększy klocek i działało to naprawdę dobrze.

W GT kluczem do sukcesu są przeglądy zacisków. Uważam że 4 tłoczek musi dobrze hamować tylko trzeba się przyłożyć do regeneracji zacisków + płyn nowy.

 

Edited by SAAB2.3AERO
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Dnia 7.06.2017 o 18:02, takumifan napisał:

 

 

To nie błąd. To są 2 różne modele felg. 

Felgi z linka to 15". Takie same szły na Europe do wczesnych GieTków.

Felgi ze zdjęcia to 16" z wczesnego STi. Jedne i drugie nie wchodzą na czterotłoczek.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...