Skocz do zawartości

wrx 2003 gwint + nowe felgi/dystanse


jukaa112

Rekomendowane odpowiedzi

Witam z góry napisze ze to moja 1 taka przeróbka w aucie: subaru impreza wrx 2003 i mam kilka ważnych pytań i prosiłbym o porady

 

Rozpiszę sprawy w punktach

 

1. Gwint - tak wiem bedzie sztywno, chce gwint po to by obniżyć auto i żeby było bardzo sztywne do tego felgi japan racing ale o tym niżej. Jaki gwint polecacie? Szukam gwintu do 3000zł widzialem też Polską firmę ISC, ile od nich taki gwint moze kosztować? Wersja gwintu? auto używane będzie b. rzadko bo jeżdżę nim raz na tydzie, więc pewnie jakaś wersja półtwarda czy jakie tam są, chodzi o to, że auto nie jest na codzień.

 

2. Felgi/dystanse - czy problemem jest kupienie felg z tzw. rantem? chce zeby felga była równo w błotnikiem i była blisko jego - auto ma wyglądać nisko i szeroko - bez bodykitów etc, czy jednak dystanse będą konieczne bo felga tyle cm na zewnątrz nie wyciągnie?

 

Ew prosze też o jakieś rady, i niech wypowiadają sie o osoby, które ogarniają temat :D pozdrawiam!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam z góry napisze ze to moja 1 taka przeróbka w aucie: subaru impreza wrx 2003 i mam kilka ważnych pytań i prosiłbym o porady

 

Rozpiszę sprawy w punktach

 

1. Gwint - tak wiem bedzie sztywno, chce gwint po to by obniżyć auto i żeby było bardzo sztywne do tego felgi japan racing ale o tym niżej. Jaki gwint polecacie? Szukam gwintu do 3000zł widzialem też Polską firmę ISC, ile od nich taki gwint moze kosztować? Wersja gwintu? auto używane będzie b. rzadko bo jeżdżę nim raz na tydzie, więc pewnie jakaś wersja półtwarda czy jakie tam są, chodzi o to, że auto nie jest na codzień.

 

2. Felgi/dystanse - czy problemem jest kupienie felg z tzw. rantem? chce zeby felga była równo w błotnikiem i była blisko jego - auto ma wyglądać nisko i szeroko - bez bodykitów etc, czy jednak dystanse będą konieczne bo felga tyle cm na zewnątrz nie wyciągnie?

 

Ew prosze też o jakieś rady, i niech wypowiadają sie o osoby, które ogarniają temat :D pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • aflinta zablokował(a) ten temat
  • 2 tygodnie później...

Witam jestem posiadaczem subaru wrx 2003r sedan

 

Jaki gwint polecacie? chciałbym do 3-3,5k zł

 

Jakie są ceny takich gwintów firmy isc? moze jakieś inne firmy i jakie są ich ceny?

 

Przeznaczenie auta? Ma ładnie stać i wyglądać (gleba+ felgi ale o to nie chodzi w tym temacie) tak wiec nie interesuje mnie zbytnio twardość amorów etc, gwint kupuje tylko zeby była gleba

 

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, jukaa112 napisał:

Przeznaczenie auta? Ma ładnie stać i wyglądać (gleba+ felgi ale o to nie chodzi w tym temacie) tak wiec nie interesuje mnie zbytnio twardość amorów etc, gwint kupuje tylko zeby była gleba

Jeżeli tylko taki cel, to kup najtańszy...

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, jukaa112 napisał:

Przeznaczenie auta? Ma ładnie stać i wyglądać (...), gwint kupuje tylko zeby była gleba

 

3 godziny temu, Simon WRC napisał:

Jeżeli tylko taki cel, to kup najtańszy...

 

albo niech kolega skróci seryjne sprężyny, tak będzie najtaniej ... a będzie stać i wyglądać, jak na gwincie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam D2 , jest mega komfortowy, i służy i do jazdy codziennej , i do stania na glebie jak trzeba :) 

Regulacja kątów wysokości i twardości. Nie jest to tylko moja opinia ale wszyscy którzy jechali moim sti powiedzieli jednoznacznie , co masz za zajebisty zawias? :D

Koszt około 4 tysięcy. Polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...