jukaa112 Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Witam z góry napisze ze to moja 1 taka przeróbka w aucie: subaru impreza wrx 2003 i mam kilka ważnych pytań i prosiłbym o porady Rozpiszę sprawy w punktach 1. Gwint - tak wiem bedzie sztywno, chce gwint po to by obniżyć auto i żeby było bardzo sztywne do tego felgi japan racing ale o tym niżej. Jaki gwint polecacie? Szukam gwintu do 3000zł widzialem też Polską firmę ISC, ile od nich taki gwint moze kosztować? Wersja gwintu? auto używane będzie b. rzadko bo jeżdżę nim raz na tydzie, więc pewnie jakaś wersja półtwarda czy jakie tam są, chodzi o to, że auto nie jest na codzień. 2. Felgi/dystanse - czy problemem jest kupienie felg z tzw. rantem? chce zeby felga była równo w błotnikiem i była blisko jego - auto ma wyglądać nisko i szeroko - bez bodykitów etc, czy jednak dystanse będą konieczne bo felga tyle cm na zewnątrz nie wyciągnie? Ew prosze też o jakieś rady, i niech wypowiadają sie o osoby, które ogarniają temat pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Po pierwsze: Po drugie nie ten dział. Po trzecie temat przerabiany na forum nie raz. Wystarczy poszukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jukaa112 Opublikowano 26 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Witam z góry napisze ze to moja 1 taka przeróbka w aucie: subaru impreza wrx 2003 i mam kilka ważnych pytań i prosiłbym o porady Rozpiszę sprawy w punktach 1. Gwint - tak wiem bedzie sztywno, chce gwint po to by obniżyć auto i żeby było bardzo sztywne do tego felgi japan racing ale o tym niżej. Jaki gwint polecacie? Szukam gwintu do 3000zł widzialem też Polską firmę ISC, ile od nich taki gwint moze kosztować? Wersja gwintu? auto używane będzie b. rzadko bo jeżdżę nim raz na tydzie, więc pewnie jakaś wersja półtwarda czy jakie tam są, chodzi o to, że auto nie jest na codzień. 2. Felgi/dystanse - czy problemem jest kupienie felg z tzw. rantem? chce zeby felga była równo w błotnikiem i była blisko jego - auto ma wyglądać nisko i szeroko - bez bodykitów etc, czy jednak dystanse będą konieczne bo felga tyle cm na zewnątrz nie wyciągnie? Ew prosze też o jakieś rady, i niech wypowiadają sie o osoby, które ogarniają temat pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jukaa112 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Witam jestem posiadaczem subaru wrx 2003r sedan Jaki gwint polecacie? chciałbym do 3-3,5k zł Jakie są ceny takich gwintów firmy isc? moze jakieś inne firmy i jakie są ich ceny? Przeznaczenie auta? Ma ładnie stać i wyglądać (gleba+ felgi ale o to nie chodzi w tym temacie) tak wiec nie interesuje mnie zbytnio twardość amorów etc, gwint kupuje tylko zeby była gleba Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 5 godzin temu, jukaa112 napisał: Przeznaczenie auta? Ma ładnie stać i wyglądać (gleba+ felgi ale o to nie chodzi w tym temacie) tak wiec nie interesuje mnie zbytnio twardość amorów etc, gwint kupuje tylko zeby była gleba Jeżeli tylko taki cel, to kup najtańszy... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 9 godzin temu, jukaa112 napisał: Przeznaczenie auta? Ma ładnie stać i wyglądać (...), gwint kupuje tylko zeby była gleba 3 godziny temu, Simon WRC napisał: Jeżeli tylko taki cel, to kup najtańszy... albo niech kolega skróci seryjne sprężyny, tak będzie najtaniej ... a będzie stać i wyglądać, jak na gwincie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 9 godzin temu, jukaa112 napisał: Jaki gwint polecacie? chciałbym do 3-3,5k zł Zaden. A juz na pewno nie w tej cenie i nie do jazdy codziennej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Po co skracać, są na to jeszcze lepsze i tańsze sposoby 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Polecam D2 , jest mega komfortowy, i służy i do jazdy codziennej , i do stania na glebie jak trzeba Regulacja kątów wysokości i twardości. Nie jest to tylko moja opinia ale wszyscy którzy jechali moim sti powiedzieli jednoznacznie , co masz za zajebisty zawias? Koszt około 4 tysięcy. Polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jukaa112 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Jeśli chodzi o d2 to koszt jest okolo 3,5k i właśnie nad nim myślałem, a firma ISC jak się ceni? bo nie moge znaleźć ich cennika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się