Skocz do zawartości

Outback 2005 BL/BP - problemy z systemem hamulcowym


schadok

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych forumowiczów. 

 

Około 6 miesięcy temu wymieniłem wszystkie tarcze, klocki i lewy (przód) zacisk hamulcowy wszystko starannie przeprowadzone metodą garażową.

System odpowietrzyłem używając zestawu do odpowietrzania pod ciśnieniem w kolejności podanej przez subaru, płynu hamulcowego (taki jak podaje książka serwisowa) użyłem w większej ilości, żeby mieć pewność, że nie zostanie w systemie ani jeden bąbelek powietrza.

Problemem jest grzanie się przednich kół raz lewa raz prawa strona felgi gorące po przejechaniu 30-40 minut po mieście dym :(

Czy to grzanie wskazuje na to, że system jest zapowietrzony?

Czy ten typ auta muszę odpowietrzać w serwisie z podglądem do komputera pokładowego?

Z góry dziękuje serdecznie za pomoc.

Pozdrawiam.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, schadok napisał:

Czy to grzanie wskazuje na to, że system jest zapowietrzony?

Czy ten typ auta muszę odpowietrzać w serwisie z podglądem do komputera pokładowego?

Przy zapowietrzeniu nie ma takich objawów. Na moje oko to pewnie tłoczki w tych zaciskach się blokują, klocek nie odpuszcza od tarczy i stąd to przegrzewanie się i dym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewa strona jak pisałem ma nowy zacisk, prawy cylinderek wycofany specjalnym ustrojstwem, rozbierałem i składałem juz z 2 razy

potem test i na jakiś czas pomaga koła lekko cieple ale po jakimś czasie 4-6 tyg. dym.

Czym ruszyć te tłoczki? wycisnąć i wycofać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dziękuję za porady, rozebrałem i przesmarowałem przy klockach pastą ceramiczna i jak do tej pory koła lekko ciepłe i chyba po problemie.

Tak po problemie jednym ale jest następny nie chce zakładać nowego tematu więc zapytam w tym.

Pękła osłona przegubu od strony napędu lewy przód.

Czy ktoś z Was używał uniwersalnych osłon tych do klejenia?  http://www.hippored.com/?p=560 

Jaki wymiar ma oryginalna osłona chodzi o średnicę i wysokość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, schadok napisał:

Dziękuję za porady, rozebrałem i przesmarowałem przy klockach pastą ceramiczna i jak do tej pory koła lekko ciepłe i chyba po problemie.

Tak po problemie jednym ale jest następny nie chce zakładać nowego tematu więc zapytam w tym.

Pękła osłona przegubu od strony napędu lewy przód.

Czy ktoś z Was używał uniwersalnych osłon tych do klejenia?  http://www.hippored.com/?p=560 

Jaki wymiar ma oryginalna osłona chodzi o średnicę i wysokość.

Nie wyrzucaj pieniędzy w błoto. Kup zestaw 28397AG000 (2x opaska zaciskowa +smar +osłona +zabezpieczający pierścień segera na półoś ) za ~25$ lub samą osłonę 28323AG000 za 12$. Nie miałem potrzeby pytać o ceny w ASO, ale nie wydaje mi się, by zbyt odbiegały od kwoty 120-130zł za komplet lub 50-60zł za manszetę. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...