Jump to content

Pompa wspomagania czy magiel?


Recommended Posts

Pacjent: 2006 Impreza GD 2.0 R Hawk 118 Kw 173 000 na liczniku.

Problem: Wyjąca pompa

 

Opis dotychczasowych działań: Moja pompa mocno wyła i kierownica zaczynała haczyć przy manewrach na parkingu. Wymieniłem na używkę (podobno po regeneracji - ale wiadomo jak to jest na rynku wtórnym) ale było jeszcze gorzej.

Wyła, obciążała silnik, ogólna tragedia.  Kupiłem drugą używkę z pewnego źródła (podobno) i po wymianie, odpowietrzeniu, jeździe próbnej wycie w miarę ustało (pozostało tylko lekkie miałczenie przy manewrach).

Na drugi dzień rano przy zimnym silniku zaczęła ponownie wyć jak szalona. 

Pytania: Co może powodować, że na zimnym znowu wyje? Czy powinienem kilka dni pojeździć, aż samoczynnie się odpowietrzy, czy jednak jeden dzień przejazdówki wystarczył na prawidłowe odpowietrzenie? Czy wycie może być w takim razie spowodowane czymś innym w układzie, np. maglownicą, lub nieszczelnością lub zapchaniem czegokolwiek po drodze (w górnych partiach układ wzrokowo szczelny - brak zapoceń).

PS. Maglownica sucha. Z zewnątrz nie widać śladów uszkodzeń.

 



 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...