Jump to content
blasterpl

WRX 01r nie schodzi z obrotow....

Recommended Posts

WRX 01r nie schodzi z obrotów przy zmianie biegów a nawet potrafi wejść na większe , na postoju śmierdzi w kabinie jak by paliwem ( ale nie taka "żywą" benzyna jak przy nieszczelnych wężykach paliwowych). Wyczyszczona przepustnica i krokowy , nowa uszczelka pod przepustnica.Wszystko wskazuje na jakąś nieszczelność , gdzie są najbardziej "podejrzane politycznie" miejsca . Sprawdzałem dolot na tyle na ile da się bez rozbieranie i nic nie znalazłem :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety - tutaj pozostaje szklana kula :)

Trzeba szukac i przegladac - upierdliwe, ale co poradzic...

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, blasterpl napisał:

schodzi z obrotów przy zmianie biegów a nawet potrafi wejść na większe

Mialem podobnie ale nie w subaru w hondzie. Po wyscigu i ciezkim bucie nagle wywalilo mi czeka i obroty nie schodzily ponizej 2.5 tys. a wakbinie jak na polu naftowym.

 

z tym ze wkrecal sie wyzej, myslalem ze to wina walko vtec... objezdzilem wszytko i nikt nie mogl pomoc. Jeden kumaty chlopak przyjechal z bardzo dobrym kompem do diagnostyki wlasnie type r okazalo sie ze przewod doslownie przewod pradowy przyprzepustnicy byl powodem calego zamieszania, byl urwany.

Nie wiem jak to jest u Ciebie ale warto tez zaczac od pozadnej diagnostyki.

Edited by darecki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzis wymieniłem rurę dolotowa do turbiny , sprawdziłem wszystkie rurki na niej i kolektorze dolotowym , wykasowałem ECU i dalej to samo :angry: . Skończyły mi się pomysły.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A linke gazu sprawdziłeś? Czasamj najprostrze rzeczy są przyczyną problemów . U mnie tak było. Sprawdził bym tez zawór dv lub bov. Posiadasz lpg?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Linka gazu sprawdzona , mam LPG (na PB i LPG zachowuje się tak samo) , dziś przejrzę zawór upustowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To odlacz gaz, zapewne tam jest problem ,już to przerabiałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co rozumiesz przez "odłącz gaz" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlacz wtryski i zaslep je przewodem . 2 przewody, jeden przewód na lewą strone drugi na prawą. Chyba że znajdziesz inny patent na odlaczenie . Zapewne mieszalnik nawalił . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rura dolotowa do turbo wymieniona , zawór upustowy przeczyszczony , nadal bez zmian :angry: . Dzis zauważyłem ze auto nieco słabiej jedzie , powyżej 4tys zaczyna jakby nieznacznie nierówno pracować . Ciśnienie doładowania idzie jak wcześniej na 1.1 (dlubniete ECU) ale nie jedzie jak wcześniej. Kodów żadnych nie ma , po za 0340 który pojawia się odkąd mam to auto  sporadycznie przy mocniejszym depnięciu .

Edited by blasterpl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lpg odłączyłeś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wtryski LPG są sprawne (niedawno wymieniane) wiec osobiście nie widzę powodu aby je odłączać , no chyba ze jest jakaś nieszczelność pomiędzy wtryskiem a kolektorem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może poprostu zakręć gaz przy butli LPG i przejedź się.

Może faktycznie problem leży w instalacji i silnik pracuje na podwójnym paliwie? Czasami tak się dzieje niestety.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nic nieda,na próbę  trzeba odłączyć  wtryski od kolektora,roboty mało .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polecam sprawdzić dokładnie szczelność kolektora dolotowego, najłatwiej delikatnie psikać czymś palnym jak zmywacz do hamulców po wszystkich połączeniach przy dolocie. Problemem może być nawet rozszczelnione serwo od hamulca. Z odłączeniem instalacji LPG nie bardzo rozumiem dlaczego miarodajny efekt da tylko odłączenie wtrysków od kolektora?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dalej nie mogę sobie poradzić , zauważyłem , ze od ok. 5000 obr. silnik zaczyna szarpać i przestaje zupełnie się w kręcąc wyżej (po dojściu do 5 tys praktycznie się dalej nie rozkręca , gdybym dalej trzymał gaz w podłodze to na pewno nie dociągnie do czerwonego pola).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...