Skocz do zawartości

Obniżenie fotela / pozycji kierowcy Impreza GC


longer_xd

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, jako że jestem tutaj nowy na wstępie witam wszystkich fanów marki Subaru ;)

 

Od zawsze marzyłem by posiąść własną Imprezę GC (na początek wolnossącą), ostatnio nawet siedziałem w jednej i pojawił się problem. Jestem nadzwyczaj wysokim kierowcą (2m) i miałem problem by zająć jakąkolwiek sensowną pozycję do jazdy.. Autko miało regulację kierownicy i fotele (kubły) od wersji gt na zwykłych szynach, brak regulacji wysokości fotela kierowcy. Jestem szczupłym kolesiem i po odsunięciu fotelu maksymalnie do tyłu byłoby dobrze, gdyby nie wysokość fotela. I stąd moje pytanie: co realnie dałoby się z tym zrobić i na ile cm byłaby szansa zejść w dół?

 

Czytałem na forum, że montaż szyn od gt obniżyłaby nieco fotel, ale zaledwie o ok. 2 cm więc to i tak mało dla mnie. Wymiana i montaż drogich foteli też nie wchodzi w grę ze względu na ograniczony budżet. Nie siedziałem w fabrycznych fotelach z regulacją wysokości, ale obawiam się, że te też mogą być za wysokie - w końcu kubełki od gt i tak wydają się być osadzone dosyć nisko. Może jest sposób by przy nieskomplikowanej ingerencji mechanicznej obniżyć mocowanie szyn lub samego fotela?

 

Bardzo proszę forumowiczów o poradę, pomoc w nabraniu rozeznania w temacie. A może z moim wzrostem lepiej odpuścić sobie temat Subaru, bo nigdy odpowiedniej pozycji nie osiągnę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki PatiKTP za konkretną odpowiedź, takiej oczekiwałem.

 

A może ktoś powiedzieć który fotel zejdzie niżej na oryginalnych szynach: zwykły z regulacją wysokości czy kubełek od GT, który nie ma tej regulacji?

Chodzi mi o Imprezę GC, chociaż w GD pewnie będzie podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach