Kario Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Witam. Mam problem z korozja w OBK 2011 rok. Wersja EU (kupiona w Polsce). Przebieg 60tys. Rdzewieją wszystkie 4 wnęki drzwi w dolnej czesci w miejscu gdzie dotykają ich uszczelki drzwi. Samochód jest bezwypadkowy a w tych miejscach nie ma żadnych uszkodzeń mechanicznych lakieru. Teraz moje pytania: 1. Czy ktoś się z czymś takim spotkał w subaru / OBK? 2. Czy ktoś mogły np zmierzyć grubość lakieru w tych miejscach u siebie w aucie? 3. Czy ktoś wie, czy subaru maja ocynk w tym miejscu? 4. Dochodził się ktoś z subaru gwarancji na perforacje? Chociaż nie wiem czy to perforacja. 5. Jak to najlepiej zabezpieczyć? Z góry dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Wrzuć może jakieś zdjęcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 12 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Tak to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maras07 Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Na pierwszy rzut oka po prostu uszkodzenia mechaniczne n.p przy wsiadaniu + rzadkie czyszczenie tych elementów, szczególnie w zasoloną zimę i taki efekt może być, ale to tylko moja teoria na szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 13 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Tak jak już pisałem, brak uszkodzenia mechanicznego co zresztą bardzo wyraźnie widać na zdjęciach. Zresztą gdyby to było uszkodzenie mechaniczne to przecież korozja byłby w jednym miejscu a nie na wszystkich czterech elementach w rożnych miejscach tych elementów. Jest oczywiste, ze auto zostało złe zabezpieczone przeciwkorozyjnie, ale chce się tutaj tez dowiedzieć, czy to jest przypadłość modelu czy tego egzemplarza. Wskazuje też na to fakt, iż korozji nie zauważyłem w innych miejscach. Ilość korozji nie jest tez większa przy drzwiach, które były częściej używane. Oczywiście drzwi służą do wsiadania do auta i ich używanie nie jest jest usprawiedliwieniem dla korozji. Chce jeszcze powiedzieć, ze to jest moje trzecie subaru i każde było traktowane tak samo, jeśli chodzi o np mycie i nigdy w tych autach jak i innych podobnego problemu nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 16 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 I wszystko jest jasne. Auto nie posiada ocynku. W miejscu gdzie jest korozja lakier ma grubość jedynie 31-33 (np. auris mojej żony w podobnym miejscu ma 75). Brak ocynku + super cienki lakier i jest korozja. Teraz pytanie czy subaru stosuje w autach ocynk i jaka jest grubość lakieru w innych autach subaru w tym miejscu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Dnia 12.05.2017 o 19:55, Kario napisał: Witam. Mam problem z korozja w OBK 2011 rok. Wersja EU (kupiona w Polsce). Przebieg 60tys. Rdzewieją wszystkie 4 wnęki drzwi w dolnej czesci w miejscu gdzie dotykają ich uszczelki drzwi. Samochód jest bezwypadkowy a w tych miejscach nie ma żadnych uszkodzeń mechanicznych lakieru. Teraz moje pytania: 1. Czy ktoś się z czymś takim spotkał w subaru / OBK? 2. Czy ktoś mogły np zmierzyć grubość lakieru w tych miejscach u siebie w aucie? 3. Czy ktoś wie, czy subaru maja ocynk w tym miejscu? 4. Dochodził się ktoś z subaru gwarancji na perforacje? Chociaż nie wiem czy to perforacja. 5. Jak to najlepiej zabezpieczyć? Z góry dziękuję za pomoc. Widzę, że nic się nie zmieniło. w modelu MY99 też gniły progi. W tych z 1999r rdzewiała jeszcze maska silnika przy zawiasach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się