Skocz do zawartości

Outback 2011 wersja EU korozja


Kario

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z korozja w OBK 2011 rok. Wersja EU (kupiona w Polsce). Przebieg 60tys. Rdzewieją wszystkie 4 wnęki drzwi w dolnej czesci w miejscu gdzie dotykają ich uszczelki drzwi. Samochód jest bezwypadkowy a w tych miejscach nie ma żadnych uszkodzeń mechanicznych lakieru. Teraz moje pytania:

1. Czy ktoś się z czymś takim spotkał w subaru / OBK?

2. Czy ktoś mogły np zmierzyć grubość lakieru w tych miejscach u siebie w aucie?

3. Czy ktoś wie, czy subaru maja ocynk w tym miejscu?

4. Dochodził się ktoś z subaru gwarancji na perforacje? Chociaż nie wiem czy to perforacja.

5. Jak to najlepiej zabezpieczyć?

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak już pisałem, brak uszkodzenia mechanicznego co zresztą  bardzo wyraźnie widać na zdjęciach. Zresztą gdyby to było uszkodzenie mechaniczne to przecież korozja byłby w jednym miejscu a nie na wszystkich czterech elementach w rożnych miejscach tych elementów. Jest oczywiste, ze auto zostało złe zabezpieczone przeciwkorozyjnie, ale chce się tutaj tez dowiedzieć, czy to jest przypadłość modelu czy tego egzemplarza. Wskazuje też na to fakt, iż korozji nie zauważyłem w innych miejscach. Ilość korozji nie jest tez większa przy drzwiach, które były częściej używane. Oczywiście drzwi służą do wsiadania do auta i ich używanie nie jest jest usprawiedliwieniem dla korozji.

Chce jeszcze powiedzieć, ze to jest moje trzecie subaru i każde było traktowane tak samo, jeśli chodzi o np mycie i nigdy w tych autach jak i innych podobnego problemu nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I wszystko jest jasne. Auto nie posiada ocynku. W miejscu gdzie jest korozja lakier ma grubość jedynie 31-33 (np. auris mojej żony w podobnym miejscu ma 75). Brak ocynku + super cienki lakier i jest korozja.

Teraz pytanie czy subaru stosuje w autach ocynk i jaka jest grubość lakieru w innych autach subaru w tym miejscu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.05.2017 o 19:55, Kario napisał:

Witam. Mam problem z korozja w OBK 2011 rok. Wersja EU (kupiona w Polsce). Przebieg 60tys. Rdzewieją wszystkie 4 wnęki drzwi w dolnej czesci w miejscu gdzie dotykają ich uszczelki drzwi. Samochód jest bezwypadkowy a w tych miejscach nie ma żadnych uszkodzeń mechanicznych lakieru. Teraz moje pytania:

1. Czy ktoś się z czymś takim spotkał w subaru / OBK?

2. Czy ktoś mogły np zmierzyć grubość lakieru w tych miejscach u siebie w aucie?

3. Czy ktoś wie, czy subaru maja ocynk w tym miejscu?

4. Dochodził się ktoś z subaru gwarancji na perforacje? Chociaż nie wiem czy to perforacja.

5. Jak to najlepiej zabezpieczyć?

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Widzę, że nic się nie zmieniło. w modelu MY99 też gniły progi.

W tych z 1999r rdzewiała jeszcze maska silnika przy zawiasach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...