Skocz do zawartości

legacy III


DonRadosław

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zacne grono forumowiczów... zamierzam zakupić legacy III, to moje pierwsze subaru i jestem zielony w temacie wiec prosił bym o jakieś wskazówki na co zwrócić szczególna uwagę  podczas zakupu... dodam ze chce kupić 2 litrowy wolno ssący... i od razu chciałbym zapytać , bo różnie podają w necie ile to ma koni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moc tego silnika to 125KM , zwróć uwagę na stan dwumasy (szarpanie przy ruszaniu, duży,wyczuwalny  luz podczas dodawania i odejmowania gazu podczas jazdy, po dłuższej jeździe pojeździj w kółko na parkingu aby sprawdzić napęd (nie powinny występować żadne stuki , trzęsienia karoserii), reszta jak w każdym aucie. Auto ogólnie bardzo trwałe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wbrew obiegowej opinii bardzo prosty samochód w budowie i naprawie. Silnik 2.0 to bardzo dobra jednostka jedna z lepszych jeśli chodzi o trwałość. Zwróć uwagę na stan tylnych nadkoli i belki tylnego zawieszenia lubi trochę korodować w tych miejscach. Sprawdź koniecznie stan wiskozy i dwumasy, chyba że szukasz AT to po problemie:D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, DonRadosław napisał:

na co zwrócić szczególna uwagę  podczas zakupu...