areksail Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Witajcie, noszę się z zamiarem kupna outback-a 2010r 3.6H6. z 190tys km. Proszę napiszcie czy warto i na co zwrócić uwagę? Ewentualnie jaką LPG wstawić i jaki byłby koszt LPG do tego samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Ogólnie - oczywiście warto, inaczej bym takim nie jeździł Wrzuć jakieś foto albo link do ogłoszenia, to może ktoś coś poradzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek Plichta Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Stawiam, że mowa o tym:https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-outback-3-6r-excellence-salon-polska-ID6yPldb.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Ile jeszcze takich samych tematów założysz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areksail Opublikowano 9 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Tak, dokladnie ten https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-outback-3-6r-excellence-salon-polska-ID6yPldb.html Ktos cos, jakies uwagi? Jezdzisz moze z lpg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qra_633 Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 A 3.6 występowały z bezstopniówką, bo ja myślałem że to ostatni "bezpieczny" wariant z 5EAT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 CVT jest dopiero od obecnego modelu, tam jest pomyłka w opisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 4 godziny temu, GREGG napisał: CVT jest dopiero od obecnego modelu, jak to? sam jeździłem z tego rocznika z cvt choć w 2,5... LPG za 3 tysiące u kumatego gazownika i fura lata jak trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek Plichta Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Z tego co czytałem 2.5 miało CVT a 3.6 zwykły automat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Tak 2,5 miały CVT, a 3,6 5EAT. Podobno ta druga lepiej znosi większą moc (a przynajmniej tak było w tamtych czasach). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Czyli dobrze napisałem - 3,6 miał zawsze zwykły automat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
338LM Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Witam. Posiadam outbacka 3.6r z 2012r, i jezdzi mi sie swietnie. Srednie spalanie z 1200km tylko po miescie to 13.6l. Auto zbiera sie od samego dolu, spokojnie mozna jedzic dynamicznie kręcąc obroty do 2500. Automat dziala spoko, jedyne co to jest dosc duże opuźnienie przy zmianie biegow manetkami, tj ok sekunde. Poza tym naprawde lubie to auto i cieszy mi sie micha jak tylko do niego wsiadam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 A w silniku 3.6 z założonym gazem też trzeba regulować luzy zaworowe jak w 3.0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 Odgrzewam kotleta aby się upewnić: czy problemy z paliwem czy też wskaźnikiem (tzn. unieruchomienie auta przy mniejszej ilości paliwa) zostały w końcu rozwiązane wraz z aktualizacją oprogramowania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 Jakie problemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 6 godzin temu, GREGG napisał: Jakie problemy? Wydawało mi się, że ze 2-3 osoby wspominały o poniższym Are teraz tylko jedną znalazłem. Jakiś przewrażliwiony jestem przez to forum :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 U mnie nigdy takiego problemu nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 To bardzo dobrze, pewnie jakiś incydentalny przypadek. Możecie zrobić krótkie podsumowanie z posiadania Waszych 3.6 ? Wystarczy ile km zrobiliście i parę słów o ewentualnych awariach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 1 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2017 Ma ktoś może porównanie 3.0 do 3.6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 1 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2017 Godzinę temu, Oczkoo15 napisał: Ma ktoś może porównanie 3.0 do 3.6? Tak ogólnie ? Z tego co na forum czytałem to w 3.6: + lepsza jakość wnętrza (co nie oznacza premium) + trochę niższe zużycie paliwa + łatwiejszy do serwisowania - slink nie tak trwały jak 3.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 1 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2017 3 godziny temu, RoadRunner napisał: - slink nie tak trwały jak 3.0 A konkretnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 1 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2017 15 minut temu, GREGG napisał: A konkretnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 1 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2017 A to się nie spodziewałem, że 3.6 będzie mniej trwały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 1 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2017 Jak i w 3,6 coś się może dziać, to już nie wiem, co w subaru można bezpiecznie kupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się