Skocz do zawartości

Dylemat z końcówką wydechu


FAZA666

Rekomendowane odpowiedzi

Ale słyszałem, że u Pana Kopera SS są lepiej wykonane

 

No widzisz? Jak chcesz, to potrafisz... :mrgreen:

 

Mnie interesowal fabryczny wydech ktory daje odczuwalną zmiane mocy i jednocześnie umozliwia dluższa podroż z żona i dziećmi.Przerabialem prawie wszystkie zestawy i niestety do normalnego użytkowania zostal tylko SS.Opowieści "importerow" wydechow z US i Australii o ich świetnym wykonaniu (spawy) slyszalem dośc dawno i zawsze mnie rozśmieszaly bo po tygodniu użytkowania każdy wydech wygląda podobnie (spawy też).

Jeżeli sprzedawca reklamuje swoj wyrob poprzez krytykę konkurencji to daleko nie zajedzie bo co będzie jak mu dostarcze po 1000zl wydechy SS :?: Powie że nie bedzie sprzedawal bo maja spawy nieladne :mrgreen: Nie! Będzie opowiadal bajke że np amerykańskie wydechy mają blachę za cienka i szybciej rdzewieja :mrgreen:

Mnie jest wszystko jedno co zalożyles bo sam tylny tlumik nic poza dzwiekiem nie daje a ja samych tlumikow nie sprzedaję ale jestes zadowolony i to najwazniejsze :mrgreen:

Pozdr.AK

ps.za pare dni nowy model SS a w/w żona i dzieci to klienta nie moja :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Powiem tak, tam gdzie zakupiłem ten wydech handlują również SS. Ba, Osoba ta ma kompletny wydech SS w swoim samochodzie, ale mówi to co mówi i widziałem te wydechy i jest jak jest.

 

A co do głośności Helixa jest bardzo przyjemnie. Co tydzień pokonuje trasę Kraków-Częstochowa i również zależało mi na nieprzesadzonym dźwięku. I naprawde jest wszystko ok, w Toyocie było w środku głośniej, tzn. konwersacja czy słuchanie CB bylo dosyć problematyczne, w Wrx z wydechem Helix nie ma problemu :grin:

 

A co do sprzedawcy nie tyle krytykował SS, po prostu sposób wykonania jest słabszy(tylko w tym), nie dźwięk, nie zmiany mocy itp. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 cale do wyscigow chyba

 

No właśnie ten mój również ma 3 cale, to dobrze, źle, normalnie? :roll:

 

Bez znaczenia dla Ciebie.Może miec znaczenie przy przerabianych silnikach ale to musi byc kompletny uklad wydechowy.Może ktos znajacy to zagadnienie zabierze glos.

Pozdr.AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość intertuning
Ale słyszałem, że u Pana Kopera SS są lepiej wykonane

 

No widzisz? Jak chcesz, to potrafisz... :mrgreen:

 

Mnie interesowal fabryczny wydech ktory daje odczuwalną zmiane mocy i jednocześnie umozliwia dluższa podroż z żona i dziećmi.Przerabialem prawie wszystkie zestawy i niestety do normalnego użytkowania zostal tylko SS.Opowieści "importerow" wydechow z US i Australii o ich świetnym wykonaniu (spawy) slyszalem dośc dawno i zawsze mnie rozśmieszaly bo po tygodniu użytkowania każdy wydech wygląda podobnie (spawy też).

Jeżeli sprzedawca reklamuje swoj wyrob poprzez krytykę konkurencji to daleko nie zajedzie bo co będzie jak mu dostarcze po 1000zl wydechy SS :?: Powie że nie bedzie sprzedawal bo maja spawy nieladne :mrgreen: Nie! Będzie opowiadal bajke że np amerykańskie wydechy mają blachę za cienka i szybciej rdzewieja :mrgreen:

Mnie jest wszystko jedno co zalożyles bo sam tylny tlumik nic poza dzwiekiem nie daje a ja samych tlumikow nie sprzedaję ale jestes zadowolony i to najwazniejsze :mrgreen:

Pozdr.AK

ps.za pare dni nowy model SS a w/w żona i dzieci to klienta nie moja :lol:

 

Witam

 

Poniewaz to ja jestem tym promujacym "amerykanskie wydechy" sprzedawca i czytam sobie te wszystkie posty chciałbym zakonczyc niepotrzebne dyskusje.

 

Zacznijmy od tego ze nie krytykuje konkurencji ,w tym przypadku SS poniewaz byloby to nie stosowne z mojej strony a to dlatego ze handluje rowniez tymi wydechami i bardzo je sobie cenie.Ale prawda jest taka ze jakosc wykonanaia SS pozostawia wiele do zyczenia

pod wzgledem wykonania i wiem co pisze (sam mam w jednym z aut SS :wink: ) i zaufaj mi

ze po tygodniu a nawet po roku ta roznice widac :cool:

 

Wiem rowniez ze wydech oglada sie dwa razy w zyciu (przy zakupie i przy sprzedazy :mrgreen: ) ale jak mozna miec ladniejszy to czemu nie...

 

Co do przyrostow mocy tez sie nie zgadzam z twoja opinia, poniewaz w przypadku turbodoładowanego silnika otwarcie wydechu w tym przypadku 3 cale od kata w tył ma znaczenie jesli chodzi o przyrosty mocy a i jest juz dobrym poczatkiem przyszłych modów.

 

I na koniec chce tylko powiedziec ze nie naleze do tzw. sprzedawcow giełdowych badz opowiadaczy bajek (wcisnac komus cos na czym jest dobre bicie) mnie zalezy na tym zeby klient był zadowolony z tego co kupił :lol: moze w obecnych czasach ciezko w to uwierzyc ale tak jest.

 

Podsumowujac calosc sprawa ma sie tak ze SS jest ok!(w przypadku wiekszosci aut eropejskich to jedyny na rynku producent układow wydechowych ktore naprawde daja rade :twisted: )

Ale porownanie SS do np.DC sports , HKS czy Helix ma sie nijak!

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje doswiadczenie wskazuje że co bys nie zrobil za katem czy to 2.5 czy 3 cale to efekty sa wylacznie dzwiękowe co przy braku pomiarow latwo uznac za zwiekszenie mocy.Ale to tylko moja prywatna opinia oparta na wieloletnich moich doswiadczeniach z silnikami Turbo w samochodach Subaru. Dlatego wlasnie sprzedaje wylącznie kompletne (3 części z kat.) wydechy bo jedynie to daje odczuwalne zwiększenie mocy a glownie momentu.Do tego dochodzi dosc przyzwoite wytlumienie (SS)Jeżeli chodzi o wykonanie (spawy) itd to nigdy nie zwracalem na to wiekszej uwagi ale tu mozesz miec racje bo w sklepie moze to miec znaczenie.

Pozdr.AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Ale słyszałem, że u Pana Kopera SS są lepiej wykonane

 

No widzisz? Jak chcesz, to potrafisz... :mrgreen:

 

Mnie interesowal fabryczny wydech ktory daje odczuwalną zmiane mocy i jednocześnie umozliwia dluższa podroż z żona i dziećmi.Przerabialem prawie wszystkie zestawy i niestety do normalnego użytkowania zostal tylko SS.Opowieści "importerow" wydechow z US i Australii o ich świetnym wykonaniu (spawy) slyszalem dośc dawno i zawsze mnie rozśmieszaly bo po tygodniu użytkowania każdy wydech wygląda podobnie (spawy też).

Jeżeli sprzedawca reklamuje swoj wyrob poprzez krytykę konkurencji to daleko nie zajedzie bo co będzie jak mu dostarcze po 1000zl wydechy SS :?: Powie że nie bedzie sprzedawal bo maja spawy nieladne :mrgreen: Nie! Będzie opowiadal bajke że np amerykańskie wydechy mają blachę za cienka i szybciej rdzewieja :mrgreen:

Mnie jest wszystko jedno co zalożyles bo sam tylny tlumik nic poza dzwiekiem nie daje a ja samych tlumikow nie sprzedaję ale jestes zadowolony i to najwazniejsze :mrgreen:

Pozdr.AK

ps.za pare dni nowy model SS a w/w żona i dzieci to klienta nie moja :lol:

jeśli mogę...

Po pierwsze, mam w dupie czy wydech jest ładny, ma ładne spawy itd. Interesuje mnie poprawa dynamiki samochodu, następnie dźwięk. Reszta nie ma znaczenia, nie będę się masturbował pod autem :mrgreen:

Po drugie, po wymianie wydechu na SS w pewnym salonie przy Krakowskiej :mrgreen: wyjechałem na kilka dni z rodzinką w góry. Bałem się, że pomimo iż ten wydech jest chyba najcichszy z dostępnych (mnie się bardzo podoba) to dla rodzinki będzie za głośny na dłuższą metę. Już miałem wizję że daję na forum ogłoszenie "sprzedam wydech SS, używany przez 8 dni" No i co :?: Nic, syn zachwycony (było do przewidzenia) a żonka powiedziała że ok, może być, nawet jej się podoba. Ponieważ lubi jednak pomęczyć to dodała, że jak tak jechałem z góry na serpentynach, bez gazu, hamując silnikiem to było głośno. I tu muszę jej przyznać (niestety) rację - w zakresie ok 3 tys obrotów jest głośno, na szczęście na normalnej trasie obroty są wyższe i jest naprawdę ok.

Rozumiem że są ludzie którzy lubią jak jest taki ryk, że najlepiej jeździć w nausznikach. Ale po pierwsze ja do nich nie należę, po drugie forester z takim wyjącym wydechem jak na devil byłby troszkę "dziwny" SS wydaje mi się najlepszym rozwiązaniem, tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprawa dynamiki samochodu

 

Te wydechy to są przelotówki także jeśli chodzi o parametry to chyba będzie podobnie, kwestia średnicy.

 

Co do mojego wydechu w środku jest naprawdę cicho. Na trasie go słychać, ale jest naprawde ok, tzn. jest włączone CB, radio na kasety :mrgreen: , moge rozmawiać z osobą z boku :lol:

 

W toyocie było cięzko to wszystko pogodzić :???:

 

Natomiast dodatkowo mam jeszcze takie coś-nie pamiętam jak się to fachowo nazywa :roll: :oops: (zdjęcia są powyżej-te dotyczące spawów :cool: ) że wkładam te rurke do wydechu i wycisza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos z Forum przerabial temat WRX z koncowka H&S i w pozniejszym czasie dolozenie center pipe rowniez H&S? Obecnie rozwazam ten temat, pytanie tylko co zyskam dzieki temu poza niby 18KM jak podaje strona Shodana. Czy bedzie duzo glosniej w srodku (no i na zewnatrz?). W serwisie mowia mi ze bedzie glosno na trasie i swidrujaco (czego nie chce) po dolozeniu center pipe.

 

Kto wie jaka jest roznica w decybelach w srodku po dolozeniu center pipe H&S?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...