maxiur1999 Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 witam,autko przed 3000rpm przy muskaniu gazu w pewnym momencie od 2100rpm zaczyna sie dlawic,po wcisnieciu gazu do polowy zaczyna isc normalnie,poprzedni wlasciciel wsadzil do silnika tloki od sti bardziej płaskie,turbo boostuje od -0.7 do 1.3 bar,co moze byc powodem-moze trzeba nowa mape pod te toki i podkrecone turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Może poddawać się przepływomierz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prz3m0 Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Knock snsor poczytaj o tym jest tego pełno.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glivek Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 No wyblyskaj sobie bledy ecu(czarne kostki pod stacyjka) jak ci pokaze .22 to knock sensor i to nie znaczy ze czujnik uszkodzony tylko naprawde masz stukowe skoro takie objawy. Po pierwsze zmniejsz max. doladowanie 1.3 bar to juz topi seryjne tloki daj np wiekszy restryktor zeby bylo w peaku 1.05bar max(z czego masz teraz wsadzony?), lej najlepsze dostepne u ciebie paliwo i nie jezdzij ponizej 2500obr/min, to niezdrowe dla panewek i przy dodawaniu gazu zwieksza mozliwosc wystapienia spalania stukowego. To takie porady na szybko, lepiej pojedz do warsztatu nich ci sprawdza afr cisnienie na cylindrach i komore spalania endoskopem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiur1999 Opublikowano 10 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Glivek,zrobię jak mówisz , tłoki mam wsadzone od sti bardziej płaskie , błędów żadnych niepokazuje To doładowanie 1.3 idzie dopiero na 4,5 biegu takto idzie 1.0 bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glivek Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 (edytowane) Bo tak jest boost to gear sie to zwie, mi do 1.2bar kiedys przeladowywalo, i ostatnio sprzedalem ten silnik jako uszkodzony, ale z powodu panewki, okazalo sie jeszcze ze jeden tlok juz zaczelo brac bo wlasnie sucho sie robilo, takze zmniejsz boost, albo remap. Edytowane 10 Maja 2017 przez Glivek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiur1999 Opublikowano 10 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 wyjąłem restryktor narazie smigam bez,restryktor ma srednice otworu 0.8 i doładowanie na nim bylo do 1.3 na 4 biegu,jaki mam zalozyc restryktor-widze ze sa 1.0 1.1 1.2,i jakie ma byc fabrycznie doładowanie w moim gt dławienie nadal jest przy około 2100-2500 przy muskaniu gazu,natomiast przy pelnym gazie zniknęlo przerywanie-0.5 bar na 1,2,3 biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba553 Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Ja przy 1mm mam 1bar i nie przeladowywuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glivek Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 No zaloz sobie 1mm i bedziesz mial bezpiecznie, fabrycznie Gtek99 ma 0.9bar na 4 i 5 biegu i restryktor 1.1mm bodajze. I nie wciskaj mocno gazu przy takich obrotach to za maly silniczek i za dluga skrzynia no i jeszcze turbo go dlawi zeby jezdzic tym jak dieslem, ale mimo wszystko szarpac nie powinien mozesz miec jakas nieszczelnosc, wskazowka od doladowania nie faluje ? albo lewe powietrze przed turbo jak na podcisnieniu Ci tak sie dzieje, bova nie masz ?. A olej kiedy zmieniany i jaki? poziom powinien byc na "F" albo deczko wiecej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 9 minut temu, Glivek napisał: poziom powinien byc na "F" albo deczko wiecej. Skąd taka bzdura? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glivek Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Dla bezpieczenstwa, doswiadczeni posiadacze i upalacze mowia ze subaru maja ta wade ze przy jezdzie z duzymi przeciazeniami bocznymi olej zostaje w glowicach po prostu odplywa z miski dlatego zaleca sie zeby byl wysoki stan i stosuje sie antyspieniacze i separatory w misce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Ale maxiur1999 nie napisał nigdzie, że upala ani że używa go wyczynowo więc rada z przelewaniem oleju trochę słaba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiur1999 Opublikowano 12 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Glivek, olej zmieniany był z 5000 tys temu 15w50 motul v300,bova mam oryginalnego podcisnienia ok lewego powietrza nie ma, gdy mi tak szarpie to wskaźnik od turbo dostaje szczala - idzie wybuch w dolot , potrafi szczelic do 1.0 bar może więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Raczej 5 tys temu Jeśli zalany jest 15W50 to faktycznie Subarak lekko mógł nie mieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glivek Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 1 godzinę temu, maxiur1999 napisał: gdy mi tak szarpie to wskaźnik od turbo dostaje szczala - idzie wybuch w dolot , potrafi szczelic do 1.0 bar może więcej A to ciekawe, objawy jakbys jezdzil na LPG I generacji :>, skad wybuch w dolocie , hmm jest taki zbiorniczek na prawo od obudowy filtra powietrza ida dwie rurki bodajze, jedna z oparami paliwa druga do ukladu podcisnien i krociec do rury dolotowej, tak z pamieci pisze i niebardzo wiem co to ma robic ale moze te opary paliwa przedostaja sie do dolotu ? bo cos sie przytkalo albo rozszczelnilo albo jest zle podlaczone niech ktos madry sie wypowie. Od kiedy masz takie objawy z autem ? no i ten olej co masz to do sportu i na lato pelne wlasciwosci osiaga w wysokich teperaturach takze nie paluj auta ponizej ok 80st na oleju, a ty jezdziles na tym przez zime ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiur1999 Opublikowano 12 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Glivek - auto mam od 2 tygodni i od kupna sie z nim dzieją takie rzeczy ,autko zawsze grzeje do pełnej temperatury dopiero paluje ,puźniej studze turbinke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glivek Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 To jak kupowales nie zastanowilo Cie takie zachowanie?, dobra nagraj jakis filmik zeby bylo widac jak to poszarpuje i jakie odglosy oraz jak masz podlaczone tam kolo obudowy filtra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 (edytowane) Nieco odkopię temat. Ostatnio zauważyłem takie obajwy w moim WRX-ie: Przy zimnym silniku, gdy lekko muskam gaz na 5tym biegu przy 80km/h czasami silnik się przydławia. Gdy zdecydowanie dodam gazu, ten problem nie występuje. Po rozgrzaniu silnika zdarza się to sporadycznie. Generalnie przy wciśnięciu mocniejszym gazu to nie występuje, auto przyspiesza płynnie itd. Dodatkowym objawem w trakcie jazdy na autostradzie na 5tym biegu np 120 km/h, czyli przy trzymaniu stałych obrotów, ale ponieżej 3 tys, jest wrażenie czasami takiego przyhamowywania silnika (jakby reakcja na powiew wiatru). Czy to problem zanieczyszczenia przepustnicy? A możę silniczek krokowy? Bo sporadycznie zdarza się, że przy spadaniu obrotów po wrzuceniu na bieg jałowy, wskazówka obrotomierza opada do 650 obr. i na chwilę potrafi podskoczyć do 1,1 tys i wraca do 650. Dodam że na biegu jałowym silnik pracuje bardzo równo. Edytowane 18 Lutego 2021 przez sebachon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 19 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2021 Brzmi jak problem z silniczkiem przepustnicy, o czym wspomniałeś, albo potencjometr pedału gazu (jeśli u Ciebie gaz jest elektroniczny). Ale stawiałbym na to pierwsze. Zdrówka! Ł. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 19 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2021 (edytowane) Godzinę temu, Luke Skywalker napisał: Brzmi jak problem z silniczkiem przepustnicy, o czym wspomniałeś, albo potencjometr pedału gazu (jeśli u Ciebie gaz jest elektroniczny). Ale stawiałbym na to pierwsze. Zdrówka! Ł. Dzięki za sugestie! Zastanawiam się tylko, czy ten silniczek krokowy ma wpływ też na pracę silnika poza obrotami jałowymi... Edytowane 19 Lutego 2021 przez sebachon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 19 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2021 Wg mnie to oczywiste. Skoro nie ma linki gazu, co powoduje, że przepustnica się otwiera? Zdrówka! Luke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 19 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2021 44 minuty temu, Luke Skywalker napisał: Wg mnie to oczywiste. Skoro nie ma linki gazu, co powoduje, że przepustnica się otwiera? Zdrówka! Luke W sumie tak, tylko dlaczego auto normalnie przyspiesza na każdym biegu kiedy wciśnie się mocniej gaz? I obroty jałowe są bardzo równe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 19 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2021 Bo np. silnik krokowy ma problem w ściśle określonym, wąskim zakresie pracy i nie jest to zakres (położenie przepustnicy) dla biegu jałowego. Ł. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 20 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2021 Teraz auto trochę przykatowałem na autostradzie i jak na razie problem zniknął... Może coś się przytkało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mits Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 5ty bieg i 80kmh. niskie te obroty na takie ocenianie. Ktrokowiec i stukowiec czyste? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się