Skocz do zawartości

Pulsujące światła


Hiszpanu

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj zauważyłem że na postoju delikatnie pulsują światła, w takim stopniu że można to przyrównać do przygaszania świateł po wciśnięciu stopu na postoju, czyli delikatnie ale zauważalnie. Dodatkowo dzieje się tak raz na jakiś czas czyli przykładowo staje na skrzyżowaniu i światła pulsują a po 20 min podjeżdżam do domu i już nie pulsują. Można na tej podstawie typować co się kończy? Kontrolka od ładowania się nie świeci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że problem może dotyczyć diód prostowniczych w alternatorze,sprawdź ładowanie miernikiem na wolnych obrotach i na np 3000 rpm. Czy przygasaja zawsze,czy w jakimś zakresie obrotów? Padało tam ostatnio u Ciebie? 

Edytowane przez Naruk08PL
Smerfłem się...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaram się jak najszybciej sprawdzić ładowanie Dzisiaj dopiero pod wieczór zauważyłem że przygasają, nie działo się to regularnie raz stanąłem na skrzyżowaniu i ewidentnie pulsowały cały czas wraz z lampką w środku auta, a za 20 min jak gdzieś stanąłem wszystko było w normie i nic nie pulsowało. Podczas jazdy nie zwróciłem uwagi żeby pulsowało, jedynie jak się zatrzymałem to na obrotach jałowych.  Przez ostatnie dni auto sporo jeździło w deszczu dodatkowo nie mam też plastikowych nadkoli z przodu bo nie zdążyłem jeszcze dokupić. 

 

A gdzie ten regulator jest? W alternatorze? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie altek idzie na serwis na dniach. Dzięki wielkie za pomoc

 

@@@@

 

Sprawdziłem ładowanie i wyszło 14,3 bez obciążenia a na zapalonych światłach + stop 14,2 podobno tragedii nie ma i jeszcze jakiś czas powinien posłużyć, ale czy może to mieć wpływ na te pulsujące światła?

Edytowane przez Hiszpanu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

To już od maja mam ten problem... A więc tak ogólnie rzecz ujmując auto posiada od tego czasu: Alternator po pełnej regeneracji wraz z wymianą regulatora (chyba że mnie wykiwali), mam jakiś wpisek od nich po sprawdzeniu że alternator jest w bardzo dobrym stanie, nowe aku, nowe klemy, nowe żarówki i nowy pasek. A problem jest dalej, dodam że alternator wymontowywałem sam, warsztat nie miał całego auta. Dzieje się tak chyba tylko na żarówce prawej od kierowcy... Gdzie dalej szukać problemu? Mijania/drogowe przygasają po chwili świecą normalnie i tak w kółko, co jakiś czas. 

 

 

subaru.jpg

Edytowane przez Hiszpanu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jedna lampa = Wypalone lub skorodowane kostki od strony żarówki. Efekt zalania lub przegrzania żarówką o mocy powyżej 55W.

Ostatecznie styki w przekaźniku światła, tyle że nie wiem jak jest w twoim aucie = jeden przekaźnik na każdą stronę czy wspólny dla obu reflektorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.03.2018 o 22:55, Hiszpanu napisał:

gniazda w lampie ok, jak nowe nie wiem jak to się ma niby nawet zużyć

Chodziło mi właśnie o kostki od strony żarówek, tak jak napisał 4444. Temperatura robi swoje..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kostka, nowa od ponad tygodnia spokój. Jedynie zostały lekkie spadki napięcia przy wciśnięciu hamulca. Podejrzewam że serwis który regenerował alternator olał moją prośbę o wymianę regulatora, a tylko mnie za to skasowali. Bo co by jeszcze mogło zostać, jak prawie wszystko jest nowe... To tak jak by ktoś znalazł w przyszłości temat. Dzięki za pomoc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na takie migotanie całości, to tylko kontrola jałowych obrotów i napięcia paska alternatora. Regulator przestaje ładować poniżej pewnej prędkości obrotowej alternatora. Wywalenie jednej diody, to nie te częstotliwości. Ale generalnie, sprawdzenie wszystkich mas i akumulatora jak najbardziej wskazane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Delikatne spadki są podczas jazdy, spadki miałem na myśli małe ledwo widoczne mrugnięcie świateł z przodu po wciśnięciu hamulca  podczas jazdy, i robi się tak od czasu do czasu. W sumie o masach zapomniałem, a raczej dawno czyszczone nie były :) Dzięki za wskazówkę, bo zapomniałem o tym a wspominał mi ktoś kiedyś o sprawdzeniu mas... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...