Hiszpanu Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Dzisiaj zauważyłem że na postoju delikatnie pulsują światła, w takim stopniu że można to przyrównać do przygaszania świateł po wciśnięciu stopu na postoju, czyli delikatnie ale zauważalnie. Dodatkowo dzieje się tak raz na jakiś czas czyli przykładowo staje na skrzyżowaniu i światła pulsują a po 20 min podjeżdżam do domu i już nie pulsują. Można na tej podstawie typować co się kończy? Kontrolka od ładowania się nie świeci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naruk08PL Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 (edytowane) Wydaje mi się że problem może dotyczyć diód prostowniczych w alternatorze,sprawdź ładowanie miernikiem na wolnych obrotach i na np 3000 rpm. Czy przygasaja zawsze,czy w jakimś zakresie obrotów? Padało tam ostatnio u Ciebie? Edytowane 7 Maja 2017 przez Naruk08PL Smerfłem się... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Regulator napięcia bym obstawial- u mnie jest tak ze przygasają delikatnie jak mocno hamuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 7 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Postaram się jak najszybciej sprawdzić ładowanie Dzisiaj dopiero pod wieczór zauważyłem że przygasają, nie działo się to regularnie raz stanąłem na skrzyżowaniu i ewidentnie pulsowały cały czas wraz z lampką w środku auta, a za 20 min jak gdzieś stanąłem wszystko było w normie i nic nie pulsowało. Podczas jazdy nie zwróciłem uwagi żeby pulsowało, jedynie jak się zatrzymałem to na obrotach jałowych. Przez ostatnie dni auto sporo jeździło w deszczu dodatkowo nie mam też plastikowych nadkoli z przodu bo nie zdążyłem jeszcze dokupić. A gdzie ten regulator jest? W alternatorze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naruk08PL Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Tak więc wszystko sprowadza się do alternatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 7 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 (edytowane) W takim razie altek idzie na serwis na dniach. Dzięki wielkie za pomoc @@@@ Sprawdziłem ładowanie i wyszło 14,3 bez obciążenia a na zapalonych światłach + stop 14,2 podobno tragedii nie ma i jeszcze jakiś czas powinien posłużyć, ale czy może to mieć wpływ na te pulsujące światła? Edytowane 8 Maja 2017 przez Hiszpanu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 18 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 (edytowane) To już od maja mam ten problem... A więc tak ogólnie rzecz ujmując auto posiada od tego czasu: Alternator po pełnej regeneracji wraz z wymianą regulatora (chyba że mnie wykiwali), mam jakiś wpisek od nich po sprawdzeniu że alternator jest w bardzo dobrym stanie, nowe aku, nowe klemy, nowe żarówki i nowy pasek. A problem jest dalej, dodam że alternator wymontowywałem sam, warsztat nie miał całego auta. Dzieje się tak chyba tylko na żarówce prawej od kierowcy... Gdzie dalej szukać problemu? Mijania/drogowe przygasają po chwili świecą normalnie i tak w kółko, co jakiś czas. Edytowane 18 Lutego 2018 przez Hiszpanu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brahu Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Przekaźniki od świateł sprawdzałeś? Zobacz jeszcze w jakim stanie są gniazda w których siedzą żarówki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 4 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 Najprawdopodobniej kostka, mocno styrana życiem z luzami delikatnymi. Jak sprawdzić przekaźnik to nawet nie wiem, gniazda w lampie ok, jak nowe nie wiem jak to się ma niby nawet zużyć ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 Jedna lampa = Wypalone lub skorodowane kostki od strony żarówki. Efekt zalania lub przegrzania żarówką o mocy powyżej 55W. Ostatecznie styki w przekaźniku światła, tyle że nie wiem jak jest w twoim aucie = jeden przekaźnik na każdą stronę czy wspólny dla obu reflektorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brahu Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 W dniu 4.03.2018 o 22:55, Hiszpanu napisał: gniazda w lampie ok, jak nowe nie wiem jak to się ma niby nawet zużyć Chodziło mi właśnie o kostki od strony żarówek, tak jak napisał 4444. Temperatura robi swoje.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 ja mam wrazenie ze mrugaja mi swiatla (ksenony) gdy wlacza sie ABS. Podejrzewalem ze winny moze byc akumulator jednak wymiana niewiele zmienila. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykatore Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 Proponuję zastosujcie kostkę porcelanową, przynajmniej się nie stopi, ale styk tez musi być pewny: http://allegro.pl/wtyk-gniazdo-kostka-zlacze-oprawka-h4-12v-24v-i7087536172.html?reco_id=1add4ded-255c-11e8-953b-246e96321038 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 23 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Kostka, nowa od ponad tygodnia spokój. Jedynie zostały lekkie spadki napięcia przy wciśnięciu hamulca. Podejrzewam że serwis który regenerował alternator olał moją prośbę o wymianę regulatora, a tylko mnie za to skasowali. Bo co by jeszcze mogło zostać, jak prawie wszystko jest nowe... To tak jak by ktoś znalazł w przyszłości temat. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Na takie migotanie całości, to tylko kontrola jałowych obrotów i napięcia paska alternatora. Regulator przestaje ładować poniżej pewnej prędkości obrotowej alternatora. Wywalenie jednej diody, to nie te częstotliwości. Ale generalnie, sprawdzenie wszystkich mas i akumulatora jak najbardziej wskazane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 24 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Delikatne spadki są podczas jazdy, spadki miałem na myśli małe ledwo widoczne mrugnięcie świateł z przodu po wciśnięciu hamulca podczas jazdy, i robi się tak od czasu do czasu. W sumie o masach zapomniałem, a raczej dawno czyszczone nie były Dzięki za wskazówkę, bo zapomniałem o tym a wspominał mi ktoś kiedyś o sprawdzeniu mas... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się