Prz3m0 Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Prędkość maksymalna spadła z 210 km/h na 170 w porywach 180.Co może być tego przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Cześć! Pogoda, (ciśnienie powietrza, wilgotność, porywy wiatru, temperatura), ciśnienie w kołach, geometria, ocierające klocki, paliwo, pompa paliwa, problem z linką gazu / przepustnicą, zawory, upg, filtry: powietrza, paliwa, kompresja... A tak serio, to nieco więcej szczegółów przybliżyłoby nas do rozwiązania tego problemu. Pozdro! Luke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prz3m0 Opublikowano 5 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Wilgotność,geometria,temperatura,jedno zblocze trzymało więc zostały 2 zregenerowane,kompresja sprawdzona(ostatnio robiona kapitalka) przy tym regulacja luzów zaworowych wszystkie uszczelki i uszczelniacze wymienione filtr paliwa kupiłem ale okazało się ze mam ten w baku wiec jeszcze nie wymieniałem,powietrza zmieniłem ,przepustnice mam elektryczna to podejrzewam że wywaliłoby CE Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 No to najprościej wymienić filtr paliwa i sprawdzić pompę (czy wydatek nie spadł). Czy po zrobieniu generalki od początku miałeś problem z osiągami, czy dopiero po jakimś czasie się pogorszyło? Paliwo masz dobrej jakości? Może ostatnio zalałeś jakiegoś parszywca na pół z wodą i innymi brudami? Nie czujesz żadnych objawów typu wypadanie zapłonów? (szarpanie silnikiem na biegu jałowym itd...) Zdrówka! Ł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prz3m0 Opublikowano 5 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Tankuje tylko 98,właśnie na jałowym czuć wibracje co jakiś czas wymieniałem cewki ale to nie to,własciwie świeżo po zakupie leciałem v-maxem później juz było coraz mniej i mniej 160 łapie chwila,a później to już wieczność sprawdziłbym przepływkę ale nie wiem jakie powinny prawidłowe wartości no i KS daje o sobie znać, a może sprzęgło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polak821 Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Jeżeli tak Ci zrobili "kapitalke" jak rozrząd którego zdjęcia pokazałeś w innym wątku to życzę powodzenia. Znajdź dobry warsztat i tyle. Jeżeli nie potrafisz stwierdzić czy sprzęgło się ślizga pytając czy może mieć wpływ na v-max to daj sobie spokój z szukaniem na własną rękę oraz słuchania rad na forum. Odstaw auto do dobrego warsztatu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prz3m0 Opublikowano 6 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Mechanika zmieniłem,zadałem pytanie na forum dlatego żeby się dowiedzieć CZY KTOŚ MIAŁ PODOBNYPROBLEM " bo jak sam zauważyłeś stawianie diagnozy przez internet jest ciężkie nie mając namacalnie auta. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 gdyby ci sprzęgło popłynęło to byś miał przyrost obrotów na obrotomierzu a brak przyrostu prędkości na obrotomierzu, a smród jako przystawkę na deser. Zacznij od filtra paliwa w baku ,a dopiero później ewentualna rewolucja, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Starosz Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Jak mówi 4444, Ogarnij filtr paliwa. Przed weekendem miałem sytuację typu: Jadę spokojnie 190 km/h obwodnicą, trochę się spiesząc a tu nagle auto zaczyna zwalniać... No to mu gazu. A auto jeszcze wolniej. Prędkość spadła do 130km/h i ani deka więcej. Co więc? Po zjechaniu już do domu, zrobiłem szybkie oględziny i wyszedł zawalony filtr paliwa. Po wymianie auto jakby żwawsze. Pozdrawiam RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prz3m0 Opublikowano 10 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Filtr paliwa również posiadasz w baku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Starosz Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Nie. Ja akurat mam w komorze silnika. Po prawej stronie koło zbiorniczka z płynem hamulcowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 i jak ? dogrzebałeś się do filtra paliwa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prz3m0 Opublikowano 14 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 (edytowane) Niestety jeszcze nie,mam dużo na głowie narazie,jak coś wykombinuje dam znać Ostatnio jak podłączyłem kompa pod Subaru zaciekawiła mnie jedna rzecz mianowicie,Ecu wyprzedza zapłon od 30 do 64° i czuć benzyną,ale korekta długoterminowa jest na -1,3 Pozdrawiam Edytowane 15 Maja 2017 przez Prz3m0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Czyli ok, martwiłbym się jak by cofał zapłon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prz3m0 Opublikowano 26 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Witam ponownie koledzy,korzystając z tego iż miałem chwile wolnego czasu chciałbym się dowiedzieć,czy logi które zrobiłem odbiegają od tych prawidłowych? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 (edytowane) Wiesz to tak ciężko coś powiedzieć po tych screenach, poza tym że wygląda na to że auto chwilę stało w miejscu jak je robiłeś, to tak nie działa:) Musiałbyś nagrać jak się te parametry zmieniają pod obciążeniem, przy przyspieszaniu itd. Tak na sucho nikt Ci z tego wiele nie powie. Jak chcesz coś wartościowego z OBD wyciągnąć, to zainstaluj Torque, zrób dashboard ze wskaźnikami, zainstaluj coś do nagrywania tego co dzieje się na telefonie (np. darmowy AZ Screen Recorder) i udaj się na przejażdżkę. Wróć, wrzuć filmik i może wtedy coś będzie widać. Tutaj masz poglądowo jak ja próbowałem dojść co u mnie Lambdy odwalają: Z tego można już coś konkretnego wywnioskować. Jak bardzo chcesz opis Twoich screenów to łap, ale wiele się z tego nie dowiesz: Lambda sensor 1: to chodzi o jej przebieg a nie stałą wartość, więc to niewiele mówi. Lambda sensor 2: to samo ale przy wolnych obrotach powinna mieć niskie wartości Czujnik podciśnienia: Ok, ewentualnie trochę za wysokie (za mała wartość)? Obroty: jak to obroty... 700-800 to z tego co pamiętam ok w 2.0 Wyprzedzenie zapłonu: Tu też zależy jak to się zmienia pod obciążeniem, dla biegu jałowego jest chyba ok Temperatura zasysanego powietrza: Wysoka, ale pewnie auto chwilę stało Czujnik przepływu powietrza: nie wiem Pozycja przepustnicy: ok Napięcie aku: ok Obciążenie silnika: obliczone przez apkę więc nie wiem co i jak Temperatura silnika: ok zważywszy że auto pewnie stało Chwilowa korekta: ok... no ale auto stoi korekta wtrysku: 0.8 mała, ok, ale to też auto stoi więc niewiele to mówi Do tego jak już ktoś tutaj napisał, dobry (a w zasadzie każdy, byle ogarnięty) mechanik Ci to powinien zdiagnozować i naprawić, szkoda Twojego czasu na rozkmnie, chyba że Cię to interesuje i kręci i chcesz się czegoś nauczyć. Gdyby jakieś parametry grubo odbiegały od normy to ECU by Ci zabłysło raczej na desce jakimś mądrym błędem. Edytowane 29 Maja 2017 przez Tinuviel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się