Skocz do zawartości

Prędkość maksymalna Impreza 2.0 r


Prz3m0

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Pogoda, (ciśnienie powietrza, wilgotność, porywy wiatru, temperatura), ciśnienie w kołach, geometria, ocierające klocki, paliwo, pompa paliwa, problem z linką gazu / przepustnicą, zawory, upg, filtry: powietrza, paliwa, kompresja...

 

A tak serio, to nieco więcej szczegółów przybliżyłoby nas do rozwiązania tego problemu.

 

Pozdro!
Luke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wilgotność,geometria,temperatura,jedno zblocze trzymało więc zostały 2 zregenerowane,kompresja sprawdzona(ostatnio robiona kapitalka) przy tym regulacja luzów zaworowych wszystkie uszczelki i uszczelniacze wymienione filtr paliwa kupiłem ale okazało się ze mam ten w baku wiec jeszcze nie wymieniałem,powietrza zmieniłem ,przepustnice mam elektryczna to podejrzewam że wywaliłoby CE

Pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to najprościej wymienić filtr paliwa i sprawdzić pompę (czy wydatek nie spadł). Czy po zrobieniu generalki od początku miałeś problem z osiągami, czy dopiero po jakimś czasie się pogorszyło? Paliwo masz dobrej jakości? Może ostatnio zalałeś jakiegoś parszywca na pół z wodą i innymi brudami? Nie czujesz żadnych objawów typu wypadanie zapłonów? (szarpanie silnikiem na biegu jałowym itd...)

 

Zdrówka!

Ł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tankuje tylko 98,właśnie na jałowym czuć wibracje co jakiś czas wymieniałem cewki ale to nie to,własciwie świeżo po zakupie leciałem v-maxem później juz było coraz mniej i mniej 160 łapie chwila,a później to już wieczność sprawdziłbym przepływkę ale nie wiem jakie powinny prawidłowe wartości no i KS daje o sobie znać, a może sprzęgło? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli tak Ci zrobili "kapitalke" jak rozrząd którego zdjęcia pokazałeś w innym wątku to życzę powodzenia. Znajdź dobry warsztat i tyle. Jeżeli nie potrafisz stwierdzić czy sprzęgło się ślizga pytając czy może mieć wpływ na v-max to daj sobie spokój z szukaniem na własną rękę oraz słuchania rad na forum. Odstaw auto do dobrego warsztatu... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanika zmieniłem,zadałem pytanie na forum dlatego żeby się dowiedzieć CZY KTOŚ MIAŁ PODOBNYPROBLEM " bo jak sam zauważyłeś stawianie diagnozy przez internet jest ciężkie nie mając namacalnie auta.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyby ci sprzęgło popłynęło to byś miał przyrost obrotów na obrotomierzu a brak przyrostu prędkości na obrotomierzu,

a smród jako przystawkę na deser.

 

Zacznij od filtra paliwa w baku ,a dopiero później ewentualna rewolucja,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mówi 4444,

Ogarnij filtr paliwa.

Przed weekendem miałem sytuację typu:

Jadę spokojnie 190 km/h obwodnicą, trochę się spiesząc a tu nagle auto zaczyna zwalniać... No to mu gazu.

A auto jeszcze wolniej. Prędkość spadła do 130km/h i ani deka więcej. 

Co więc?

Po zjechaniu już do domu, zrobiłem szybkie oględziny i wyszedł zawalony filtr paliwa. 

Po wymianie auto jakby żwawsze. 

 

Pozdrawiam RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety jeszcze nie,mam dużo na głowie narazie,jak coś wykombinuje  dam znać :)

 Ostatnio jak podłączyłem kompa pod Subaru zaciekawiła mnie jedna rzecz mianowicie,Ecu wyprzedza zapłon od 30 do 64° i czuć benzyną,ale korekta długoterminowa jest na -1,3 

Pozdrawiam

Edytowane przez Prz3m0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wiesz to tak ciężko coś powiedzieć po tych screenach, poza tym że wygląda na to że auto chwilę stało w miejscu jak je robiłeś, to tak nie działa:) Musiałbyś nagrać jak się te parametry zmieniają pod obciążeniem, przy przyspieszaniu itd. Tak na sucho nikt Ci z tego wiele nie powie. Jak chcesz coś wartościowego z OBD wyciągnąć, to zainstaluj Torque, zrób dashboard ze wskaźnikami, zainstaluj coś do nagrywania tego co dzieje się na telefonie (np. darmowy AZ Screen Recorder) i udaj się na przejażdżkę. Wróć, wrzuć filmik i może wtedy coś będzie widać. Tutaj masz poglądowo jak ja próbowałem dojść co u mnie Lambdy odwalają:

Z tego można już coś konkretnego wywnioskować.

 

Jak bardzo chcesz opis Twoich screenów to łap, ale wiele się z tego nie dowiesz:

 

Lambda sensor 1: to chodzi o jej przebieg a nie stałą wartość, więc to niewiele mówi.

Lambda sensor 2: to samo ale przy wolnych obrotach powinna mieć niskie wartości

Czujnik podciśnienia: Ok, ewentualnie trochę za wysokie (za mała wartość)?

Obroty: jak to obroty... 700-800 to z tego co pamiętam ok w 2.0

Wyprzedzenie zapłonu: Tu też zależy jak to się zmienia pod obciążeniem, dla biegu jałowego jest chyba ok

Temperatura zasysanego powietrza: Wysoka, ale pewnie auto chwilę stało 

Czujnik przepływu powietrza: nie wiem

Pozycja przepustnicy: ok

Napięcie aku: ok

Obciążenie silnika: obliczone przez apkę więc nie wiem co i jak

Temperatura silnika: ok zważywszy że auto pewnie stało

Chwilowa korekta: ok... no ale auto stoi

korekta wtrysku: 0.8 mała, ok, ale to też auto stoi więc niewiele to mówi

 

Do tego jak już ktoś tutaj napisał, dobry (a w zasadzie każdy, byle ogarnięty) mechanik Ci to powinien zdiagnozować i naprawić, szkoda Twojego czasu na rozkmnie, chyba że Cię to interesuje i kręci i chcesz się czegoś nauczyć. Gdyby jakieś parametry grubo odbiegały od normy to ECU by Ci zabłysło raczej na desce jakimś mądrym błędem. 

 

Edytowane przez Tinuviel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...