Jump to content

Stromy podjazd - automat czy manual?


Recommended Posts

21 godzin temu, koszykbb napisał:

Od którego roku szlo to w Outbacku H6?

 

Od początku ;) czyli od 2000 roku, kiedy pojawił się H6 w Europie. 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja przed foresterem XT miałem dwa auta "terenowe" - Pajero i Kyrona - oba na szosie jak ciężarne krowy, ale w terenie nie ma porównania - z całym szacunkiem - przede wszystkim prawdziwe reduktory (w o

Cos co mnie naklonilo do at Czarny to mt bez reduktora srebrny to at Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka A to moje zmagania Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Jazda w terenie automatem to bajka  W teren lepszy będzie AT.

Już dajcie spokój z tym kupowaniem terenówki. Kolega potrzebuje samochodu, który "będzie w stanie" wjechać stromym podjazdem na leśną działkę, nie robiąc przy tym wielkiego widowiska. Nie pisał nic, że jak już wjedzie, to będzie go wykorzystywał do zrywki drewna w Bieszczadach. ;)

Kombiak z napędem będzie jak znalazł. Polecam Outbacka III A/T.

A tu dla rozwiania wątpliwości kompendium o napędach:

 

Link to post
Share on other sites

Ladnie kolko dźwiga


Fajnie to wygląda. Mimo to szkoda że w forkach nie ma blokady dyfrów. Ile by to spraw rozwiązało.. .

www.marcin-zawadzki.com

Link to post
Share on other sites
Już dajcie spokój z tym kupowaniem terenówki. Kolega potrzebuje samochodu, który "będzie w stanie" wjechać stromym podjazdem na leśną działkę, nie robiąc przy tym wielkiego widowiska. Nie pisał nic, że jak już wjedzie, to będzie go wykorzystywał do zrywki drewna w Bieszczadach.
Kombiak z napędem będzie jak znalazł. Polecam Outbacka III A/T.
A tu dla rozwiania wątpliwości kompendium o napędach:
 


Dokładnie tak jak napisał kolega: Potrzebny jest samochód który sporadycznie DA RADĘ tam wyjechać, a nie ma jeździć pod górę na czas. Chodzi o to, żeby powoli wyjechał o własnych siłach pod bardzo stromą i mocno dziurawą drogę raz w tygodniu. Potrzebuję wyjechać tam, gdzie manuale bez reduktora poddają się mimo 4x4 i wysokiego zawiasu, ze względu na duży kąt drogi i brak możliwości rozpędzenia się i szybkiego wjazdu.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

No to nie masz wyjścia, musisz nakupić tej kiełbasy czy innego bakłażana i zaprosić paru okolicznych posiadaczy MT i AT :)

Link to post
Share on other sites

Ja mam w glowie 2 projekty. 1. Zobaczyc czy da sie wymienic w lsd silikon zeby wzmocnic spiecie. 2. Bardziej ambitnie zrobic rodzaj esp na audrino gdzie hamuje kolo ktore traci przyczepnosc. Akurat mam 4 kanalowy abs tylko czasu brak.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

No to nie masz wyjścia, musisz nakupić tej kiełbasy czy innego bakłażana i zaprosić paru okolicznych posiadaczy MT i AT

Juz to proponowalem. Mam i mt i at :). Zrobimy mini plejady :)

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

 Często z ekipą z  wątku Moon of road, oramy Foresterami  SF, SG, i SH po róznych okolicznościach przyrod. Hałdy, błoto, pustynie i podjazdy powyżej 40 stopni w różnych warunkach. Osobiście mam  Forka SG / AT i daje radę. W ternie AT jest zbawieniem, lewa noga odpoczywa i każdej chwili bardzo łatwo wrzucić wyższy lub niższy bieg. Oosbiście polecam AT. 

 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
 Często z ekipą z  wątku Moon of road, oramy Foresterami  SF, SG, i SH po róznych okolicznościach przyrod. Hałdy, błoto, pustynie i podjazdy powyżej 40 stopni w różnych warunkach. Osobiście mam  Forka SG / AT i daje radę. W ternie AT jest zbawieniem, lewa noga odpoczywa i każdej chwili bardzo łatwo wrzucić wyższy lub niższy bieg. Oosbiście polecam AT. 
[  

Hej. Ten wątek jest ogólno-krajowy czy lokalny? :)

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, coocer napisał:


Hej. Ten wątek jest ogólno-krajowy czy lokalny? :)

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
 

Raczej Hołdujemy lokalnie na terenie Śląska... 

Link to post
Share on other sites

Strome podjazdy podobnego typu robilem forkiem xt my13 (automat skrzynia bezstopniowa) i forkiem w manualu z reduktorem my07. Automat faktycznie jest wygodny, ale jesli mialbtm wybierac jednak postawilbym na nieodzalowanego forka my07. Masz poczucie, ze wiecej jestes go w stanie kontrolowac. Automat czasem zyje wlasnym zyciem tzn. mniej ochoczo slucha w porownaniu z my07 z manualem.

Link to post
Share on other sites
Dnia 5/18/2017 o 18:38, coquelicot napisał:

Strome podjazdy podobnego typu robilem forkiem xt my13 (automat skrzynia bezstopniowa) i forkiem w manualu z reduktorem my07. Automat faktycznie jest wygodny, ale jesli mialbtm wybierac jednak postawilbym na nieodzalowanego forka my07. Masz poczucie, ze wiecej jestes go w stanie kontrolowac. Automat czasem zyje wlasnym zyciem tzn. mniej ochoczo slucha w porownaniu z my07 z manualem.

Osobiście moge się wypowiedzieć z własnego doświadczenia MY 06 w automacie, którym poruszma się nie tylko po asflacie. Forkiem CVT MY 15 miałem okazje tylko po afalcie i lekkim szutrowym odcinnku..

Link to post
Share on other sites

No tak ale zaczynacie zmieniać kryteria bo forester 07 a powyżej 08 to zupełnie inne nadwozia i zdecydowana większość to samo powie że te starsze=niższe bryły aut lepiej dają się wyczuć i dają większe poczucie kontroli; w nowszych po 08 jest zupełnie inne nadwozie i inne odczucia - ostatnio rozmawiałem z kobietą która miała o7 i po przesiadce na nowszego forestera nadal wspomina serdecznie tego starszego, więc jedno to napęd a drugie to nadwozie.

 

Link to post
Share on other sites
Dnia ‎20‎.‎05‎.‎2017 o 14:33, 4444 napisał:

No tak ale zaczynacie zmieniać kryteria bo forester 07 a powyżej 08 to zupełnie inne nadwozia i zdecydowana większość to samo powie że te starsze=niższe bryły aut lepiej dają się wyczuć i dają większe poczucie kontroli; w nowszych po 08 jest zupełnie inne nadwozie i inne odczucia - ostatnio rozmawiałem z kobietą która miała o7 i po przesiadce na nowszego forestera nadal wspomina serdecznie tego starszego, więc jedno to napęd a drugie to nadwozie.

 

No tak sluszna uwaga, nie zwrocilem na to uwagi. Forkiem MY08 nie jezdzilem, wiec o nim trudno byłoby mi się wypowiadać. A MY07 również wspominam serdecznie:-)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...