mirasek Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 21 godzin temu, koszykbb napisał: Od którego roku szlo to w Outbacku H6? Od początku czyli od 2000 roku, kiedy pojawił się H6 w Europie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Już dajcie spokój z tym kupowaniem terenówki. Kolega potrzebuje samochodu, który "będzie w stanie" wjechać stromym podjazdem na leśną działkę, nie robiąc przy tym wielkiego widowiska. Nie pisał nic, że jak już wjedzie, to będzie go wykorzystywał do zrywki drewna w Bieszczadach. Kombiak z napędem będzie jak znalazł. Polecam Outbacka III A/T. A tu dla rozwiania wątpliwości kompendium o napędach: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Andrzej Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Cos co mnie naklonilo do atA to moje zmagania Ladnie kolko dźwiga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartyMcFly Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Ladnie kolko dźwiga Fajnie to wygląda. Mimo to szkoda że w forkach nie ma blokady dyfrów. Ile by to spraw rozwiązało.. . www.marcin-zawadzki.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koszykbb Opublikowano 11 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Już dajcie spokój z tym kupowaniem terenówki. Kolega potrzebuje samochodu, który "będzie w stanie" wjechać stromym podjazdem na leśną działkę, nie robiąc przy tym wielkiego widowiska. Nie pisał nic, że jak już wjedzie, to będzie go wykorzystywał do zrywki drewna w Bieszczadach. Kombiak z napędem będzie jak znalazł. Polecam Outbacka III A/T. A tu dla rozwiania wątpliwości kompendium o napędach: Dokładnie tak jak napisał kolega: Potrzebny jest samochód który sporadycznie DA RADĘ tam wyjechać, a nie ma jeździć pod górę na czas. Chodzi o to, żeby powoli wyjechał o własnych siłach pod bardzo stromą i mocno dziurawą drogę raz w tygodniu. Potrzebuję wyjechać tam, gdzie manuale bez reduktora poddają się mimo 4x4 i wysokiego zawiasu, ze względu na duży kąt drogi i brak możliwości rozpędzenia się i szybkiego wjazdu.Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bvb Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 No to nie masz wyjścia, musisz nakupić tej kiełbasy czy innego bakłażana i zaprosić paru okolicznych posiadaczy MT i AT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Ja mam w glowie 2 projekty. 1. Zobaczyc czy da sie wymienic w lsd silikon zeby wzmocnic spiecie. 2. Bardziej ambitnie zrobic rodzaj esp na audrino gdzie hamuje kolo ktore traci przyczepnosc. Akurat mam 4 kanalowy abs tylko czasu brak.Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka No to nie masz wyjścia, musisz nakupić tej kiełbasy czy innego bakłażana i zaprosić paru okolicznych posiadaczy MT i AT Juz to proponowalem. Mam i mt i at . Zrobimy mini plejady Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bvb Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 No tak tak, dlatego napisałem "TEJ kiełbasy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sambor Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 No to gdzie ta górka? Zobaczymy jak Forek z SBD pójdzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Często z ekipą z wątku Moon of road, oramy Foresterami SF, SG, i SH po róznych okolicznościach przyrod. Hałdy, błoto, pustynie i podjazdy powyżej 40 stopni w różnych warunkach. Osobiście mam Forka SG / AT i daje radę. W ternie AT jest zbawieniem, lewa noga odpoczywa i każdej chwili bardzo łatwo wrzucić wyższy lub niższy bieg. Oosbiście polecam AT. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Często z ekipą z wątku Moon of road, oramy Foresterami SF, SG, i SH po róznych okolicznościach przyrod. Hałdy, błoto, pustynie i podjazdy powyżej 40 stopni w różnych warunkach. Osobiście mam Forka SG / AT i daje radę. W ternie AT jest zbawieniem, lewa noga odpoczywa i każdej chwili bardzo łatwo wrzucić wyższy lub niższy bieg. Oosbiście polecam AT. [ Hej. Ten wątek jest ogólno-krajowy czy lokalny? Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 7 godzin temu, coocer napisał: Hej. Ten wątek jest ogólno-krajowy czy lokalny? Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Raczej Hołdujemy lokalnie na terenie Śląska... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coquelicot Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 Strome podjazdy podobnego typu robilem forkiem xt my13 (automat skrzynia bezstopniowa) i forkiem w manualu z reduktorem my07. Automat faktycznie jest wygodny, ale jesli mialbtm wybierac jednak postawilbym na nieodzalowanego forka my07. Masz poczucie, ze wiecej jestes go w stanie kontrolowac. Automat czasem zyje wlasnym zyciem tzn. mniej ochoczo slucha w porownaniu z my07 z manualem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 20 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 Dnia 5/18/2017 o 18:38, coquelicot napisał: Strome podjazdy podobnego typu robilem forkiem xt my13 (automat skrzynia bezstopniowa) i forkiem w manualu z reduktorem my07. Automat faktycznie jest wygodny, ale jesli mialbtm wybierac jednak postawilbym na nieodzalowanego forka my07. Masz poczucie, ze wiecej jestes go w stanie kontrolowac. Automat czasem zyje wlasnym zyciem tzn. mniej ochoczo slucha w porownaniu z my07 z manualem. Osobiście moge się wypowiedzieć z własnego doświadczenia MY 06 w automacie, którym poruszma się nie tylko po asflacie. Forkiem CVT MY 15 miałem okazje tylko po afalcie i lekkim szutrowym odcinnku.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 20 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 No tak ale zaczynacie zmieniać kryteria bo forester 07 a powyżej 08 to zupełnie inne nadwozia i zdecydowana większość to samo powie że te starsze=niższe bryły aut lepiej dają się wyczuć i dają większe poczucie kontroli; w nowszych po 08 jest zupełnie inne nadwozie i inne odczucia - ostatnio rozmawiałem z kobietą która miała o7 i po przesiadce na nowszego forestera nadal wspomina serdecznie tego starszego, więc jedno to napęd a drugie to nadwozie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coquelicot Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Dnia 20.05.2017 o 14:33, 4444 napisał: No tak ale zaczynacie zmieniać kryteria bo forester 07 a powyżej 08 to zupełnie inne nadwozia i zdecydowana większość to samo powie że te starsze=niższe bryły aut lepiej dają się wyczuć i dają większe poczucie kontroli; w nowszych po 08 jest zupełnie inne nadwozie i inne odczucia - ostatnio rozmawiałem z kobietą która miała o7 i po przesiadce na nowszego forestera nadal wspomina serdecznie tego starszego, więc jedno to napęd a drugie to nadwozie. No tak sluszna uwaga, nie zwrocilem na to uwagi. Forkiem MY08 nie jezdzilem, wiec o nim trudno byłoby mi się wypowiadać. A MY07 również wspominam serdecznie:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się