Jump to content

zasilanie do dodatkowych zegarów


RafalWRX
 Share

Recommended Posts

nie działa zbytnioo bo jak zamykam szyby to wskazówki faluja

pozatym jak wyłaczymy swiatła to zegary tez sie wyłącza jesli chodzi o podswietlenie zapalniczki 
bo z zapalniczki to juz wgl 

 

Edited by RafalWRX
Link to comment
Share on other sites

Ja u siebie wlasnie wczoraj rozgryzlem jak ma byc zasilanie na przykladzie depo 4 w 1. Po kolei piny od lewej do prawej.

1. Stale +12v wez z podtrzymania pamieci radia (zazwyczaj zolty i gruby)

2. +12v pozycja kluczyka ON wez z zapalniczki

3. Mase tez np. z zapalniczki

4. +12v do zmiany koloru podswietlania jak wlaczasz swiatla z podswietlania zapalniczki :> (fioletowy pasek na kabelku)

 

jakie masz zegary bo moze byc inny rozklad pinow, ale masz pewnie 4 ,np w replice Defi jest dwa zamienione i moze dlatego cos ci nie wychodzi.

 

Edited by Glivek
Link to comment
Share on other sites

41 minut temu, Glivek napisał:

Ja u siebie wlasnie wczoraj rozgryzlem jak ma byc zasilanie na przykladzie depo 4 w 1. Po kolei piny od lewej do prawej.

1. Stale +12v wez z podtrzymania pamieci radia (zazwyczaj zolty i gruby)

2. +12v pozycja kluczyka ON wez z zapalniczki

3. Mase tez np. z zapalniczki

4. +12v do zmiany koloru podswietlania jak wlaczasz swiatla z podswietlania zapalniczki :> (fioletowy pasek na kabelku)

 

jakie masz zegary bo moze byc inny rozklad pinow, ale masz pewnie 4 ,np w replice Defi jest dwa zamienione i moze dlatego cos ci nie wychodzi.

 

Zegary są jakieś pro Racing . Wychodzą 4 kable plus minus sygnał do czujnika i zciemnianie podświetlenia. 

Tylko ja chciałbym to mieć tak podpięte żeby działały normalnie typu jak zegary na desce. Ze jak kluczyk dam na jeden to gra radio tylko i te dodatkowe zegary są wygaszoNe 

Myślałem żeby zabrać prąd z tego daszku co był zegarek ori . 

Link to comment
Share on other sites

Aha to masz tylko lacznie 4 kable, zamiast brac +12v z zapalniczki i z podtrzymania radia wez z podgrzewania trylnej szyby ona dziala dopiero po zaplonie albo jesli ten daszek z zegarkiem wlancza sie dopiero po zaplonie to z niego, a do sciemnienia jak pisalem z podswietlania zapalniczki, chyba ze w tym daszku masz ze tez po swiatlach pojawia sie +12v. Wez miernik i posprawdzaj kiedy pojawia sie +12v w zaleznosci od pozycji kluczyka i swiatel przy tym daszku.

Link to comment
Share on other sites

ale z radia to ci swieci jak masz radio właczone na jeden ?
dzis próbowałem z kostki ori zegarka i tak samo wskazówki wachaja sie przy zamykaniu szyb

 

Edited by RafalWRX
Link to comment
Share on other sites

Tak jak napisałem , zasilanie pociągnięte z radia ( nie z bezpiecznika tylko z kostki radia z tylu radia)

Po przekręceniu kluczyka w stacyjce wskaźniki się uruchamiają i jest procedura powitania. Wskazówki nie falują.

Link to comment
Share on other sites

No dobra ale np ja mam tak ze radio mi gra a wszystko jest wygaszoNe na desce wiec w twoim przypadku będzie mi szlo radio i zegary . Chyba ze jest tam plus tylko po zapłonie musze sprawdzić

Link to comment
Share on other sites

10 minut temu, _scooby_ napisał:

Z tego co kojarzę to są dwa plusy w kostce od radia. Jeden po zapłonie i drugi do podtrzymania pamięci z aku.

Sprawdzę i dam znać czy pomogło :)

Link to comment
Share on other sites

Jak  Ci radio dziala bez kluczyka to masz zle podlaczone i rozwala ci akumulator? , masz stale +12v do zasilania radia a powinno byc do podtrzymania pamieci, chyba ze ktos dwa plusy zrobil. Ma byc tak:

+12v z aku do podtrzymania pamieci radia(gruby zolty w kostce radia)

+12v po kluczyku na  "1ON" do zasilania radia (gruby czerwony w kostce)

Przy radiu nie ma +12v "po zaplonie" czyli kluczyk na (II ON)

 

Jak Ci te wskazowki faluja przy zamykaniu szyb ? zalanczaja sie "open ceremony" ?

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Glivek napisał:

Jak  Ci radio dziala bez kluczyka to masz zle podlaczone i rozwala ci akumulator? , masz stale +12v do zasilania radia a powinno byc do podtrzymania pamieci, chyba ze ktos dwa plusy zrobil. Ma byc tak:

+12v z aku do podtrzymania pamieci radia(gruby zolty w kostce radia)

+12v po kluczyku na  "1ON" do zasilania radia (gruby czerwony w kostce)

Przy radiu nie ma +12v "po zaplonie" czyli kluczyk na (II ON)

 

Jak Ci te wskazowki faluja przy zamykaniu szyb ? zalanczaja sie "open ceremony" ?

 

 

Bez kluczyka nie działa radio. 

Open ceremony działa tylko po odpaleniu auta , jak domykam szyby to zaczynają się ruszac wahać lekko . Nie w stylu open ceremony . I potem jest wsio ok. 

Link to comment
Share on other sites

     Hmm czyli jak jest jakies spore obciazenie instalacji to spada chwilowo napiecie i tak reaguja zegary, a jak wlaczasz wentylator czy dlugie czy klime to tak samo zegary reaguja? jesli tak to by sie potwierdzalo, tylko zegary powinny miec kondensatory na tyle pojemne zeby takie spadki napiecia nie byly widoczne tak jak kazdy normalny sprzet elektroniczny.

   Jeszcze raz jasno:

- radio wlacza ci sie na pozycji "1ON" -wiec dobrze

- ustawienia radia sa zapamietywane i nie rozwala akumulatora ?

 

     To teraz podlacz sobie jak chcesz z radia:

 -      +12v "1 ON " do zasilania zegarow

 -      mase tez z radia do zegarow

 -      czujnik wiadomo(chyba ze jest tam jakies przebicie, co to ma pokazywac ?)

 -     +12v z podswietlania zapalniczki do sciemniania zegarow w twoim przypadku.

 

A patrzyles w ogole ktory pin w zegarach za co odpowiada ? moze tam cos zamienione jest albo w kostce, jesli jest ok, to tylko jakies przebicie w instalacji moze powodowac objawy ze ci faluja wskazowki przy wlanczaniu innych uzadzen.

Link to comment
Share on other sites

23 minuty temu, Glivek napisał:

     Hmm czyli jak jest jakies spore obciazenie instalacji to spada chwilowo napiecie i tak reaguja zegary, a jak wlaczasz wentylator czy dlugie czy klime to tak samo zegary reaguja? jesli tak to by sie potwierdzalo, tylko zegary powinny miec kondensatory na tyle pojemne zeby takie spadki napiecia nie byly widoczne tak jak kazdy normalny sprzet elektroniczny.

   Jeszcze raz jasno:

- radio wlacza ci sie na pozycji "1ON" -wiec dobrze

- ustawienia radia sa zapamietywane i nie rozwala akumulatora ?

 

     To teraz podlacz sobie jak chcesz z radia:

 -      +12v "1 ON " do zasilania zegarow

 -      mase tez z radia do zegarow

 -      czujnik wiadomo(chyba ze jest tam jakies przebicie, co to ma pokazywac ?)

 -     +12v z podswietlania zapalniczki do sciemniania zegarow w twoim przypadku.

 

A patrzyles w ogole ktory pin w zegarach za co odpowiada ? moze tam cos zamienione jest albo w kostce, jesli jest ok, to tylko jakies przebicie w instalacji moze powodowac objawy ze ci faluja wskazowki przy wlanczaniu innych uzadzen.

Hmm mam 4 kable od zegara plus minus tryb nocny i sygnał . Tryb nocny nie podłączony

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...