Jump to content

Zawieszenie do gf8 by tył nie siedział


sax

Recommended Posts

Posiadam turbo kombi z lpg na bardzo twardym zawieszeniu z przodu jakieś obniżone sprężyny z tylu ponoć oryginalne sprężyny i siedzi mi to znacznie niżej niż przód.

Zostały zakupione amorki excel-g i teraz pytanie jaki sprężyny kupić do tego by ten tył siedział normalnie, nie zależy mi na czymś niskim a wręcz przeciwnie choć nie chce by to była kobyla. Rozmawiałem z kimś z forum i polecił i na tył sprężyny z gd wrx sedan i na przód serie gt . Ktoś może coś zasugerować , podpowiedzieć czy to dobry pomysł może posiada numer konkretnej sprężyny  lub inny patent by ten cel osiągnąć.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

W tej sprawie dodam informację, że górne mocowanie tylnego amortyzatora w Imprezie GD ma taki sam rozstaw szpilek jak w Legacy 2 oraz Foresterze S-Turbo. Natomiast Impreza GC/GF ma niestety inny i nie bezie pasowało bez przeróbki.

 

 

rear top mount gc.jpgrear top mount GD.jpg

Edited by SubBlackbird
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...