sax Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Posiadam turbo kombi z lpg na bardzo twardym zawieszeniu z przodu jakieś obniżone sprężyny z tylu ponoć oryginalne sprężyny i siedzi mi to znacznie niżej niż przód. Zostały zakupione amorki excel-g i teraz pytanie jaki sprężyny kupić do tego by ten tył siedział normalnie, nie zależy mi na czymś niskim a wręcz przeciwnie choć nie chce by to była kobyla. Rozmawiałem z kimś z forum i polecił i na tył sprężyny z gd wrx sedan i na przód serie gt . Ktoś może coś zasugerować , podpowiedzieć czy to dobry pomysł może posiada numer konkretnej sprężyny lub inny patent by ten cel osiągnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 dobry pomysl, mam taki zestaw w legasiu dwojce i fajnie rowno stoi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubBlackbird Opublikowano 13 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 (edytowane) W tej sprawie dodam informację, że górne mocowanie tylnego amortyzatora w Imprezie GD ma taki sam rozstaw szpilek jak w Legacy 2 oraz Foresterze S-Turbo. Natomiast Impreza GC/GF ma niestety inny i nie bezie pasowało bez przeróbki. Edytowane 13 Lutego 2019 przez SubBlackbird Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się