Skocz do zawartości

Zawieszenie do gf8 by tył nie siedział


sax

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam turbo kombi z lpg na bardzo twardym zawieszeniu z przodu jakieś obniżone sprężyny z tylu ponoć oryginalne sprężyny i siedzi mi to znacznie niżej niż przód.

Zostały zakupione amorki excel-g i teraz pytanie jaki sprężyny kupić do tego by ten tył siedział normalnie, nie zależy mi na czymś niskim a wręcz przeciwnie choć nie chce by to była kobyla. Rozmawiałem z kimś z forum i polecił i na tył sprężyny z gd wrx sedan i na przód serie gt . Ktoś może coś zasugerować , podpowiedzieć czy to dobry pomysł może posiada numer konkretnej sprężyny  lub inny patent by ten cel osiągnąć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

W tej sprawie dodam informację, że górne mocowanie tylnego amortyzatora w Imprezie GD ma taki sam rozstaw szpilek jak w Legacy 2 oraz Foresterze S-Turbo. Natomiast Impreza GC/GF ma niestety inny i nie bezie pasowało bez przeróbki.

 

 

rear top mount gc.jpgrear top mount GD.jpg

Edytowane przez SubBlackbird
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...