Dawidee31 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Witam Za nim udam się do "zaufanego" warsztatu ,chciałbym Was zapytać,poprosić o opinię na temat : 1. Podczas przyśpieszania zazwyczaj z 2 biegu auto zaczęło szarpać ,zazwyczaj raz (sporadycznie dwa) po czym dostaje kopa i przyśpiesza . Outback'iem jeżdżę od roku czasu i w ostatnim czasie zauważyłem taką nieprawidłowość. Sytuacja nie zdarza się zawsze aczkolwiek jest "uciążliwa" i wpływa na komfort jazdy . Olej,filtry ,wymienione miesiąc temu. 2.Czy we Wrocławiu jest zaufany,znany Wam serwis,mechanik ,który ma subaru w 'jednym palcu" ? Nie uwzględniając autoryzowanego oraz Plejady ?. z góry dziękuję za pomoc pozdrawiam Dawid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maric1 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Prawdopodobnie turbina się zacinaWysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitz Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 A co za silnik masz w tym Outbacku, bo nie znalazłem tej informacji? Jeśli to diesel, to najpewniej łopatki turbiny, też to przerabiałem. Z czasem zapiekają się nieco i przy gwałtownym przyspieszaniu następuje przeładowanie. Problem pojawia się przy jeździe głównie miejskiej. Można spróbować przeczyścić to z zewnątrz, czasem pomaga. Mi po takim czyszczeniu i przejechaniu się w dłuższą trasę minęło. Jak będzie całkiem źle to trzeba zdejmować i oddać do czyszczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidee31 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 1 godzinę temu, Pitz napisał: A co za silnik masz w tym Outbacku, bo nie znalazłem tej informacji? Jeśli to diesel, to najpewniej łopatki turbiny, też to przerabiałem. Z czasem zapiekają się nieco i przy gwałtownym przyspieszaniu następuje przeładowanie. Problem pojawia się przy jeździe głównie miejskiej. Można spróbować przeczyścić to z zewnątrz, czasem pomaga. Mi po takim czyszczeniu i przejechaniu się w dłuższą trasę minęło. Jak będzie całkiem źle to trzeba zdejmować i oddać do czyszczenia. Boxer Diesel, czy jestem w stanie zrobić to sam, bez pomocy serwisu? Istnieje jakiś poradnik, manual? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 3 minuty temu, Dawidee31 napisał: Boxer Diesel, czy jestem w stanie zrobić to sam nie kombinuj, umow sie do dzierzoniowa tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitz Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 26 minut temu, OBK CVT napisał: nie kombinuj, umow sie do dzierzoniowa tapatalked Kolega dobrze mówi, to nie jest koszt z kosmosu, nawet w ASO. Pewnie można samemu, to nie jest jakiś rocket sience, ale nawet nie mam pojęcia jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidee31 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Aso we Wrocławiu nie ma najlepszej opinii, do Dzierżoniowa jest kawałek,, słyszałem dużo dobrych rzeczy o tym serwisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitz Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Ja nie namawiam na konkretny warsztat, po prostu mówię, że to nie jest jakieś koszty z kosmosu - w ASO, jeśli dobrze pamiętam, to chyba ze 2 stówki chcieli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Szarpać na zimno może z powodu: - turbiny (jak napisano powyżej) - zaworu EGR - nieszczelności na sterowaniu podciśnieniem - nieszczelności w dolocie - zabrudzonego / uszkodzonego czujnika ciśnienia w kol. ssącym - brudnych / źle skalibrowanych wtryskiwaczy Możesz albo sam 'zacząć się czaić' albo oddać do dobrego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ku Jon Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 (edytowane) 6 godzin temu, Knurek1111 napisał: Szarpać na zimno może z powodu: - turbiny (jak napisano powyżej) - zaworu EGR - nieszczelności na sterowaniu podciśnieniem - nieszczelności w dolocie - zabrudzonego / uszkodzonego czujnika ciśnienia w kol. ssącym - brudnych / źle skalibrowanych wtryskiwaczy Możesz albo sam 'zacząć się czaić' albo oddać do dobrego warsztatu Wiem, że zachowam się jak całkowity arogant, ale co może powodować podobne szarpanie jednak na rozgrzanym silniku SBD? Nadmienię, że niedługo jeżdżę nim i dwa miesiące temu takiej turbodziury nie odczuwałem. Szarpniecie odbywa się przy ok 2500- 3000 obrotów. Nadmienię, że komp nie wykazuje żadnych errorów. Edytowane 27 Kwietnia 2017 przez Ku Jon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Sprawdziłbym pozycje 3, 4, 5 - dlatego, że najłatwiej i najtaniej Wręcz wymieniłbym wężyki podciśnienia na wszelki wypadek. To koszt 10-20PLN a jeśli mają więcej niż 3 lata to nieszczelności są bardzo prawdopodobne (na wejściu do turbiny i wokół regulatora podciśnienia). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ku Jon Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 12 godzin temu, Knurek1111 napisał: Sprawdziłbym pozycje 3, 4, 5 - dlatego, że najłatwiej i najtaniej Wręcz wymieniłbym wężyki podciśnienia na wszelki wypadek. To koszt 10-20PLN a jeśli mają więcej niż 3 lata to nieszczelności są bardzo prawdopodobne (na wejściu do turbiny i wokół regulatora podciśnienia). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się