Jump to content
Sign in to follow this  
szyszymomonn0

Lotka WRX w Imprezie GD Wagon

Recommended Posts

Cześć :)

 

Mam Bugeye N/A w wagonie i chciałbym trochę poprawić wygląd tyłu samochodu poprzez dodanie lotki z WRX.
 

W samochodzie mam zamocowaną standardową małą GX'ową lotkę i niestety jest ona przytwierdzona na 3 kołki (po lewo, po środku i po prawo).

Nie wiem za bardzo jak to by wyglądało po ściągnięciu i czy dałoby się bez problemu wyczyścić klej od niej, a później zamontować tą z WRX.

Dodatkowa sprawa to jak wygląda montaż większej lotki? Muszą być koniecznie śruby, czy wystarczy klej do szyb i bedzie bezpiecznie? Czytając wątek o forku jakiś czas temu polecali ten klej.

 

Może przerabiał ktoś ten temat, bo widziałem kilka wolnychssaków z tymi lotkami?

 Z góry dzięki za pomoc :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Forumowicz biblak niedawno robił - popytaj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, dzięki - podpytam.

Ale jak ktoś coś wie to może niech wrzuci tutaj, żeby był wątek dla potomnych ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lotka od WRXa mocowana jest na dwie śruby i dwa zatrzaski.

Taka lotka nie podejdzie P&P do GXa ze względu na umiejscowienie nitoskrętów w klapie.

Najlepszym sposobem jest przełożenie klapy wraz z lotką od WRXa.

Pozdrawiam ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Są na wysokości relingów. Wpierw jest spinka później nitoskręt. Spojler przykręca się na dwie śruby. Ja osobiście bym na klej tej lotki nie mocował ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temat obgadałem z forumowiczem biblak i da się założyć większą WRX'ową lotkę w miejsce mniejszej, ale lepiej skorzystać z pomocy blacharza i nie przyklejać. Trochę z tym zabawy jest. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odświeżając wątek - klapa bez GX'owej lotki wygląda w ten sposób (zdjęcie z internetu):

593bd1f9a4dca_klapazesciagnietalotkazGX.jpg.8309dec244f150fe069a231f8386c0e0.jpg

 

A tutaj znalazłem wątek gdzie jest zobrazowany i opisany proces zakładania: www.stephenfung.net/the-subaru-factory-spoiler-install-from-hell/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja impreza ma już założoną lotkę z WRX. Finalnie postanowiłem dać ją do blacharza i jest zamontowana na śruby jak oryginalna w WRX :)

 

BSZ_1086.thumb.jpg.a1817781049b7a17d17b2a8e09e5800a.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otwory do montażu w klapie GX'owej trzeba robić na wylot, czy da się temat załatwić nitonakrętkami np.? Jak zabezpieczyłeś środkowy otwór po małej lotce?

U mnie w garażu duża lotka zbiera kurz drugi rok już chyba, bo po zakupie stwierdziłem, że lepiej będzie znaleźć klapę od WRX w kolorze i poszukiwania się przeciągnęły :rolleyes:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie leżała od października :P Lotkę zakładał blacharz więc dokładnie nie wiem, ale z tego co podglądałem ściągając zaślepkę w klapie to są wykorzystane i nitonakrętki i te oryginalne kołki z wrx'owej lotki. Środkowe dwa otwory są na razie zaklejone taśmą. Szukam jakiś zaślepek i wkleję je na klej do szyb.

aaaaa.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...