ryba69 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Panowie, No i pojawił się pierwszy problem z moim H6 który jest bardziej mechaniczny. Sytuacja wygląda tak że jak odpalam autko na zimno to mogę chwilę pokręcić i nic jak drugi raz kręcę to już odpala bez problemu. Na początku myślałem że jest to spowodowane tym ze gaszę go na gazie, więc sprawdziłem jak to będzie jak zgaszę na benzynie ale nic się nie zmieniło. Wie ktoś z jakiego powodu może pojawiać się taki problem ? Czy może być tak że go przelewa ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hak64 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Myślę że pompa paliwa ma drobną nieszczelność i paliwo spływa z powrotem do zbiotnika. dlatego odpala za drugim razem, jak podejdzie do silnika ponownie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Myślę że pompa paliwa ma drobną nieszczelność i paliwo spływa z powrotem do zbiotnika. dlatego odpala za drugim razem, jak podejdzie do silnika ponownie. Pompę a raczej układ można sprawdzić. Przekręcić kluczyk 3x żeby dobilo paliwa i dopiero odpalić. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba69 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Jutro rano sprawdzę jak będę gdzieś jechał Jeżeli to zadziała to wymiana pompy czy coś innego mnie czeka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Nie wiem jak dokładnie wygląda moduł w subaru. Wielu markach jest zaworek zwrotny on na za zadanie trzymać paliwo w przewodzie Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 W 2.0 mam podobny problem- odpali za każdym razem ale po jakichś 3-4 sek kręcenia gdzie przedtem nawet nie słyszałem rozrusznika. O dziwo jak kilka dni pod rząd były okolice zera stopni rano palił na tyk. Też mi to wygląda na pompkę bo zwrotnego chyba nie ma tylko ten tłumik na przewodzie. Jak zgaszę to musi postać tak z 15 min żeby problem się pojawil chociaż bywa że nawet odrazu muszę mielicWysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 5 godzin temu, ryba69 napisał: Na początku myślałem że jest to spowodowane tym ze gaszę go na gazie, więc sprawdziłem jak to będzie jak zgaszę na benzynie ale nic się nie zmieniło. Wie ktoś z jakiego powodu może pojawiać się taki problem ? Zobacz tutaj: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba69 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Panowie może to być spowodowane słabym paliwem? Bo tak mi przyszło do głowy że z braku laku zalalem mu kilka litrów paliwa że stacji noname Bo już komornik się mocno domagał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basmanek Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 U mnie też na zimnym trzeba pokrecic ok 3 sek i odpala. Bardziej mnie irytuje odpalanie na ciepło, a szczególnie ledwo ciepło. Silnik załapuje natychmaist, tylko że od razu dołują mu obroty (taka jednorazowa fala) i na ciepłym nie ma problemu, zawsze po tym "czknięciu" obroty sie normalizują. Gorzej na na ledwo ciepłym, czasem potrafi sie nie podnieść z tego czkniecia i gasnie, a wtedy muszę go kręcić i z 6-7 sekund. Ktoś ma podobnie? Dodam że miałem tak od zawsze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 A przeczytali panowie @Basmanek i @ryba69 linkowany przeze mnie post? 15 minutowa wizyta u gazownika, 50 pln i moze być po problemie. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba69 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 17 godzin temu, ura_bus napisał: A przeczytali panowie @Basmanek i @ryba69 linkowany przeze mnie post? 15 minutowa wizyta u gazownika, 50 pln i moze być po problemie. Pozdrawiam, Wszystko przeczytane Wizyta będzie po niedzieli Bo w wtorek jadę na płyny i może jeszcze świece zmienię Bo jak będę u gazownika to zrobię od razu regulacje instalacji i filtry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apek_subaru Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 cześć u mnie było podobnie. Jak kupiłem H6 to jak dłużej postał to miałem tez tak że kręcił długo a za drugim razem na dotyk. Kupiłem w stonce preparat czyszczący do benzyniaków taki STP i problem ustał. Nie mówię że to wina wtryskiwaczy tylko pewnie coś z pompą paliwa albo jakimś filtrem. Od pół roku odpala zawsze za pierwszym razem ale czasami kręci dłużej niż normalnie ale już nie tak jak na początku. Ja bym obstawiał filtr paliwa na bank do wymiany a iajkieś porządne czyszczenie pompy jak sie da Pozdrawiam Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba69 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Winowajca odnaleziony, Niestety to moja instalacja BRC. Przez jeden dzień jeździłem tylko na benzynie i dziś rano nie było najmniejszego problemu z odpaleniem. Dlatego jutro jestem umówiony u gazownika. Z ustaleń telefonicznych przyczyn moga być dwie. Jedna to membrana kolejne, lub jeden z wtryskiwaczy nie trzyma i wtryskuje gaz i go przelewa. Jutro będę wiedział wszystko i na pewno napiszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Ehhh kolego! Zmotywowales mnie bo jeździłem tak od paru miesięcy. Leci do mnie komplet uszczelek parownika - już 7 lat mają oriWysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba69 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Motywacja jest dobrą rzeczą U mnie okazało się że to nie membrana tylko jeden z wtryskiwaczy poszedł do wymiany niestety kosztowało to 250zł Okazało się też że zawleczki trzymające wtryskiwacze odpadły, gazownik powiedział że mogło być to niebezpieczne bo mogło je wyrwać z mocowania. Więc polecam sprawdzenie tego elementu w waszych instalacjach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 No i zmotywowany wczoraj ruszyłem do walki. Demontaż parownika-30 min, rozkręcanie kolejne 30 min. To co zastałem w środku to aż zgłupiałem. Po stronie sprężyny jakaś śmierdząca oleista maz. Po drugiej stronie membrany wszystko zarośnięte czarną zwęglona smoła! 2 godziny mycia w benzynie samego korpusu, godzina na resztę elementów. Wymienione wszystkie uszczelki do których udało mi się dostac, łącznie z membraną i auto w końcu pięknie pali! Maks 2 obroty wału i warczymy! Do tego wymieniony filtr fazy lotnej na wielki BRC i na obroty bardzo chętnie wchodzi! Jednak ten uniwersalny był ciasny. W poniedziałek kupuje kabelek do BRC, jak sam nie ogarne strojenia to zakład i znowu "I love LPG!A instalacja ma tylko 80 kkm!Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się