Eryk Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 Na rynku US Ascent bedzie sie swietnie sprzedawal. Marka Subaru ma obecnie rekordowe wyniki sprzedazy, a co wazniejsze wlasciciele sa bardzo wierni tej marce. Osobiscie, zastanowilbym sie nad kupnem Ascenta. Obecnie na rynku US najlepiej prowadzacym SUVem tej wielkosci i tej klasy jest Mazda CX-9... Toyota Highlander prowadzi sie gorzej od Outbacka, wiec ciekaw jestem jak wypadnie Ascent w zachowaniu na drodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 8 godzin temu, Eryk napisał: (...) ciekaw jestem jak wypadnie Ascent w zachowaniu na drodze. Tribeca w swoim czasie, imho, pod tym wzgledem bila konkurencje - zobaczymy, jak bedzie tym razem naprawde bardzo milo wspominam swoja Beke, Subaru odwalilo kawal dobrej roboty z tym autem, a co designu, to coz, albo sie lubilo, albo nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafforester Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 W dniu 20.02.2018 o 16:27, Czarne_Koronkowe napisał: Nie zgodzę się z żadnym z powyższych twierdzeń. Dla mnie to idealne auto. Swoja droga nie znam się na prawie USA, ale rezygnacja z 3.6 na rzecz 2.4T moim zdaniem sugeruje ukłon/przymiarkę do ataku na rynek EU. Kwestia gustu. A cena po wszystkich opłatach będzie pewnie powyżej 200 tys. zł za nowe z salonu, jeśli w ogóle będzie dostępny na rynek EU w co wątpię bo nie widzę w tym ekonomicznego uzasadnienia do wprowadzenia takiego dużego SUVa na rynek EU. Za ok 50 tys E, a tyle pewnie kosztowałby nowy Ascent średnio zamożny mieszkaniec np. Niemiec może kupić dobrze wyposażone VAG, a w PL sprzedadzą tego max 100 szt, jeśli FXT sprzedają chyba 300 szt rocznie. Koszty marketingu, szkoleń obsługi serwisu i itp przewyższą zyski ze sprzedaży Ascenta. Powtarzam wg mojej opini to jest SUV tylko na rynek USA. Pozostaje zakup używki z USA ale jak już wałkowano temat setki razy to różnica w hamulcach, chłodnicy itp to auto nie jest przystosowane na nasze korki i styl jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadias Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 11 godzin temu, rafforester napisał: Kwestia gustu. A cena po wszystkich opłatach będzie pewnie powyżej 200 tys. zł za nowe z salonu, jeśli w ogóle będzie dostępny na rynek EU w co wątpię bo nie widzę w tym ekonomicznego uzasadnienia do wprowadzenia takiego dużego SUVa na rynek EU. Za ok 50 tys E, a tyle pewnie kosztowałby nowy Ascent średnio zamożny mieszkaniec np. Niemiec może kupić dobrze wyposażone VAG, a w PL sprzedadzą tego max 100 szt, jeśli FXT sprzedają chyba 300 szt rocznie. Koszty marketingu, szkoleń obsługi serwisu i itp przewyższą zyski ze sprzedaży Ascenta. Powtarzam wg mojej opini to jest SUV tylko na rynek USA. Pozostaje zakup używki z USA ale jak już wałkowano temat setki razy to różnica w hamulcach, chłodnicy itp to auto nie jest przystosowane na nasze korki i styl jazdy. Nie obrzydzisz mi, ja cierpliwie czekam (-: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 12 godzin temu, rafforester napisał: Za ok 50 tys E, a tyle pewnie kosztowałby nowy Ascent średnio zamożny mieszkaniec np. Niemiec może kupić dobrze wyposażone VAG A co to byłby za model? Bo chyba nie dostawczak Caravelle? 12 godzin temu, rafforester napisał: to auto nie jest przystosowane na nasze korki Byłem wprawdzie tam tylko raz, ale korków doświadczyłem i pokochałem automat Jedyne co mi się nasuwa, to że ich korki bywają jeszcze większe niż u nas, choć jest pięć pasów w jedną stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawels1 Opublikowano 25 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 Jak sprowadzić Ascenta z USA ? przez salon? muszę to auto mieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 25 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 Polecieć do USA jak już będzie dostępny, kupić i zapakować do kontenera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawels1 Opublikowano 25 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 i co dalej- gwarancja serwis,opłaty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 25 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, pawels1 napisał: i co dalej- gwarancja serwis,opłaty? dalej to tylko masa kłopotów z takim autem tzn. z przystosowaniem do przepisów EU (brak części z rynku EU ), ubezpieczeniem ( brak w konfiguratorach ), rejestracją... Gwarancji oczywiście nie będzie - gwarantem jest ten kto Ci to auto sprzedał w przypadku aut kupionych w PL SIP , w przypadku Subaru kupionego w USA Subaru us więc jak coś klęknie to kontener i do USA ... Części z rynku US u nas w kraju niedostępne nawet po podaniu nr części ( próbowałem kupić wysuwany podłokietnik , sciemnijące się lusterko i parę innych OEM częsci z wersji XV crosstrek na rynek USA - żadne ASO nie jest w stanie tego ściągnąć - jedyną opcją jest ebay Ale kto bogatemu zabroni Edytowane 25 Lutego 2018 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawels1 Opublikowano 25 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 No nie tak bogatemu cena najbogatszej wersji 44000 usd to dużo ? nawet z opłatami wyjdzie ok 210000 to co za to można kupic ? hujdaja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 25 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 Opłaty, które trzeba pokryć ( zaczerpnięte z moto faktów):* cło - 10 proc. wartości celnej samochodu (wartość celna to: cena zakupu powiększona o koszt transportu i ubezpieczenia do granicy Polski lub Unii Europejskiej - w zależności od portu, do którego samochodu przypłynie); * akcyza: dla samochodów o pojemności skokowej silnika do 2000 ccm włącznie - 3,1 proc. wartości celnej powiększonej o należne cło oraz ewentualne koszty transportu na terenie kraju, dla samochodów o pojemności skokowej silnika powyżej 2000 ccm - 18,6 proc. wartości celnej powiększonej o należne cło plus ewentualne koszty transportu; * podatek VAT: 23 proc. wartości celnej powiększonej o należne cło i akcyzę oraz ewentualne koszty transportu na terenie kraju. do tego koszt przetłumaczenia dokumentów, transport morski , transport po USA, transport z portu w Niemczech do PL i pewnie coś tam jeszcze. Imo auto fajne ale import czegoś takiego bez sensu. W dodatku jakakolwiek awaria czy dzwon i robi się poważny problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 25 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 Najlepiej mieć kogoś w USA i takie auto wziąć na mienie przesiedleńcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysiopysio84 Opublikowano 25 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 (edytowane) Tak na oko to z 44k dolców po ocleniu, sprowadzeniu, kosztach transportu, akcyzie i vacie to okolice 75tys dolców czyli ciut więcej niż 210k zł ;p Edytowane 25 Lutego 2018 przez nysiopysio84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czekker Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 W dniu 2/25/2018 o 10:48, pawels1 napisał: Jak sprowadzić Ascenta z USA ? przez salon? muszę to auto mieć Lepiej z Kanady - przynajmniej kilometry i stopnie celsjusza będą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 17 godzin temu, Karas napisał: Części z rynku US u nas w kraju niedostępne nawet po podaniu nr części Dziwne zamówiłem dokładnie w taki sposób części w Polsce. Zarówno w ASO Koper jak i Emil Frey Nie było z tym żadnego problemu. Co więcej - koszty części wychodziły z VAT dokładnie albo i taniej w stosunku do cen z parts.subaru.com ( gdzie vatu i kosztów sobie nie odliczymy ) A plusem było to ze nie płaciło się za transport. Jedyny minus - czas. Z reguły przychodzą do 8 tygodni. Ja niestety na jeden element czekam 14 tyg Trochę sam dałem ciała bo mogłem zamawiać w momencie zakupu auta a niepotrzebnie czekałem dwa mies. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 54 minuty temu, Piskoor napisał: Dziwne zamówiłem dokładnie w taki sposób części w Polsce. Zarówno w ASO Koper jak i Emil Frey faktycznie dziwne. Byc może coś się zmieniło. W takim razie przy okazji jak będziesz odbierał możesz zapytać czy mogą sprowadzić cześć o nr J2010FJ100VH na dolnym śląsku nierealne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 1 minutę temu, Karas napisał: faktycznie dziwne. Byc może coś się zmieniło. W takim razie przy okazji jak będziesz odbierał możesz zapytać czy mogą sprowadzić cześć o nr J2010FJ100VH na dolnym śląsku nierealne wyślij zapytanie albo do firmy katamaran albo do Emil Frey - magazyn@emilfrey.subaru.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafforester Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 W dniu 22.02.2018 o 22:40, aflinta napisał: W dniu 22.02.2018 o 09:35, rafforester napisał: Za ok 50 tys E, a tyle pewnie kosztowałby nowy Ascent średnio zamożny mieszkaniec np. Niemiec może kupić dobrze wyposażone VAG A co to byłby za model? Bo chyba nie dostawczak Caravelle? Volkswagen Tuareg 3.0TDI 260 KM- cena od 54 tys. E (w podstawowej wersji i pewnie tak bogatsze niż wersja premium Subaru) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 11 minut temu, rafforester napisał: Volkswagen Tuareg 3.0TDI 260 KM- cena od 54 tys. E (w podstawowej wersji i pewnie tak bogatsze niż wersja premium Subaru) A on nie jest na pięć osób przypadkiem? Samo auto ma też 20 cm mniej długości, choć rozstaw osi podobny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 9 minut temu, rafforester napisał: Volkswagen Tuareg 3.0TDI 260 KM- cena od 54 tys. E (w podstawowej wersji i pewnie tak bogatsze niż wersja premium Subaru) Chyba nie siedziałeś w wersji podstawowej w VAGu ;-) Nie otwierając konfiguratora spodziewam się, żeby dojść do wersji premium w Subaru trzeba doliczyć jakieś 20-25% ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 16 minut temu, rafforester napisał: Volkswagen Tuareg 3.0TDI 260 KM- cena od 54 tys. E (w podstawowej wersji i pewnie tak bogatsze niż wersja premium Subaru) śmiem wątpić że bogatsza. Żeby mieć alarm, navi wersja za 264 tys, jakiś pakiet z aktywnym tempomatem 11 tys zł, skóra ponad 10 tys zł, same relingi 2 tys zł, już się robi prawie 290 tys, a jeszcze sporo by można dorzucić jakiś jak dla mnie podstawowych rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sierot Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Już niejednokrotnie zostało to napisane - VAG jest droższy od Subaru. Czytałem ostatnio jakiś test Skody Kodiaq w wersji Scout (że niby jeszcze wyższe zawieszenie, w dalszym ciągu o prześwicie niższym niż w Foresterze) z silnikiem 2.0 TSI i DSG. Cena w okolicach 150 000 zł, ale po dorzuceniu gwizdków (i to zdaje się nie wszystkich), które są w XT wersji Sport, przekroczono chyba 170 000 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 1 Marca 2018 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 W dniu 28.2.2018 o 13:55, rafforester napisał: Volkswagen Tuareg 3.0TDI 260 KM- cena od 54 tys. E (w podstawowej wersji i pewnie tak bogatsze niż wersja premium Subaru) Porównania można łatwo zrobić na CarSpecs ( to z Foresterem, bo Ascenta nie mamy ...) http://pl.subaru.client.portals.jato.com/pl.subaru/ASPX/Brochure.aspx?Sub=Safety Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 W dniu 25.02.2018 o 18:13, Karas napisał: dalej to tylko masa kłopotów z takim autem tzn. z przystosowaniem do przepisów EU (brak części z rynku EU ), ubezpieczeniem ( brak w konfiguratorach ), rejestracją... Gwarancji oczywiście nie będzie - gwarantem jest ten kto Ci to auto sprzedał w przypadku aut kupionych w PL SIP , w przypadku Subaru kupionego w USA Subaru us więc jak coś klęknie to kontener i do USA ... Części z rynku US u nas w kraju niedostępne nawet po podaniu nr części ( próbowałem kupić wysuwany podłokietnik , sciemnijące się lusterko i parę innych OEM częsci z wersji XV crosstrek na rynek USA - żadne ASO nie jest w stanie tego ściągnąć - jedyną opcją jest ebay Ale kto bogatemu zabroni Nie lepiej z Kanady nic nie trzeba będzie przerabiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się